Zdjęcia Swobodny przepływ audiowizualnych usług medialnych na żądanie w unii europejskiej marki Wolters kluwer polska sa
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Swobodny przepływ audiowizualnych usług medialnych na żądanie w unii europejskiej (Wolters Kluwer Polska SA)
Do kupienia w: Marka: Wolters Kluwer Polska SA
105,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł swobodny przepływ audiowizualnych usług medialnych na żądanie w Unii Europejskiej Autor Katarzyna Klafkowska-Waśniowska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN...
Proponowany produkt Swobodny przepływ audiowizualnych usług medialnych na żądanie w unii europejskiej marki Wolters kluwer polska sa można nabyć w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie 105,45 zł. Oferta ta stanowi wynik dogłębnych porównan setek sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788380929111
Autor
Katarzyna klafkowska-waśniowska
Sprawdź promocyjne oferty na Swobodny przepływ audiowizualnych usług medialnych na żądanie w unii europejskiej marki Wolters kluwer polska sa
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Swobodny przepływ audiowizualnych usług medialnych na żądanie w unii europejskiej marki Wolters kluwer polska sa jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Swobodny przepływ audiowizualnych usług medialnych na żądanie w unii europejskiej marki Wolters kluwer polska sa (sklep TaniaKsiazka.pl)
105,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności produktów i aktualnych cen zastosowane w klasyfikacji pobierane są niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł luźny przepływ audiowizualnych usług medialnych na żądanie w Unii Europejskiej Autor Katarzyna Klafkowska-Waśniowska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8092-911-1 kolekcja Monografie Rok wydania 2016 liczba stron 468 Format pdf Spis treści Wykaz skrótów | str. 13
Wstęp | str. 19
Rozdział I Ramy prawne jednolitego rynku audiowizualnych usług medialnych | str. 23 1. Swoboda przepływu usług medialnych w prawie Unii Europejskiej | str. 23 2. Rozwój technik przekazu audiowizualnego | str. 30 2.1. Przekaz cyfrowy a usługi "nowych mediów" | str. 30 2.2. Przekaz interaktywny i internetowy | str. 34 2.3. Udostępnianie audycji audiowizualnych na żądanie | str. 41 3. Dyrektywa o audiowizualnych usługach medialnych (2010/13/UE) | str. 45 3.1. Od dyrektywy o telewizji bez granic do dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych | str. 45 3.2. Koordynacja i harmonizacja w dyrektywie AUM | str. 54 4. Założenia regulacji audiowizualnych usług medialnych w świetle konwergencji | str. 56 4.1. Zasada neutralności technologicznej | str. 56 4.2. Podział na usługi linearne i nielinearne w świetle założeń o technicznej neutralności | str. 59 4.3. Samoregulacja i współregulacja | str. 64 5. Dyrektywa AUM a założenia audiowizualnej polityki medialnej | str. 74 5.1. Pluralizm mediów i mnogość kulturowa | str. 77 5.2. Ochrona porządku publicznego i małoletnich | str. 82 5.3. Ochrona konsumenta | str. 86
Rozdział II Pojęcie audiowizualnych usług medialnych | str. 94 1. Audiowizualne usługi medialne a środki masowego przekazu | str. 94 2. Definicja audiowizualnej usługi medialnej | str. 97 2.1. Usługa w rozumieniu traktatowym a pojęcie audiowizualnej usługi medialnej | str. 100 2.1.1. Działalność nad wyraz niekomercyjna | str. 100 2.1.2. Działalność niestanowiąca konkurencji dla rozpowszechniania telewizyjnego | str. 102 2.2. Przekaz publiczny w sieciach łączności elektronicznej | str. 107 2.2.1. Dostarczanie audycji ogółowi odbiorców a przekaz do powszechnego odbioru | str. 107 2.2.2. Przekaz w sieciach łączności elektronicznej | str. 109 2.3. Przesłanka podstawowego celu usługi | str. 111 2.4. Odpowiedzialność redakcyjna dostawcy usług medialnych jako przesłanka uznania za audiowizualną usługę medialną | str. 116 3. Pojęcie audiowizualnych usług medialnych na żądanie | str. 118 3.1. Pojęcie audycji | str. 119 3.1.1. Przesłanki uznania za audycję | str. 119 3.1.2. Kryterium porównywalności audycji | str. 122 3.2. Udostępnianie audycji na podstawie katalogu | str. 129 4. Kryteria uznania za nielinearne audiowizualne usługi medialne - podsumowanie | str. 135
Rozdział III Zasada państwa pochodzenia | str. 144 1. Zasada wzajemnego uznania i zasada państwa pochodzenia jako fundament jednolitego rynku | str. 144 2. Zasada państwa pochodzenia w prawie wtórnym | str. 151 2.1. Zasada państwa pochodzenia w dyrektywie AUM - uwagi ogólne | str. 156 2.2. Zasada państwa pochodzenia w dyrektywie o handlu elektronicznym | str. 160 2.3. Zasada państwa pochodzenia w odniesieniu do audiowizualnych usług medialnych na żądanie | str. 163 2.3.1. Zakres zastosowania zasady państwa pochodzenia a pojęcie koordynowanej dziedziny | str. 165 2.3.2. Odstąpienie od użytkowania zasady państwa pochodzenia | str. 170 3. Kontrola państwa pochodzenia nad świadczącym audiowizualne usługi medialne na żądanie | str. 176 3.1. Świadczący audiowizualną usługę medialną jako podmiot zobowiązany do realizacji obowiązków wynikających z dyrektywy AUM | str. 176 3.2. Kontrola nad świadczącym powiązane treściowo usługi linearne i nielinearne | str. 180 3.3. Świadczący audiowizualne usługi medialne jako podmiot ponoszący odpowiedzialność redakcyjną | str. 184 3.3.1. Przesłanka odpowiedzialności redakcyjnej | str. 186 3.3.2. Odpowiedzialność redakcyjna jako sprawowanie faktycznej kontroli nad treścią audiowizualnej usługi medialnej | str. 189 3.4. Określenie jurysdykcji państwa członkowskiego | str. 199 4. Relacja przepisów dyrektywy AUM do przepisów dyrektywy o handlu elektronicznym w odniesieniu do usług na żądanie | str. 206 5. Zasada państwa pochodzenia - podsumowanie | str. 210
Rozdział IV wymagania niewiele znaczące w zakresie ochrony porządku publicznego | str. 214 1. Zakaz nawoływania do nienawiści | str. 214 1.1. Nienawiść ze względu na rasę, płeć, religię czy narodowość | str. 215 1.2. Nawoływanie do nienawiści | str. 218 1.3. Nawoływanie do nienawiści a specyfika audiowizualnych usług medialnych na żądanie | str. 221 2. Ochrona małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie | str. 224 2.1. Ochrona małoletnich w dyrektywie o audiowizualnych usługach medialnych | str. 224 2.2. Ochrona małoletnich w mediach audiowizualnych i usługach społeczeństwa informacyjnego | str. 228 2.3. Ochrona małoletnich w dyrektywie o handlu elektronicznym | str. 231 2.4. Ochrona małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych w dyrektywie AUM | str. 234 2.4.1. Zakres przedmiotowy ograniczeń dotyczących ochrony małoletnich w usługach na żądanie | str. 236 2.4.2.Ograniczenia w dostępie do przekazów poważnie szkodliwych dla małoletnich | str. 240 2.4.3. Sposoby zapewnienia ochrony małoletnich w usługach na żądanie | str. 245 2.4.3.1. Osobiste numery identyfikacyjne | str. 246 2.4.3.2. Systemy oczyszczania | str. 247 2.4.3.3. Systemy klasyfikacji i oznaczeń przekazów | str. 248 2.5. Podsumowanie - perspektywy zmian w zakresie ochrony małoletnich | str. 252
Rozdział V Ochrona rozmaitości kulturowej a promocja utworów europejskich | str. 257 1. Zakres obowiązków dotyczących promocji utworów europejskich w usługach nielinearnych | str. 257 2. Utwory europejskie | str. 261 3. Obowiązek promowania produkcji i dostępu do utworów europejskich | str. 265 3.1. Udział finansowy | str. 269 3.2. Udział w katalogu | str. 271 3.3. Eksponowanie utworów europejskich | str. 275 4. Implementacja przepisów dotyczących promocji utworów europejskich - rozwiązania krajowe | str. 280 4.1. Promocja utworów audiowizualnych we Francji | str. 282 4.2. Promocja utworów audiowizualnych w Polsce | str. 285 4.3. Podsumowanie | str. 287 5. Dystrybucja utworów w określonej sekwencji chronologicznej | str. 290
Rozdział VI Handlowe przekazy audiowizualne i ochrona konsumentów jako widzów | str. 297 1. Handlowe przekazy audiowizualne w audiowizualnych usługach medialnych | str. 297 1.1. Definicja i formy handlowego przekazu audiowizualnego | str. 299 1.2. Handlowy przekaz audiowizualny jako audiowizualna usługa medialna | str. 304 1.3. Podsumowanie | str. 308 2. Regulacje dotyczące handlowych przekazów audiowizualnych | str. 310 2.1. Zasada rozpoznawalności handlowych przekazów audiowizualnych | str. 311 2.1.1. Podstawowe założenia | str. 311 2.1.2. Zasada oddzielania a najróżniejsze formy audiowizualnego przekazu handlowego | str. 313 2.1.3. Zasada rozpoznawalności a zakaz ukrywania przekazów handlowych | str. 316 2.1.4. Przekazy reklamowe w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie | str. 320 2.2. Zasady dotyczące treści handlowych przekazów audiowizualnych | str. 323 2.2.1. Ochrona godności ludzkiej | str. 325 2.2.2. Zakaz dyskryminacji | str. 326 2.2.3. Zasady dotyczące ochrony zdrowia, bezpieczeństwa i środowiska | str. 328 2.2.4. Handlowe przekazy audiowizualne dotyczące wyrobów tytoniowych, produktów leczniczych i zabiegów leczniczych, a także alkoholu | str. 330 2.3. Ochrona małoletnich w audiowizualnych przekazach handlowych | str. 335 2.3.1. Handlowe przekazy audiowizualne kierowane do małoletnich | str. 336 2.3.2. Niestosowne handlowe przekazy audiowizualne towarzyszące audycjom dla dzieci | str. 340 3. Obowiązek informacyjny | str. 344 4. Zapewnienie dostępności audiowizualnych usług medialnych dla osób z niepełnosprawnością sensoryczną | str. 348 5. Podsumowanie | str. 353
Rozdział VII Implementacja dyrektywy AUM w zakresie audiowizualnych usług medialnych na żądanie w wybranych porządkach prawnych | str. 357 1. Ramy prawne i definicja audiowizualnej usługi medialnej na żądanie | str. 358 1.1. Implementacja dyrektywy AUM w Zjednoczonym Królestwie | str. 358 1.1.1. Ramy prawne | str. 358 1.1.2. Pojęcie audiowizualnej usługi medialnej na żądanie | str. 361 1.2. Implementacja dyrektywy AUM w Niemczech | str. 367 1.2.1. Ramy prawne | str. 367 1.2.2. Pojęcie audiowizualnych usług medialnych na żądanie | str. 369 1.3. Implementacja dyrektywy AUM we Francji | str. 374 1.3.1. Ramy prawne | str. 374 1.3.2. Pojęcie audiowizualnej usługi medialnej na żądanie | str. 377 1.4. Implementacja dyrektywy AUM w Polsce | str. 380 1.4.1. Ramy prawne | str. 380 1.4.2. Pojęcie audiowizualnej usługi medialnej na żądanie | str. 384 2. Implementacja obowiązków w zakresie ochrony małoletnich | str. 388 2.1. Ochrona małoletnich w Zjednoczonym Królestwie | str. 388 2.2. Ochrona małoletnich w Niemczech | str. 393 2.3. Ochrona małoletnich we Francji | str. 396 2.4. Ochrona małoletnich w Polsce | str. 400 3. Implementacja obowiązków w zakresie handlowych przekazów audiowizualnych | str. 404 3.1. Handlowe przekazy audiowizualne w Zjednoczonym Królestwie | str. 404 3.2. Handlowe przekazy audiowizualne w Niemczech | str. 408 3.2.1. Zasady wynikające z Rundfunkstaatsvertrag | str. 408 3.2.2. Pozostałe regulacje | str. 411 3.3. Ochrona widzów jako konsumentów we Francji | str. 412 3.4. Ochrona widzów jako konsumentów w Polsce | str. 416 4. Podsumowanie - uwagi prawnoporównawcze | str. 421
Wnioski końcowe | str. 427
Wykaz aktów prawnych | str. 441
Bibliografia | str. 453
Parametry
ISBN
9788380929111
Autor
Katarzyna klafkowska-waśniowska
Wydawnictwo
Wolters kluwer polska sa
Ilość stron
468
Rok wydania
2016
Kategoria
E-booki
Producent
Wolters Kluwer Polska SA
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Dariusz T.
22.12.2024
Twórz z nami zgraną społeczność i przesyłaj opinie komentarze / opinie
Jeżeli miałeś okoliczność korzystać z produktu Swobodny przepływ audiowizualnych usług medialnych na żądanie w unii europejskiej marki Wolters kluwer polska sa podziel się z użytkownikami swoją subiektywną opinią. Podaj jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie dobra.