Zdjęcia Wykłady z filozofii mediów marki Wydawnictwo naukowe pwn
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Wykłady z filozofii mediów (Wydawnictwo Naukowe PWN)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
76,04 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Wykłady z filozofii mediów Podtytuł Podstawy nauk o komunikowaniu Autor Jan Paweł Hudzik Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19141-2 Rok wydania 2017 Warszawa...
Prezentowany wporownywarce cen towar Wykłady z filozofii mediów marki Wydawnictwo naukowe pwn dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w okazyjnej cenie 76,04 zł. Promocja ta stanowi efekt zbiorczej analizy wielu sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301191412
Autor
Jan paweł hudzik
Sprawdź promocyjne oferty na Wykłady z filozofii mediów marki Wydawnictwo naukowe pwn
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wykłady z filozofii mediów marki Wydawnictwo naukowe pwn jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wykłady z filozofii mediów marki Wydawnictwo naukowe pwn (sklep TaniaKsiazka.pl)
76,04 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności towaru i cenach wykorzystane w naszym zestawieniu są indeksowane praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Wykłady z filozofii mediów Podtytuł Podstawy nauk o komunikowaniu Autor Jan Paweł Hudzik Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19141-2 Rok wydania 2017 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 346 Format mobi, epub Spis treści Podziękowania 7 Uwagi wstępne 9 CZĘŚĆ I 15 METATEORIA 15 Filozofia i/albo teoria mediów: obszar wieloznaczności 17 Medium i medialność 29 Modernizm 49 Epoka historyczna i dyskurs o teorii 49 Strukturalizm: modernistyczna teoria mediów 71 progresywność i racjonalność komunikacyjna: Jürgen Habermas 76 Postmodernizm 87 Przeobrażenia społeczne i techniczne 87 Zwrot ikoniczny i problemy z teorią 97 Studia kulturowe: rewizja rozumienia mediów 112 Zwrot medialny i Medienphilosophie: casus Sybille Krämer 124 Siegfried Zielinski: teoretyk-nawigator i archeolog mediów 139 CZĘŚĆ II 155 TEORIA 155 Filozofia i media 157 Mowa i pismo 163 Biblia, Hegel i Platon 163 Książka i postępowy podmiot 175 Pismo zdyskredytowane: przemoc i historia społeczna 199 Medium mowy w fi lozofi i współczesnej 208 Dekonstrukcja pisma: Jacques Derrida 217 Film i fotografia 225 Niemiecki Traumdiskurs o mediach: Walter Benjamin i Siegfried Kracauer 225 Poststrukturalizm i fotografia: Roland Barthes 252 Telewizja 261 Marshall McLuhan: od kultury oralnej do telewizji i z powrotem 261 Media cyfrowe 285 CZĘŚĆ III 301 KRYTYKA MEDIÓW i „FIKCJE" FILOZOFICZNE 301 Krytyka 303 Krytyka ideologii 303 Krytyka nieideologiczna: Günther Anders 321 między krytyką i apologią: Joshua Meyrowitz 327 Media i resentymentalne rozumienie kultury: Peter Sloterdijk 333 Postideologiczna krytyka mediów 347 Media w „fikcjach" filozofi cznych 355 Vilém Flusser: media, imaginatorzy i utopia społeczna 355 Jean Baudrillard: media i agonia świata realnego 374 Bibliografia 399 Indeks osób 409 Indeks rzeczowy 413
Parametry
ISBN
9788301191412
Autor
Jan paweł hudzik
Wydawnictwo
Wydawnictwo naukowe pwn
Ilość stron
434
Rok wydania
2017
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Bronisław H.
25.11.2024
Wysłana przez klienta recenzja / opinia produktu może ułatwić zakup innym odwiedzającym
Jeśli udało Ci się korzystać z proponowanego produktu Wykłady z filozofii mediów marki Wydawnictwo naukowe pwn podziel się z innymi swoją oceną i opinią. Wskaż jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na dobrym poziomie.