Zdjęcia migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa, AZ#BE8547DDEB/DL-ebwm/epub
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa, AZ#BE8547DDEB/DL-ebwm/epub (Wydawnictwo Naukowe PWN)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
48,88 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-16871-1 Rok wydania 2009 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 220 Format epub, mobi Spis...
Prezentowany w naszejporownywarce produkt migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa, AZ#BE8547DDEB/DL-ebwm/epub jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie 48,88 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowego porównania kilkuset sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301168711
Autor
Barbara dobiegała-korona
Sprawdź promocyjne oferty na migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa, AZ#BE8547DDEB/DL-ebwm/epub
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa, AZ#BE8547DDEB/DL-ebwm/epub jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa, AZ#BE8547DDEB/DL-ebwm/epub (sklep TaniaKsiazka.pl)
48,88 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat obowiązujących cen i dostępności towaru wykorzystane w naszej klasyfikacji są zczytywane niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-16871-1 Rok wydania 2009 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 220 Format epub, mobi Spis treści Przedmowa 9 ROZDZIAŁ 1. Migracja klientów a migracja wartości przedsiębiorstwa: szanse i zagrożenia (Barbara Dobiegała-Korona) 15 Wstęp 15 1.1. Lojalność i rentowność klientów źródłem wartości przedsiębiorstwa 16 1.2. Makroekonomiczne (zewnętrzne) uwarunkowania migracji klientów 18 1.3. Wewnętrzne uwarunkowania migracji klientów (zależne od firm) 23 1.4. Ograniczanie migracji klientów 25 1.5. Strategie wzrostu lojalności i rentowności klientów 27 Podsumowanie 33 Literatura 33 ROZDZIAŁ 2. Wpływ zmian stylu życia konsumentów na migrację kapitału (Sylwia Sobolewska) 35 Wstęp 35 2.1. Fason życia jako kategoria ekonomiczna 36 2.2. Użytkowanie stylu życia w strategiach przedsiębiorstw 39 2.3. Uwarunkowania migracji kapitału 41 2.4. Zmiany w stylu życia współczesnego człowieka 43 2.5. Wpływ internetu na styl życia konsumentów 46 2.6. Migracja kapitału do przedsiębiorstw krajów rozwijających się 49 Podsumowanie 50 Literatura 51 ROZDZIAŁ 3. Panika jako przyczyna migracji klientów w kryzysie finansowym (Piotr Masiukiewicz) 53 Wstęp 53 3.1. Kryzys banku a migracja klientów i migracja kapitałów 54 3.2. Pojęcie, warianty panik i przyczyny ich wystąpienia 59 3.2.1. Kryzys i panika w banku 59 3.2.2. Czynniki akceleracji paniki 62 3.2.3. Postawy i zaufanie klientów wobec bankowości a podatność na panikę 64 3.3. Osiągalne reakcje klientów w warunkach paniki w banku (badanie klientów) 70 3.4. Zarządzanie paniką 73 3.4.1. Instrumenty zarządzania paniką 77 3.4.2. Instrumenty operacyjne 79 3.4.3. Instrumenty Public Relations 80 3.4.4. Pomoc zewnętrzna – dźwignia finansowa 82 3.4.5. Zarządzanie płynnością w warunkach paniki 86 3.4.6. Zarządzanie paniką a relacje z klientami (badanie banków) 88 3.5. Model zarządzania paniką 91 Podsumowanie 92 Literatura 93 ROZDZIAŁ 4. Relacje z klientami z wykorzystaniem internetu w świetle migracji wartości (Tymoteusz Doligalski) 95 Wstęp 95 4.1. Modyfikacja łańcucha wartości na rynku a przepływy wartości 96 4.2. Zastosowanie efektu usieciowienia 100 4.3. Migracja wartości w ramach portfela klientów 102 4.4. Budowa lojalności klientów 105 Podsumowanie 108 Literatura 109 ROZDZIAŁ 5. Migracja kapitału na rynku B2C jako skutek dezagregacji funkcji handlowych (Jacek Wójcik) 111 Wstęp 111 5.1. Badania skali i kierunku migracji kapitału 113 5.2. Nowi pośrednicy na rynku internetowym a migracja kapitału między sprzedawcami 115 5.3. Postępowanie konsumentów na rynku internetowym a migracja kapitału między sprzedawcami - wybrane kwestie 118 5.4. Właściwości towaru a migracja kapitału między jego sprzedawcami 123 Podsumowanie 124 Literatura 124 ROZDZIAŁ 6. Migracja kapitału a zarządzanie marką (Piotr Polański) 125 Wstęp 125 6.1. Otoczenie międzynarodowe a zarządzanie marką 126 6.2. Rynki międzynarodowe a kapitał i wartość marki 127 6.3. Architektura marki na rynkach międzynarodowych 130 6.4. Wpływ fuzji i przejęć na zarządzanie marką 136 6.5. Zarządzanie marką na rynkach międzynarodowych 137 Literatura 141 ROZDZIAŁ 7. Stabilny rozwój przedsiębiorstwa: koncepcje teoretyczne i rozwiązania użyteczne korporacji naftowych (Katarzyna Majchrzak) 142 Wstęp 142 7.1. Geneza koncepcji „jednostajnego rozwoju" i „społecznej odpowiedzialności biznesu" 142 7.2. Istota koncepcji „zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa" 145 7.3. Etapy wdrażania stabilnego rozwoju przedsiębiorstwa 148 7.4. Czynniki wpływające na podjęcie decyzji o stabilnym rozwoju przez korporacje naftowe 150 7.5. Podejście korporacji naftowych do zrównoważonego rozwoju 153 7.5.1. Odpowiedzialność korporacji naftowych w stosunku do środowiska naturalnego 157 7.5.2. Odpowiedzialność korporacji naftowych w stosunku do społeczeństwa 160 7.6. Instrumenty pomiaru wydajności działań 163 Literatura 167 ROZDZIAŁ 8. Wpływ reputacji na wartość przedsiębiorstwa i migrację kapitału (Tomasz Dąbrowski) 168 Wstęp 168 8.1. Reputacja jako postrzeganie przedsiębiorstwa 169 8.1.1. Reputacja a wizerunek i tożsamość – problemy definicyjne 169 8.1.2. Wzrost znaczenia reputacji przedsiębiorstwa 170 8.2. Przesłanki reputacji przedsiębiorstwa i jej pomiar 173 8.3. Wpływ reputacji na wyniki przedsiębiorstwa i jego wartość 179 8.4. Wpływ reputacji na decyzje inwestorów i migrację kapitału 185 Podsumowanie 189 Literatura 190 Indeks 192
Parametry
ISBN
9788301168711
Autor
Barbara dobiegała-korona
Wydawnictwo
Wydawnictwo naukowe pwn
Ilość stron
216
Rok wydania
2009
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Bogdan K.
22.11.2024
Każda przysłana opinia użytkownika jest dla nas bardzo ważna
Jeśli tylko udało Ci się korzystać z oferowanego migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa, AZ#BE8547DDEB/DL-ebwm/epub podeślij do nas opinię i recenzję. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy jesteś zadowolony z zakupu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.