Biznes nie istnieje bez twardych informacji, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Wyjątkowo online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych poprzez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak wydajnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.
Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje w dodatku kompetencje, które będą niezbędne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć,otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
Kinga Sroka ― absolwentka kierunków związanych z marketingiem, ekspertka z zakresu świata cyfrowego, wykładowczyni przedmiotów powiązanych z tematyką digitalu. Od kilku lat krzewi wśród studentów wiedzę z dziedziny marketingu internetowego; szczególny nacisk kładzie na użyteczne warsztaty i wyjaśnianie zagadnień, z którymi słuchacze stykają się po raz pierwszy. W branży marketingowej pracuje od pięciu lat, z przyjemnością zagłębia się w zawiłości Google Ads i Google Analytics. Autorka branżowego bloga kingasroka.pl, wielu artykułów tematycznych i prelegentka na konferencjach semKRK i InternetBeta. Pasjonatka dzielenia się wiedzą, orędowniczka pracy u podstaw i budowania solidnych fundamentów edukacji.
Autorzy: Kinga Sroka
EAN: 9788328398900
Głębokość: 11.000000
ISBN: 978-83-283-9890-0
liczba stron: 200
Oprawa: Miękka
rodzaj: Książki
Rok wydania: 2023
Szerokość: 140
Wydanie: 1
Wydawnictwo: One Press
Wysokość: 208