Zdjęcia Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów (Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
34,56 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz...

Sugerowany w naszejporownywarce artykuł Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego można nabyć w TaniaKsiazka.pl w promocyjnej cenie wynoszącej 34,56 zł. Promocja ta jest wynikiem dogłębnych analiz ogromnej liczby hurtowni i sklepów w naszej bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788323347286

Sprawdź promocyjne oferty na Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego (sklep TaniaKsiazka.pl)

34,56 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o cenach i dostępności produktu użyte w klasyfikacji zczytywane są niemal natychmiast.

Pełny opis produktu

Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią. Tytuł Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów Autorzy Łukasz Sułkowski, Robert Seliga Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego EAN 9788323347286 ISBN 9788323347286 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 322 Format 16,5x23,5 cm Rok wydania 2019 Oprawa broszurowa

Parametry

ISBN

9788323347286

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Renata M.
Renata M.
21.01.2025
Podesłana przez Ciebie recenzja / opinia produktu może pomóc innym użytkownikom
Jeśli miałeś okoliczność korzystać z proponowanego produktu Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego podziel się z nami opinią. Napisz jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy rekomendujesz produkt oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Smoki i gazele - barbara fryzeł
“Poza prawidłową monografią zagadnienia, (…), praca mieści ciekawe opisy rozwiązań funkcjonalnych, w szczególności pokazuje miejsce CSR...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Zarządzanie w sektorze kultury
Zarządzanie w sektorze kultury. Pomiędzy teorią a praktyką podejmuje kwestie teoretycznych i ergonomicznych analiz dotyczących zarządzania...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Ewolucja uwarunkowań jakości zarządzania Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
W XVI wieku wykłady w ówczesnej Akademii Krakowskiej, obecnie Uniwersytecie Jagiellońskim, odbywały się w czterech kolegiach, które były...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Nauki o zarządzaniu w odmiennych kontekstach... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Rosnąca złożoność i turbulentność otoczenia oraz związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność używanych narzędzi i metod...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Cedewu Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. tom 28
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. rozdział 3. istota i ocena ryzyka strategicznego
Jednym z najszczególniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na markę jest tzw. Ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu,106KS (7639376)
Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora zebrane podczas badań empirycznych oraz w trakcie wieloletnich cykli wykładów poświęconych...
Rekomendacja
Działalność innowacyjna małych przedsiębiorstw w polsce
Rywalizacja gospodarcza w skali globalnej wymusza na krajach, regionach i przedsiębiorcach poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej....