Zdjęcia Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów (Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
34,60 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz...

Sugerowany w naszejporownywarce artykuł Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego można nabyć w TaniaKsiazka.pl w promocyjnej cenie wynoszącej 34,60 zł. Promocja ta jest wynikiem dogłębnych analiz ogromnej liczby hurtowni i sklepów w naszej bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788323347286

Sprawdź promocyjne oferty na Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego (sklep TaniaKsiazka.pl)

34,60 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o cenach i dostępności produktu użyte w klasyfikacji zczytywane są niemal natychmiast.

Pełny opis produktu

Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią. Tytuł Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów Autorzy Łukasz Sułkowski, Robert Seliga Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego EAN 9788323347286 ISBN 9788323347286 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 322 Format 16,5x23,5 cm Rok wydania 2019 Oprawa broszurowa

Parametry

ISBN

9788323347286

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Renata M.
Renata M.
03.12.2024
Podesłana przez Ciebie recenzja / opinia produktu może pomóc innym użytkownikom
Jeśli miałeś okoliczność korzystać z proponowanego produktu Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego podziel się z nami opinią. Napisz jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy rekomendujesz produkt oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Tożsamość banków wobec rozwoju technologii.. Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Książka poświęcona wybranym zagadnieniom z obszaru technice finansowych (FinTech) oraz oddziaływania tych technice na funkcjonowanie banku...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Smoki i gazele - barbara fryzeł
Poza prawidłową monografią zagadnienia, praca mieści ciekawe opisy rozwiązań funkcjonalnych, w szczególności pokazuje miejsce CSR w strategiach...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Zarządzanie w sektorze kultury
Zarządzanie w sektorze kultury. Pomiędzy teorią a praktyką podejmuje kwestie teoretycznych i ergonomicznych analiz dotyczących zarządzania...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Ewolucja uwarunkowań jakości zarządzania Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
W XVI wieku wykłady w ówczesnej Akademii Krakowskiej, obecnie Uniwersytecie Jagiellońskim, odbywały się w czterech kolegiach, które były...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Nauki o zarządzaniu w odmiennych kontekstach... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Rosnąca złożoność i turbulentność otoczenia oraz związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność używanych narzędzi i metod...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
KASJER, KRWOEKKR-7382
Do sklepu Szczegóły

KASJER, KRWOEKKR-7382

18,90 zł
Książka dedykowana jest dla osób, które są zainteresowane podjęciem pracy w charakterze kasjera. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci...
Rekomendacja
Podstawy przedsiębiorczości w pytaniach i odpowiedziach
Podręcznik mieści 50 kluczowych pytań w kolejności logicznej odpowiadającej programowi nauczania przedmiotu autorstwa Romana Sobieckiego...
Rekomendacja
Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą). Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach...
Rekomendacja
Wydawnictwo naukowe pwn Content marketing i social media. jak przyciągnąć klientów. wyd. 2 - barbara stawarz-garcia
nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak tworzyć strategię content marketingową...
Rekomendacja
Rozwój gospodarczy miast portowych pruskich... w.2 Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Opracowanie pod względem chronologicznym obejmuje okres od 1808 r. Do wybuchu I wojnyświatowej. Powszechnie w historiografii przyjmuje się,...