Zdjęcia Skuteczne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie marki Stanisława borkowska
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Skuteczne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie (Stanisława Borkowska)
Do kupienia w: Marka: Stanisława Borkowska
69,74 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł efektywne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie Autor Stanisława Borkowska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5009-9 linia Zarządzanie zasobami...
Proponowany w naszejporownywarce cen artykuł Skuteczne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie marki Stanisława borkowska dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę znakomitej cenie wynoszącej 69,74 zł. Oferta ta jest wynikiem kompleksowej analizy olbrzymiej ilości sklepów oraz hurtowni internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326450099
Autor
Stanisława borkowska
Sprawdź promocyjne oferty na Skuteczne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie marki Stanisława borkowska
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Skuteczne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie marki Stanisława borkowska jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Skuteczne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie marki Stanisława borkowska (sklep TaniaKsiazka.pl)
69,74 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat cen i dostępności towaru użyte w naszej klasyfikacji są zczytywane praktycznie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł produktywne strategie wynagrodzeń - tworzenie i wykorzystanie Autor Stanisława Borkowska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5009-9 linia Zarządzanie zasobami ludzkimi (HR) Rok wydania 2012 liczba stron 660 Format pdf Spis treści O autorce str. 9
Wprowadzenie str. 11
Rozdział 1. Istota i funkcje wynagrodzeń str. 15
Podstawowe pojęcia str. 15
Podstawowe funkcje wynagrodzeń str. 28
Osiem przykazań produktywnego motywowania przez wynagrodzenia str. 32
Determinanty wydajnego motywowania przez wynagrodzenia str. 35
Rozdział 2. Potrzeba budowy nowych systemów wynagrodzeń w przedsiębiorstwie. Wyzwania globalizacyjne str. 51
klasyczne systemy wynagrodzeń str. 51
Dlaczego trzeba budować świeże systemy wynagrodzeń str. 56
Kierunki zmian w systemach wynagrodzeń str. 60
Rozdział 3. Projektowanie systemu wynagrodzeń w organizacji gospodarczej str. 78
Strategia wynagrodzeń i jej determinanty str. 78
Cząstkowe strategie wynagrodzeń całkowitych str. 83
Wpływ strategii organizacyjnej na strategię wynagrodzeń str. 84
Struktura i projektowanie kompletów wynagrodzeń str. 96
Wynagrodzenie pakietowe str. 101
Procedura projektowania systemu wynagrodzeń str. 114
Rozdział 4. Wartościowanie pracy podstawą polityki wynagrodzeń str. 134
Znaczenie wartościowania pracy str. 135
Techniki wartościowania pracy i przesłanki ich doboru str. 138
Jak zastosować wyniki wartościowania w polityce wynagrodzeń str. 191
Rozdział 5. Systemowe oceny efektów: znaczenie i metody str. 199
Rola oceny efektów str. 199
Zasady oceny efektów str. 201
Ocena organizacyjnych efektów pracy str. 211
Ocena grupowych efektów pracy str. 217
Okresowe oceny pracownicze str. 219
W dbałości o spójność i poprawność ocen str. 256
Rozdział 6. Rynkowe przeglądy wynagrodzeń i ich użyteczność str. 259
Cele i charakter rynkowych przeglądów wynagrodzeń str. 259
warianty przeglądów wynagrodzeń str. 268
Standardy jakościowe rynkowych przeglądów wynagrodzeń str. 271
Procedura prowadzenia rynkowych przeglądów wynagrodzeń str. 282
Porównania międzynarodowe dotyczące przeglądów wynagrodzeń str. 288
Rozdział 7. Jak kreować tabele płac str. 291
Determinanty motywacyjnych tabel płac str. 291
Budowa tabel płac na podstawie wyników wartościowania pracy str. 294
tradycyjne czy elastyczne tabele płac str. 310
Rozdział 8. Jak podnosić płace str. 314
samoczynne podwyżki wynagrodzeń i tradycyjne tabele płac str. 315
Kryteria dokonywania podwyżek i sprężyste tabele płac str. 316
Podwyżki płac a problemy związane z zarządzaniem tablicami płac str. 333
Zasady wznosinia płac str. 334
Rozdział 9. Formy wynagrodzeń - bodźce krótkoterminowe str. 336
klasyczne formy wynagrodzeń str. 337
Nowsze formy wynagrodzeń str. 340
Porównanie konwencjonalnych i nowszych form wynagrodzeń str. 372
Premiowanie str. 374
Rozdział 10. Wynagrodzenia długoterminowe str. 393
Wynagrodzenia odroczone str. 395
Długoterminowe bodźce własnościowe i własnościowe powiązane z efektami producenta str. 415
Akcje w firmach prywatnych str. 432
Formy bodźców powiązanych z własnością używane w spółkach str. 434
Bodźce własnościowe w praktyce str. 439
Długoterminowe bodźce finansowe str. 446
Problemy związane z wyceną wartości bodźców długoterminowych str. 448
Systemy zachęt do rozwoju bodźców długoterminowych str. 452
Zarządzanie bodźcami długoterminowymi str. 454
Rozdział 11. Beneficja i środki uznania str. 465
Beneficja str. 465
Środki uznania str. 501
Rozdział 12. Wynagradzanie specjalistów do spraw sprzedaży str. 505
Główne komponenty wynagrodzeń specjalistów do spraw sprzedaży str. 506
Osiem etapów projektowania systemów wynagrodzeń specjalistów do spraw sprzedaży str. 511
Rozdział 13. Wynagradzanie wyższej kadry kierowniczej - systemy, struktura i zróżnicowanie str. 541
Współczesny kierownik - parametry jego pracy, kompetencje, odgrywane role str. 541
Specyfika wynagradzania kadry kierowniczej - teraźniejszość i przyszłość str. 544
Zróżnicowanie wynagrodzeń kierowników str. 568
Wynagradzanie kadry kierowniczej w firmach międzynarodowych str. 581
Globalne systemy wynagrodzeń str. 584
Wynagradzanie w kryzysie str. 592
Rozdział 14. Zarządzanie wynagrodzeniami str. 598
Ocena produktywności wynagrodzeń str. 600
Analiza i usprawnianie systemów wynagrodzeń str. 605
Metody analizy systemu wynagrodzeń str. 609
Bezpośredni wpływ wynagrodzeń na efekty pracy str. 621
Kontrola budżetowa str. 628
Informacja w zarządzaniu wynagrodzeniami str. 632
Negocjacje i konsultacje dotyczące płac i dochodów z pracy str. 634
Kilka ogólnych zasad negocjowania i budowy układów zbiorowych pracy str. 639
Kto powinien zarządzać systemami wynagrodzeń? str. 647
Indeks str. 649
Parametry
ISBN
9788326450099
Autor
Stanisława borkowska
Wydawnictwo
Wolters kluwer polska sa
Ilość stron
660
Rok wydania
2012
Kategoria
E-booki
Producent
Stanisława Borkowska
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Witold G.
27.11.2024
Wysłana przez Ciebie opinia / recenzja produktu Stanisława Borkowska pomoże innym odwiedzającym
Jeżeli tylko udało Ci się korzystać z oferowanego Skuteczne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie marki Stanisława borkowska podziel się z innymi swoją subiektywną recenzją i opinią. Wskaż jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy możesz zarekomendować produkt oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.