Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Bazarek to interaktywna kolekcja gdzie znajdziesz 21 (strona 1 z 1) promocji w sekcji Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego. Szczególnie zwróć uwagę na najbardziej korzystne okazje - produkt wyróżniony etykietką z napisem PROMOCJA. Określa to największy rabat

Producent: Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Tożsamość banków wobec rozwoju technologii.. Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Książka poświęcona wybranym zagadnieniom z obszaru technice finansowych (FinTech) oraz oddziaływania tych technologii na funkcjonowanie...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
„Książka wydaje się pierwszym tak kompleksowym opracowaniem, które podejmuje tematykę współpracy w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie....
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami
Monografia jest aktualnym spojrzeniem na zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy potencjalnych pracowników. Mieści oryginalne prace...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Bajki dalekiego wschodu dla menedżerów. jak zrozumieć świat współczesnego zarządzania
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Wokół tematyki zarządzania mediami (i nie tylko). księga jubileuszowa profesora bogusława nierenberga z okazji 70-lecia urodzin i 45-lecia pracy
Księga asygnowana Profesorowi Bogusławowi Nierenbergowi w sposób wielowymiarowy przedstawia Jego działalność, a zwłaszcza wkład w rozwój...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Smoki i gazele 2. rzecz o współczesnym pejzażu zarządzania międzynarodowego
„Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi pakiet tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Zarządzanie w sektorze kultury
Zarządzanie w sektorze kultury. Między teorią a praktyką podejmuje kwestie teoretycznych i ergonomicznych analiz dotyczących zarządzania...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Sposoby rozumienia przywództwa w zarządzaniu
To jedyna książka na polskim rynku wydawniczym, która prezentuje trzy wyjątkowo ważne z punktu widzenia zarządzania organizacjami ochrony...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Dehumanizujące aspekty zautomatyzowanych procesów
Automatyzacja procesów, optymalizująca realizowane w magazynie zadania, jest aktualnie sposobem na sprostanie potrzebom: wysokiej sprawności,...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Nauki o zarządzaniu w odmiennych kontekstach... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Rosnąca złożoność i turbulentność otoczenia, a także związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność wykorzystywanych narzędzi...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja
Do sklepu Szczegóły

Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja

37,41 zł
Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do cyklu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw
Prowadzona aktualnie polityka gospodarcza jednocześnie Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Zarządzanie talentami. koncepcje, modele i praktyki
Wartość tej monografii wynika równocześnie z podjęcia poprzez Autorkę tematyki o wyraźnym znaczeniu dla rozwoju nauk o zarządzaniu i jakości,...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego W stronę zrównoważonego wynagradzania
Do sklepu Szczegóły

W stronę zrównoważonego wynagradzania

35,42 zł
Monografia stanowi niezwykle ciekawy materiał, który może służyć jako wstęp do dalszego doskonalenia procesów wynagradzania w organizacjach...
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Wartości w zarządzaniu ochotniczymi strażami
Do sklepu Szczegóły

Wartości w zarządzaniu ochotniczymi strażami

36,57 zł
W niniejszej monografii autorka omawia właściwości i działania eksponujące ochotnicze straże pożarne na tle sektora organizacji pozarządowych...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji. perspektywa głównych użytkowników nowoczesnych rozwiązań w organizacji
Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji to monografia podejmująca wyraźny i dotychczas jeszcze mało rozpoznany temat...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, iż obszar ten w dobie...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Ewolucja uwarunkowań jakości zarządzania Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
W XVI wieku wykłady w ówczesnej Akademii Krakowskiej, aktualnie Uniwersytecie Jagiellońskim, odbywały się w czterech kolegiach, które były...
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Władza algorytmów br
To książka o niezwykłych relacjach ludzi i algorytmów Google i Facebooka. O nowej inkarnacji władzy władzy społecznych algorytmów. Żyjemy...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Smoki i gazele - barbara fryzeł
Poza dobrą monografią zagadnienia, praca posiada atrakcyjne opisy rozwiązań funkcjonalnych, w szczególności demonstruje miejsce CSR w strategiach...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Południe zarządzania. odwzorowania świata organizacji i biznesu w malarstwie i fotografii
„Powiązanie przeciwstawnych podejść – obiektywizm uogólnienia naukowego versus subiektywizm jednostkowego doświadczenia – zaciekawia, może...