Zdjęcia badania marketingowe. rozdział 7, AZ#E930C40BEB/DL-ebwm/mobi

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Badania marketingowe. rozdział 7, AZ#E930C40BEB/DL-ebwm/mobi (Wydawnictwo Naukowe PWN)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
8,74 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Badania marketingowe. Rozdział 7 Podtytuł Określenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19009-5 linia...

Sugerowany produkt badania marketingowe. rozdział 7, AZ#E930C40BEB/DL-ebwm/mobi jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w naprawdę kuszącej cenie 8,74 zł. Promocja ta stanowi wynik zbiorczego porównania ogromnej liczby sklepów w internecie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301190095

Autor

Krystyna mazurek-łopacińska

Sprawdź promocyjne oferty na badania marketingowe. rozdział 7, AZ#E930C40BEB/DL-ebwm/mobi

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na badania marketingowe. rozdział 7, AZ#E930C40BEB/DL-ebwm/mobi jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

badania marketingowe. rozdział 7, AZ#E930C40BEB/DL-ebwm/mobi (sklep TaniaKsiazka.pl)

8,74 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat zmian cen i dostępności produktu użyte w prezentowanym zestawieniu indeksowane są niemal w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł Badania marketingowe. Rozdział 7 Podtytuł Określenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19009-5 linia Minibook Rok wydania 2016 Warszawa Wydanie 1 Format mobi, epub Spis treści Wstęp (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 13 Część I Formułowanie celów i organizacja badań 17 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 19 1.1. Istota, przesłanki i funkcjonalność badań marketingowych 21 1.1.1. Definicja i cele badań 21 1.1.2. Przesłanki wzrostu znaczenia badań marketingowych 23 1.1.3. Ergonomiczność badań marketingowych 25 1.2. Etapy procesu badania marketingowego 30 1.2.1. Określenie problemu badawczego 30 1.2.2. Formułowanie hipotez 33 1.2.3. Opracowanie planu badań 33 1.2.4. Dobór metod gromadzenia danych 36 1.2.5. Analizowanie i interpretowanie danych 38 1.2.6. Sporządzanie raportu z badań 40 Pytania i zadania kontrolne 40 Część II Informacja rynkowa – źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia 43 2. System informacji marketingowej i organizacja badań (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 45 2.1. System informacji marketingowej 47 2.2. Organizacja badań marketingowych 53 2.3. Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą 57 2.4. Strategiczne badania marketingowe 66 Pytania i zadania kontrolne 68 3. Gromadzenie marketingowych informacji wtórnych w procesie badań rynkowych 69 3.1. Źródła, warianty i procedura gromadzenia informacji marketingowych o charakterze wtórnym (Władysława Muszyńska) 71 3.1.1. Marketingowe źródła i informacje wtórne a marketingowe źródła i informacje pierwotne – definiowanie pojęć 71 3.1.2. Procedura gromadzenia danych marketingowych o charakterze wtórnym 72 3.1.3. Przesłanki użytkowania źródeł informacji wtórnych w badaniach marketingowych 74 3.1.4. Klasyfikacja marketingowych danych wtórnych według miejsca powstawania 75 3.1.4.1. Marketingowe informacje wewnętrzne 75 3.1.4.2. Marketingowe informacje zewnętrzne: krajowe i zagraniczne 76 3.2. Podsystem wewnętrznej danych marketingowej o charakterze wtórnym (Władysława Muszyńska) 77 3.2.1. Dane marketingowe w przekroju właściwości i miejsca generowania informacji rynkowej 78 3.2.2. Typy informacji wtórnych wytwarzanych w działach marketingu i innych komórkach organizacyjnych przedsiębiorstwa 80 3.2.3. Obligatoryjne i fakultatywne źródła informacji – ich znaczenie w analizie marketingowej przedsiębiorstwa 82 3.2.4. Wewnętrzne marketingowe bazy informacji 85 3.3. Podsystem marketingowej danych o charakterze zewnętrznym – krajowej (Władysława Muszyńska) 90 3.3.1. Klasyfikacja wtórnych źródeł danych rynkowych w przekroju podmiotowym i przedmiotowym 90 3.3.1.1. Rządowe i samorządowe instytucje kreujące zasoby informacji rynkowych 92 3.3.1.2. Zasoby informacji rynkowych GUS – ich przydatność w badaniach marketingowych 96 3.3.1.3. Podmioty rynku finansowego – instytucje finansowe, banki, ubezpieczyciele, producenta leasingowe 103 3.3.1.4. Instytucje centralne i agencje danych gospodarczej 105 3.3.1.5. Przedsiębiorstwa, zrzeszenia przedsiębiorstw, spółdzielnie, organizacje pożytku społecznego, fundacje i inne podmioty prowadzące działalność rynkową 106 3.3.1.6. Uczelnie, instytuty badawczo-rozwojowe i biblioteki 109 3.3.1.7. Agencje badań rynkowych, marketingowych, wywiadownie gospodarcze 110 3.3.1.8. Marki wytwarzające bazy danych o uczestnikach rynku i konsumentach 112 3.3.1.9. Wydawnictwa i redakcje czasopism, media (radio, TV, internet) 113 3.4. Podsystem informacji marketingowej zewnętrznej – zagranicznej (Władysława Muszyńska) 115 3.5. Tworzenie komputerowych baz informacji (Magdalena Sobocińska) 118 3.6. Jakość danych wtórnych – korzyści i ograniczenia ich gromadzenia (Władysława Muszyńska) 122 Pytania i zadania kontrolne 125 4. Gromadzenie danych pierwotnych 127 4.1. Użycie metody ankietowej w badaniu zachowań podmiotów rynku (Janusz Marak) 129 4.1.1. Funkcje i warianty ankiet 129 4.1.2. Procedura badania ankietowego 136 4.1.2.1. Określenie celu, zakresu i charakteru badania 137 4.1.2.2. Ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów 138 4.1.2.3. Opracowanie planu analizy wyników 144 4.1.2.4. Opracowanie kwestionariusza 145 4.1.2.5. Badanie terenowe (gromadzenie informacji) 153 4.1.2.6. Weryfikacja uzyskanych odpowiedzi 154 4.1.2.7. Obliczanie wyników 154 4.1.2.8. Badanie współzależności zmiennych 155 4.1.2.9. Sporządzenie raportu z badania ankietowego 158 4.1.3. Przykład badania ankietowego 158 4.2. Badania oparte na panelach klasycznych (Janusz Marak) 166 4.3. Metody jakościowe gromadzenia informacji o nabywcach 169 4.3.1. Obserwacje (Janusz Marak) 169 4.3.2. Motywacje jako przedmiot badań marketingowych (Grażyna Światowy) 172 4.3.3. Wywiady pogłębione 175 4.3.3.1. Pogłębione wywiady grupowe (Janusz Marak) 175 4.3.3.2. Zogniskowane wywiady grupowe (Magdalena Sobocińska) 179 4.3.3.3. Pogłębione wywiady jednostkowe (Janusz Marak) 185 4.3.4. Badanie emocji, ich pomiar i analiza (Grażyna Światowy) 187 4.3.5. Techniki projekcyjne w badaniach marketingowych (Grażyna Światowy) 190 4.4. Pomiar zmiennych jakościowych (Grażyna Światowy) 197 4.4.1. Badanie postaw 197 4.4.2. Skale pomiaru postaw 201 4.4.3. Metoda analizy struktury preferencji 205 4.4.4. Mierzenie zamiarów zakupu 206 4.5. Eksperymenty (Janusz Marak) 208 4.5.1. Eksperymenty z jedną zmienną 208 4.5.2. Eksperymenty z wieloma zmiennymi 210 4.5.3. Przykład badania eksperymentalnego 217 Pytania i zadania kontrolne 219 5. Badania marketingowe przez internet (Magdalena Sobocińska) 223 5.1. Specyfika internetu, jego wykorzystania i przesłanki rosnącej roli w badaniach marketingowych 225 5.2. Wykorzystanie internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym 232 5.3. Panele internetowe jako kierunek rozwoju ilościowych badań marketingowych prowadzonych przez internet 233 5.4. Prowadzenie badań jakościowych poprzez internet 250 5.5. Internet jako narzędzie wspomagające cykl realizacji tradycyjnych badań 260 5.6. Badania serwisów internetowych 261 5.7. Mocne strony i wady badań marketingowych prowadzonych z użyciem internetu 264 Pytania i zadania kontrolne 265 Część III zastosowanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym 267 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 269 6.1. Badania czynników makrootoczenia 271 6.2. Badanie czynników mikrootoczenia 274 6.3. Analiza konkurencji 278 6.4. Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku 280 Pytania i zadania kontrolne 283 7. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 285 7.1. Analiza udziału w rynku 287 7.1.1. Wskaźniki poziomu i struktury udziału w rynku 287 7.1.2. Analiza dynamiki udziału w rynku 289 7.2. Udział w rynku jako podstawa określenia strategii przedsiębiorstwa 291 7.3. Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa i szans i zagrożeń 297 Pytania i zadania kontrolne 303 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych 305 8.1. Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja, stopnie segmentacji (Władysława Muszyńska) 307 8.1.1. Definiowanie rynku w ujęciu konwencjonalnym i marketingowym 307 8.1.2. Etapy procesu planowania i realizacji marketingu docelowego 308 8.2. Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji w przedsiębiorstwie (Władysława Muszyńska) 309 8.2.1. Organizacja segmentacji w przedsiębiorstwie 309 8.2.2. Rodzaje danych koniecznych w procesie segmentacji 310 8.3. Proces segmentacji – etapy, stopnie, rodzaje (Władysława Muszyńska) 311 8.3.1. Makrosegmentacja i mikrosegmentacja rynku 311 8.3.2. Stopnie i rodzaje segmentacji według wybranych kryteriów 313 8.3.3. Przegląd procedur segmentacji rynku 318 8.4. Warunki wydajnej i wydajnej segmentacji rynku (Władysława Muszyńska) 321 8.4.1. Warunki funkcjonalności procesu segmentacji 321 8.4.2. Ocena błyskotliwości segmentu rynku 325 8.5. Użycie segmentacji – przykłady procedur 328 8.5.1. Przykład segmentacji rynku IT w Polsce (Iwona Czerska) 328 8.5.2. Zastosowanie segmentacji w procesie pozyskiwania klienta strategicznego (Władysława Muszyńska) 349 Pytania i zadania kontrolne 352 9. Badania produktu 353 9.1. Przesłanki i istota badań marketingowych towaru (Bogdan Sojkin) 355 9.2. Badania nowego artykułu (Bogdan Sojkin) 359 9.2.1. Badanie (przesiewanie) nowych pomysłów (idei) na produkt 360 9.3. Badanie koncepcji nowego towaru czy usługi 364 9.3.1. Metody pozyskiwania pomysłów na nowy towar (Bogdan Sojkin) 364 9.3.2. Dom Jakości Quality Function Deployment w badaniu koncepcji towaru materialnego i usługi 368 9.3.2.1. Badanie koncepcji towaru materialnego (Bogdan Sojkin) 368 9.3.2.2. Badanie koncepcji usługi (Barbara Iwankiewicz-Rak) 371 9.4. Badania prototypu/kolekcji próbnej towaru (Bogdan Sojkin) 372 9.5. Testowanie marketingowe artykułu (Bogdan Sojkin) 378 9.6. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej (Bogdan Sojkin) 389 9.7. Badanie nazwy, opakowania i etykiety towaru (Bogdan Sojkin) 394 9.8. Wybrane techniki neurobiologiczne w badaniach towaru i jego wyposażenia (Bogdan Sojkin) 397 9.9. Wprowadzenie na rynek wody mineralnej Cechini Muszyna wraz jej wyposażeniem (butelka, etykieta) i jej ewolucja rynkowa (Bogdan Sojkin) 408 9.9.1. Przesłanki wprowadzenia wody mineralnej 408 9.9.2. Badanie nazwy 409 9.9.3. Badanie opakowania 410 9.9.4. Badania etykiety 411 9.10. Eye Tracking w badaniu opakowań kosmetyków (Bogdan Sojkin) 414 Pytania i zadania kontrolne 417 10. Metody badania cen (Paweł Waniowski) 419 10.1. Wtórne źródła informacji o cenach 422 10.2. Badania skłonności nabywców do zaakceptowania danej ceny i prawdopodobieństwa zakupu po danej cenie 425 10.3. Badanie relacji pomiędzy przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami 436 10.4. Analiza kosztów krańcowych 446 10.5. Badanie cen w zależności od fazy cyklu życia towaru 448 10.6. Badanie relacji pomiędzy ceną a popytem 451 10.7. Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny 456 Pytania i zadania kontrolne 457 11. Badania systemu dystrybucji 459 11.1. Uwagi wstępne (Władysław Szczepankiewicz) 461 11.2. Dobór rodzaju kanału dystrybucji (Władysław Szczepankiewicz) 464 11.3. Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych (Władysław Szczepankiewicz) 475 11.4. Analiza i ocena poziomu obsługi konsumentów 486 11.4.1. Czynniki i kryteria oceny poziomu obsługi klientów (Władysław Szczepankiewicz) 486 11.4.2. Badanie wpływu ekspozycji towarów w punkcie sprzedaży na decyzje nabywców (Barbara Iwankiewicz-Rak) 493 11.4.3. Badanie wpływu jakości pracy sprzedawców na efektywność sprzedaży (Barbara Iwankiewicz-Rak) 496 11.5. Badanie strat w łańcuchach dostaw (Władysław Szczepankiewicz) 500 11.5.1. Definicja, podział, charakterystyka i struktura strat 500 Pytania i zadania kontrolne 511 12. Badania sprawności systemu komunikacji (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 513 12.1. Podstawowe etapy badań nad reklamą 515 12.2. Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą 518 12.3. Badanie zasięgu reklamy 524 12.4. Metody oceny wydajności reklamy 529 12.5. Metody pomiaru skuteczności promocji w internecie 536 12.5.1. Rodzaje badań: site-centric oraz user-centric 536 12.5.2. Mierzenie produktywności reklam banerowych i kampanii w wyszukiwarkach internetowych 538 12.5.3. Mierzenie wydajności kampanii e-mail marketingowych 539 12.5.4. Reklama w mediach społecznościowych 540 12.6. Sprawność reklamy internetowej w świetle badań 545 12.7. Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej 549 12.8. Pomiar efektów promocji sprzedaży 552 Pytania i zadania kontrolne 561 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów 563 13.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 565 13.2. Program badania i pomiaru satysfakcji klientów (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 568 13.3. Metoda Servqual w badaniu satysfakcji klientów (Barbara Iwankiewicz-Rak) 572 13.4. Badania Mystery Shopping (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 577 13.5. Obliczanie wskaźnika satysfakcji klientów (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 582 13.6. Krajowe wskaźniki satysfakcji (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 586 13.7. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 587 13.8. Metody pomiaru lojalności konsumentów wobec marki (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 590 Pytania i zadania kontrolne 594 Bibliografia 595

Parametry

ISBN

9788301190095

Autor

Krystyna mazurek-łopacińska

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

32

Rok wydania

2016

Kategoria

E-booki

Producent

Wydawnictwo Naukowe PWN

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Andrzej I.
Andrzej I.
13.06.2024
Nadesłane przez użytkowników recenzje i opinie produktu pomogą ułatwić zakup innym klientom
Jeśli udało Ci się korzystać z proponowanego badania marketingowe. rozdział 7, AZ#E930C40BEB/DL-ebwm/mobi prześlij nam swoją opinię lub ocenę. Wskaż jakie są Twoje z użytkoania, czy możesz polecić produkt, a także czy relacja ceny do jakości jest wystarczająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Niewolnicy i panowie. sześć i pół eseju z antropologii i filozofii społecznej świata
Niewolnicy i panowie to zbiór esejów z antropologii i filozofii społecznej postępowości poświęconych kwestii emancypacji, rozumianej jako...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Uszkodzenia i naprawy przegród budowlanych w aspekcie izolacyjności termicznej Wydawnictwo naukowe pwn
To jedyna krajowa publikacja opisująca w tak kompleksowy sposób błędy i nieprawidłowości – jednocześnie w zakresie projektowania – jak i...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN On the phenomenon of visual arts and the meanders of their preservation, AZ#A96E3743EB/DL-ebwm/mobi
Tytuł On the Phenomenon of Visual Arts and the Meanders of Their Preservation Podtytuł The Philosophy and Elements of the New Theory and...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Szumią, trzeszczą i szeleszczą. o polskiej fonetyce dla dzieci i młodzieży
Tytuł Szumią, trzeszczą i szeleszczą. O polskiej fonetyce dla dzieci i młodzieży Autor Anna Kamińska-Mieszkowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN 50 idei, które powinieneś znać. architektura - philip wilkinson (epub) Wydawnictwo naukowe pwn
nowe wydanie światowego bestsellera literatury popularnonaukowej, część pasjonującej kolekcji „50 idei, które powinieneś znać". Jaka jest...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Diagnoza w psychoterapii par. tom 1. diagnoza par w różnych podejściach
Diagnoza w psychoterapii par. Tom 1: Diagnoza par w przeróżnych podejściach to polifonia psychoterapeutów par pracujących w przeróżnych...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Angielsko-polski słownik matematyczny - wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką
Słownik mieści ok. 5000 podstawowych terminów występujących w anglojęzycznej literaturze matematycznej i ich odpowiedniki lub objaśnienia...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Family office. teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym Wydawnictwo naukowe pwn
Family Office to podmioty świadczące usługi międzypokoleniowego, kompleksowego zarządzania posiadajątkiem zamożnych rodzin, zabezpieczające...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa Wydawnictwo naukowe pwn
Tytuł Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa Autorzy Paweł Mielcarz, Paweł Paszczyk Język polski...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Smoki, fora ze dwora! książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania Wydawnictwo naukowe pwn
Tytuł Smoki, fora ze dwora! Podtytuł Książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania Autor Kari Kakkonen Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Ile gumisiów zmieści się w pudełku, czyli szacowanie i planowanie w agile Wydawnictwo naukowe pwn
Planując projekt informatyczny najważniejszym pytaniem jest "co i na kiedy jesteśmy w stanie dostarczyć". W tym celu musimy jasno określić...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Metody zabezpieczenia cyfrowego. pozyskiwanie dowodów narzędziami linuksowymi
Zabezpieczenie cyfrowe jest ważną częścią reakcji na incydenty pośmiertne i gromadzenia dowodów. Cyfrowi śledczy gromadzą, przechowują i...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

43,42 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
English World 2. Grammar Practice Book
Do sklepu Szczegóły

English World 2. Grammar Practice Book

40,05 zł
Kurs, który rozwija się wraz z dziećmiNowy kurs English World jest owocem pracy grupy wyśmienitych autorów takich bestsellerów, jak Way...
Rekomendacja
Macmillan Mathematics 2B. Pupil's Book + Podręcznik w wersji cyfrowej
seria Macmillan Mathematics asygnowana jest dla dzieci w wieku 6–12 lat i stanowi pomost pomiędzy charakterystycznym nauczaniem matematyki...
Rekomendacja
Starland 1 WB ieBook EXPRESS PUBLISHING
Do sklepu Szczegóły

Starland 1 WB ieBook EXPRESS PUBLISHING

8,79 zł
Rekomendacja
Dojrzewanie dziewcząt, ECE8AFFEEB
Do sklepu Szczegóły

Dojrzewanie dziewcząt, ECE8AFFEEB

9,50 zł
wyśmienity poradnik, który pomoże nastolatkom, ich nauczycielom i rodzicom znaleźć odpowiedzi na kłopotliwe i nieraz kontrowersyjne pytania...
Rekomendacja
Von borowiecky Carl schmitt i leo strauss. krytyka pozytywizmu prawniczego w niemieckiej myśli politycznej
Carl Schmitt (1888–1985) i Leo Strauss (1899–1973) należą nie tylko do grona najmocniej wpływowych myślicieli niemieckich XX wieku, ale...
Rekomendacja
Harlan ellison To, co najlepsze. tom 1
Do sklepu Szczegóły

Harlan ellison To, co najlepsze. tom 1

50,31 zł
Najważniejsza premiera fantastyczna ostatnich lat! Harlan Ellison - kontrowersyjny geniusz światowej literatury, prowokator nieustannie...
Rekomendacja
Książka o mnie. Book about me cz. 3
Do sklepu Szczegóły

Książka o mnie. Book about me cz. 3

15,00 zł
„Książka o mnie” czyli „Book about me” Róży Pop to trzecia książka, a w zasadzie kontynuacja tego tytułu pod hasłem: „Jestem spostrzegawczy...
Rekomendacja
English world 1. grammar practice book
Do sklepu Szczegóły

English world 1. grammar practice book

42,90 zł
Kurs, który rozwija się wraz z dziećmiNowy kurs English World jest owocem pracy grupy świetnych autorów takich bestsellerów, jak Way Ahead...
Rekomendacja
Destination B1. Książka ucznia z kluczem + Książka w wersji cyfrowej
Destination Grammar is the ideal grammar and vocabulary practice book for all students preparing to take any B1 level exam. The book contains...
Rekomendacja
Macmillan Mathematics 5B. Pupil's Book + Podręcznik w wersji cyfrowej
linia Macmillan Mathematics asygnowana jest dla dzieci w wieku 6-12 lat i stanowi pomost pomiędzy charakterystycznym nauczaniem matematyki...