Zdjęcia relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf (Katarzyna Bilińska-Reformat)
Do kupienia w: Marka: Katarzyna Bilińska-Reformat
26,60 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych Autor Katarzyna Bilińska-Reformat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Proponowany wporownywarce cen artykuł relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie 26,60 zł. Oferta ta stanowi efekt zbiorczego porównania setek sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378752332
Autor
Katarzyna bilińska-reformat
Sprawdź promocyjne oferty na relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
26,60 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności towaru i zmian cen zastosowane w prezentowanym zestawieniu są zczytywane niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych Autor Katarzyna Bilińska-Reformat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-233-2 Rok wydania 2015 Katowice liczba stron 261 Format pdf Spis treści Wstęp 7 1. Relacje podmiotów gospodarujących w ujęciach teoretycznych 21 1.1. Istota i parametry relacji 21 1.2. Klasyfikacja relacji i ich składowe 35 1.3. Relacje w teorii marketingu i zarządzania 47 1.3.1. Koncepcja marketingu relacyjnego i jej rozwój 47 1.3.2. Koncepcja relacji w zarządzaniu 61 1.4. Podsumowanie 70 2. Sieci handlu detalicznego i ich relacje z otoczeniem 72 2.1. Organizacja sieciowa jako dominująca struktura we współczesnej gospodarce a kategoria sieci handlu detalicznego 73 2.2. Struktura podmiotowa sieci handlu detalicznego 85 2.2.1. Międzynarodowe sieci handlu detalicznego 85 2.2.2. Krajowe sieci handlu detalicznego 92 2.3. Charakterystyka klientów docelowych i ich relacje z sieciami handlu detalicznego 96 2.4. Charakterystyka dostawców i ich relacje z sieciami handlu detalicznego 111 2.5. Podsumowanie 124 3. Uwarunkowania globalne i lokalne działalności sieci handlowych w Polsce 126 3.1. Wpływ „nowej globalizacji" na kształtowanie relacji sieci handlu detalicznego 126 3.2. Orientacja na lokalne warunki działania sieci handlu detalicznego 148 3.3. Wpływ uwarunkowań globalnych i lokalnych na klientów sieci handlowych i zachowania strategiczne sieci 154 3.3.1. Wpływ uwarunkowań globalnych i lokalnych na zachowania klientów sieci detalicznych – wyniki badań 157 3.3.2. Działania strategiczne sieci handlowych w zakresie marketingu relacji 170 3.4. Podsumowanie 181 4. Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami w świetle wyników badań 183 4.1. Ogólne założenia prowadzonych badań bezpośrednich klientów i dostawców sieci handlowych 183 4.2. Relacje sieci handlu detalicznego z ich klientami w świetle badań 184 4.2.1. Metodyka badań 184 4.2.2. Relacje klientów z placówkami handlowymi i ich determinanty w świetle wyników badań 188 4.2.3. Model czynników kształtowania skłonności klientów do tworzenia relacji z siecią handlową 194 4.3. Relacje sieci handlu detalicznego z ich dostawcami 195 4.3.1. Metodyka badania relacji sieci handlowych z dostawcami 195 4.3.2. Wyniki badań dostawców sieci handlowych 198 4.3.3. Identyfikacja działań związanych ze współpracą i kształtowaniem relacji z dostawcami – case research 204 4.4. Model teoretyczno-opisowy relacji sieci handlowych z klientami i dostawcami 214 4.5. Podsumowanie 217 Zakończenie 219 Bibliografia 225 Spis rysunków 241 Spis tabel 242 Aneks 245
Parametry
ISBN
9788378752332
Autor
Katarzyna bilińska-reformat
Ilość stron
261
Rok wydania
2015
Kategoria
E-booki
Producent
Katarzyna Bilińska-Reformat
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Barbara C.
27.11.2024
Nadesłane przez użytkowników opinie i recenzje pomogą innym użytkownikom
Jeśli udało Ci się skorzystać z relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf prześlij nam opinię lub recenzję. Wskaż jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie satysfakcjonująca.