Zdjęcia Adwords i analytics marki Wydawnictwo naukowe pwn
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Adwords i analytics (Wydawnictwo Naukowe PWN)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
71,51 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł AdWords i Analytics Podtytuł Zostań certyfikowanym specjalistą Autorzy Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18967-9 Rok wydania...
Prezentowany wporownywarce towar Adwords i analytics marki Wydawnictwo naukowe pwn kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę promocyjnej cenie 71,51 zł. Promocja ta jest efektem kompleksowego porównania kilkuset sklepów i hurtowni w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301189679
Autor
Krzysztof marzec, tomasz trzósło
Sprawdź promocyjne oferty na Adwords i analytics marki Wydawnictwo naukowe pwn
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Adwords i analytics marki Wydawnictwo naukowe pwn jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Adwords i analytics marki Wydawnictwo naukowe pwn (sklep TaniaKsiazka.pl)
71,51 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o aktualnych cenach i dostępności zastosowane w powyższej klasyfikacji zczytywane są niemal bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł AdWords i Analytics Podtytuł Zostań certyfikowanym specjalistą Autorzy Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18967-9 Rok wydania 2017 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 288 Format mobi, epub Spis treści Wstęp 7 Część I Google AdWords – Egzamin podstawowy 11 Wprowadzenie 13 1. Mocne strony reklamy AdWords 15 2. Struktura AdWords: kampania 17 3. Struktura AdWords: grupa reklam 21 4. Sieć wyszukiwania 23 5. Sieć reklamowa 27 6. Kampania: sieć wyszukiwania z zwiększeniem na sieć reklamową 33 7. Reklama aplikacji mobilnych 35 8. Wynik Jakości 37 9. Ranking reklamy w AdWords 41 10. Aukcja reklamowa 43 11. Sposoby rozliczeń i strategie ustalania stawek 45 12. Przypasowanie stawek 49 13. Kierowanie na język i lokalizację 53 14. Wpływ Google AdWords na gratisowe wyniki wyszukiwania 57 15. Remarketing 59 16. Dopełniające narzędzia 61 17. Budżet dzienny 63 18. Przyspieszone i standardowe wyświetlenie reklam 65 19. Reklamy i powiększenia reklam 67 20. Strony docelowe 71 21. Słowa kluczowe 73 22. Podstawy optymalizacji i analizy kampanii 77 23. Konwersje 81 24. Praca z wieloma klientami 85 25. Edytor AdWords 87 Podsumowanie 89 Część II Google AdWords – Egzamin progresywny 91 Wprowadzenie 93 1. Google AdWords – założenia 95 2. Typy reklam AdWords 99 3. Dopasowanie reklam do maszyn mobilnych 105 4. Promowanie aplikacji mobilnych 107 5. Najważniejsze komponenty konta i kampanii AdWords 111 6. Rozszerzenia reklam 119 7. Struktura konta 123 8. Przykładowy podział konta AdWords 129 9. Konwersje 131 10. Raportowanie i monitorowanie kampanii 135 11. Segmenty i wymiary 139 12. Optymalizacja kampanii 141 13. Obsługa wielu kont i automatyzacja działań w AdWords 153 14. Najczęstsze pytania i wątpliwości klientów 159 Część III Reklama w serwisie Zakupy Google – Egzamin 163 Wprowadzenie 165 1. Reklamy produktowe – Product Listing Ads (PLA) 167 2. Google Merchant Center (GMC) 169 3. Kraj docelowy 173 4. Plik danych o produktach 175 5. Oryginalne identyfikatory produktów 177 6. Właściwości w pliku danych o produktach 179 7. Etykiety niestandardowe 181 8. Priorytety kampanii 183 9. Optymalizacja reklam PLA 185 10. Rozwiązywanie problemów 189 Część IV Google Analytics – Egzamin rozszerzony 191 Wprowadzenie 193 1. Co to jest Google Analytics 195 2. Planowanie i zasady 197 3. Implementacja i zbieranie informacji 201 4. Cele i transakcje 221 5. Raportowanie 233 6. Raporty charakterystyczne 239 7. Raporty niestandardowe 263 8. Panele informacyjne 265 9. Alerty 267 10. Znajdowanie „persony" – użytkownika „nadzwyczajnego" 269 11. Dopełniające elementy systemu rozszerzające możliwości Analytics 273 Zakończenie Analytics 275 Podsumowanie 277 Odpowiedzi do testów 281
Parametry
ISBN
9788301189679
Autor
Krzysztof marzec, tomasz trzósło
Wydawnictwo
Wydawnictwo naukowe pwn
Ilość stron
271
Rok wydania
2016
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Grzegorz H.
26.11.2024
Twórz razem z innymi użytkownikami znakomitą społeczność i dodawaj opinie komentarze i opinie produktu
Jeśli tylko udało Ci się skorzystać z prezentowanego Adwords i analytics marki Wydawnictwo naukowe pwn podziel się z innymi oceną lub opinią. Wskaż jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie na dobrym poziomie.