Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla producenta Google, lecz także dla tysięcy minimalnych, przeciętnych i obfitych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords - i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i istotnie kompetentnego autora. Za pomocą AdWords możesz dotrzeć do każdego! Zasięg tej reklamy obejmuje 97% kupujących. Za pomocą tego systemu reklamowego masz dostęp do każdej grupy wiekowej, do konsumentów indywidualnych i biznesowych, a swój przekaz reklamowy komunikować możesz na wielu płaszczyznach. Z książki dowiesz się między innymi o tym: - jak rozpocząć swoją przygodę z Google AdWords, - jak dobrać adekwatnyą strategię do swej kampanii, - na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii, Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO - narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla sporych i drobnych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics i współautor książki Marketing internetowy: nowe możliwości, nowi konsumenci, świeże rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz dokumentu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification), a także Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO.