Zdjęcia Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Biznes, ekonomia
Dostępność:Do kupienia
Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów (Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
34,60 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz...
Sugerowany w naszejporownywarce artykuł Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego można nabyć w TaniaKsiazka.pl w promocyjnej cenie wynoszącej 34,60 zł. Promocja ta jest wynikiem dogłębnych analiz ogromnej liczby hurtowni i sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788323347286
Sprawdź promocyjne oferty na Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego (sklep TaniaKsiazka.pl)
34,60 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o cenach i dostępności produktu użyte w klasyfikacji zczytywane są niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią. Tytuł Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów Autorzy Łukasz Sułkowski, Robert Seliga Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego EAN 9788323347286 ISBN 9788323347286 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 322 Format 16,5x23,5 cm Rok wydania 2019 Oprawa broszurowa
Parametry
ISBN
9788323347286
Kategoria
Biznes, ekonomia
Producent
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Renata M.
03.12.2024
Podesłana przez Ciebie recenzja / opinia produktu może pomóc innym użytkownikom
Jeśli miałeś okoliczność korzystać z proponowanego produktu Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego podziel się z nami opinią. Napisz jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy rekomendujesz produkt oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie zadowalająca.