Świat biznesu kręci się dodatkowo wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, że jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz. W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje.
Właśnie ze względu na rolę poczty e-mail w powszednim życiu współczesnego konsumenta dla każdego marketera ważne jest, żeby dotrzeć z komunikatem swej producenta do skrzynek pocztowych odbiorców. Co więcej, w rutynowym pędzie i przy wszechobecnej reklamie nie wystarczy jedynie BYĆ.
Ważne jest to, JAK się ukazujesz – z jakim komunikatem i w jakiej formie zwracasz się do odbiorcy. Każdego dnia marketerzy analizują dane i szukają sposobów, jak sprawnie przebić się przez szum komunikacyjny, który otacza konsumenta.
Jadąc autem, mijasz kolorowe bilbordy, neonowe szyldy, słuchasz reklam w radio, a po powrocie do domu reklamy krzyczą do ciebie z telewizora i stron internetowych. W niemal każdej chwili marketing i reklama atakują cię z kilku źródeł równocześnie.
Trudno jest w tym zgiełku wyłapać to, co ciekawe i wartościowe dla nas samych, odbiorców. Warto zatem zadać sobie pytanie: Kiedy uwaga odbiorcy jest najbardziej skupiona? Wtedy, kiedy skierowany do niego komunikat jest OCZEKIWANY, odbiorca spodziewa się konkretnEJ TREŚCI, a sam przekaz trafia w BIEŻĄCĄ POTRZEBĘ.
Współczesny e-mail marketing skupia się właśnie na tych trzech elementach. Wykorzystując kilka sekund zainteresowania internauty poprzez dźwięk, obraz, ruch i tekst, e-mail marketing może sprawnie wpłynąć na pozytywny odbiór komunikatu i skłonić użytkownika do określonej akcji.
Od ciebie zależy, czy będzie to nowa albo kolejna sprzedaż, wzrost odwiedzin witryny czy fala zapisów na bezpłatne webinarium. To już trzecia książka w serii „Twoja marka widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy, a także metody działania firm w internecie.
Te małe i pełne potężnej wiedzy publikacje posiadają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi funkcjonalnymi doświadczeniami.
Poznaj wady i zalety lubianych narzędzi i rodzajów działań, dzięki temu będziesz mógł świadomie decydować o kształcie strategii email marketingowej w twojej firmie. Krok po kroku dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić pierwszą kampanię, jak ocenić jej sprawność oraz jakie działania wprowadzić w dodatku w przyszłości, aby poszerzać grono potencjalnych odbiorców swej firmy i wytwarzać lojalność klientów.
Liczne przykłady graficzne, a także studia przypadków działań zrealizowanych poprzez znanych polskich graczy branżowych dla swoich klientów dadzą ci znakomity punkt oparcia dla rozpoczęcia własnych działań w oparciu o ten kanał.
Autorka zadbała dodatkowo o edukacyjną stronę publikacji przez szereg praktycznych porad prawnych, a także wskazówek, jak prowadzić aktywności marketingowe, by działać legalnie, etycznie i wydajnie. Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych technice jest związana od 2007 r.
Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 Internet.
aktualnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technice, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.