Zdjęcia zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo
Biznes, ekonomia
Dostępność:Do kupienia
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo (Wydawnictwo Naukowe PWN)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
69,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo Autor Natalia Potoczek Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19999-9 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 2 ilość...
Proponowany w naszejporownywarce cen towar zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo można kupić w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie 69,00 zł. Promocja ta jest rezultatem zbiorczego porównania ogromnej ilości hurtowni oraz sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301199999
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo (sklep TaniaKsiazka.pl)
69,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności produktów i aktualnych cenach użyte w rankingu pobierane są niemal bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo Autor Natalia Potoczek Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19999-9 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 2 liczba stron 236 Format mobi, epub Spis treści Wstęp 7 1. Teoretyczne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo 21 1.1. Źródła reorientacji procesowej organizacji 21 1.2. Współczesne podejście do zarządzania procesami w organizacji 28 1.3. Ewoluowanie struktur organizacyjnych – poręczne i procesowe koncepcje struktury organizacyjnej 32 1.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie zmian w organizacji i w zarządzaniu 37 2. Modelowe ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo 41 2.1. Przesłanki modelowego ujęcia zarządzania zasobami ludzkimi 41 2.2. Wyznaczanie celów zarządzania zasobami ludzkimi 44 2.3. Kształtowanie warunków organizacyjnych i personalnych dla zarządzania zasobami ludzkimi 50 2.4. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej 54 2.5. Ocena dojrzałości procesów 60 2.6. Uczestnictwo i odpowiedzialność w procesach personalnych 67 3. Metodyczne aspekty badań 75 3.1. Problemy, cele, a także założenia badawcze 75 3.2. Zakres prowadzonych badań 78 3.3. Zastosowane metody badań 80 3.4. Wybór przedsiębiorstw objętych studiami przypadków 81 4. Analiza podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi – studia przypadków 89 4.1. Model organizacji procesowej 89 4.1.1. Kształtowanie modelu organizacyjnego 89 4.1.2. Procesy i role jako podstawowe komponenty modelu organizacji procesowej 92 Studium przypadku: Kształtowanie ról w Ericsson Sp. Z.o.o 105 4.2. Model kompetencji 108 4.2.1. Podejście systemowe do kształtowania kompetencji 108 4.2.2. Modelowanie kompetencji w organizacji zorientowanej procesowo 113 4.2.3. Cykl oceny kompetencji 117 Studium przypadku: Rola wartości i kompetencji w rozwijaniu pracowników CEDC International 118 4.3. Model wynagradzania 121 4.3.1. Rola mierników procesów w ocenie wyników pracy 121 Studium przypadku: Model wynagradzania pracowników i jego następstwa procesowe w Grupie Azoty S.A 123 4.3.2. Powiązanie wyników pracy i oceny kompetencji w wynagradzaniu 129 Studium przypadku: Performance Management w firmie T-Mobile Polska 129 4.3.3. Kształtowanie wynagrodzenia podstawowego 136 4.4. Model procesów personalnych 140 4.4.1. Modele i standardy procesów personalnych 140 Studium przypadku: Siły napędowe i zasady zarządzania w procesie rozwijania pracowników w Banku BGŻ BNP Paribas S.A 150 Studium przypadku: Standaryzacja procesu rozwoju pracowników w PHZ „Baltona" S.A 154 4.4.2. Hierarchia i architektura procesów 158 Studium przypadku: Modelowanie procesów personalnych w Newag S.A 161 Studium przypadku: cykl zarządzania zasobami ludzkimi w Grupie Azoty S.A 173 4.4.3. Projektowanie i dokumentowanie procesów 182 Studium przypadku: Dokumentowanie procesu rekrutacji pracowników w Poczcie Polskiej S.A 188 5. Podsumowanie badań, a także wnioski dotyczące podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi 209 5.1. Kształtowanie kultury organizacji procesowej 209 5.2. Modelowanie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo 216 Zakończenie 223 Bibliografia 225 Spis tabel 233 Spis rysunków 235
Parametry
ISBN
9788301199999
Oprawa
Miękka
Autor
Natalia potoczek
Wydawnictwo
Wydawnictwo naukowe pwn
Ilość stron
236
Rok wydania
2018
Kategoria
Biznes, ekonomia
Producent
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Katarzyna T.
05.11.2024
Czy możesz podesłać nam komentarz i opinię o produkcie **producer
Jeśli miałeś okazję korzystać z zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo prześlij nam recenzję lub opinię. Wskaż jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy jesteś zadowolony z zakupu, a także czy relacja ceny do jakości jest na dobrym poziomie.
Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza obfity zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych...