Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technice i zasady zmian organizacyjnych koniecznych do zbudowania marki wykorzystującej AIWiększość organizacji zareagowało powściągliwie na nienaturalną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich pokaźnych przedsiębiorstw, są aktualnie liderami wydajności w swych branżach. Stosują ulepszone modele biznesowe, podejmują słuszniejsze decyzje, skuteczniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi, a także dyktują wyższe ceny.Thomas Davenport, a także Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One.
Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom danych niezbędnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom użycia AI.Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swej firmie, to sztuczna inteligencja w biznesie przedstawia, jak to robią najlepsi,, a także proponuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa.To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne producenta zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI.
„Większość organizacji nie docenia możliwości sztucznej inteligencji. Każdy, kto chce się dowiedzieć, jak ją zastosować jako transformujący czynnik w biznesie, powinien przeczytać tę książkę”.
̶ Prof. Marco Iansiti, kierownik Katedry Zarządzania im. Davida Sarnoffa w Harvard Business School
„sztuczna inteligencja jest aktualnie technologią o największym dostępnym potencjale transformacyjnym. Największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej zadziorną eksploatację. Sztuczna inteligencja w biznesie nadzwyczajnie pokazuje, jak wydobyć z AI maksymalną wartość”.
̶ Piyush Gupta, dyrektor generalny DBS Group
Thomas H. Davenport – profesor zwyczajny, kierownik Katedry Informatyki i Zarządzania Babson College, profesor wizytujący Saïd Business School przy Uniwersytecie Oksfordzkim, pracownik naukowy Inicjatywy dla Gospodarki Cyfrowej MIT, starszy doradca w firmie Deloitte Analytics. Autor dwóch bestsellerów: Inteligencja analityczna w biznesie i Big Data at Work.
Nitin Mittal – dyrektor w firmie Deloitte Consulting, w której kieruje działem Rozwoju Strategicznego sztucznej Inteligencji na Stany Zjednoczone oraz zarządza portfelem Globalnej Strategii Doradczej, Analiz, Fuzji i Przejęć (Global Consulting Strategy, Analytics and M&A). Laureat nagrody „Innowator AI Roku” 2019, wręczanej podczas Szczytu sztucznej Inteligencji w Nowym Jorku.