Zdjęcia Gab Komunikacja marketingowa istota, uwarunkowania, efekty

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Komunikacja marketingowa istota, uwarunkowania, efekty (Gab)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Gab
62,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi składnik komunikacji społecznej, a równocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i...

Prezentowany produkt Gab Komunikacja marketingowa istota, uwarunkowania, efekty jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w niezwykle atrakcyjnej cenie 62,10 zł. Oferta ta jest wynikiem szerokiej analizy ogromnej liczby hurtowni i sklepów internetowych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788363391508

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Gab Komunikacja marketingowa istota, uwarunkowania, efekty

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Gab Komunikacja marketingowa istota, uwarunkowania, efekty jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Gab Komunikacja marketingowa istota, uwarunkowania, efekty (sklep TaniaKsiazka.pl)

62,10 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat aktualnych cen i dostępności produktu użyte w powyższym rankingu indeksowane są prawie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi składnik komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność kupujących.

Szczegółowo ukazuje m.in.:
– istotę komunikacji marketingowej, jej atrybuty i funkcje,
– zadania komunikacji marketingowej oraz stosowanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
– specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
– uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
– czynniki wpływające na osiąganie zakładanych poprzez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
– modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
– rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. Mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał producenta i kapitał relacyjny).

O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią pokaźne i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.


„Ze względu na szerokie walory merytoryczne i oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko bez dwóch zdań zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów zróżnicowanych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej oraz menedżerów poszukujących ciekawych i produktywnych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem".
Prof. Dr hab. Jan W. Wiktor

Podtytuł: Istota, uwarunkowania, efekty
ISBN: 9788363391508
Kod paskowy: 9788363391508
Autorzy: Taranko Teresa
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 42282
liczba stron: 272
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.8
Głębokość (mm): 8
Waga: 0.402
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Parametry

ISBN

9788363391508

Oprawa

Miękka

Autor

Teresa taranko

Wydawnictwo

Nieoczywiste

Ilość stron

272

Rok wydania

2019

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Gab

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Urszula R.
Urszula R.
21.01.2025
Każda przesłana opinia klienta ma dla nas duże znaczenie
Jeśli tylko skorzystać z pokazywanego produktu Gab Komunikacja marketingowa istota, uwarunkowania, efekty podziel się z innymi swoją opinią lub recenzją. Wskaż jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy jesteś zadowolony, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie dobra.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Gab Gab Komunikacja marketingowa istota, uwarunkowania, efekty
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa...
Rekomendacja
Gab Świadomość decyzji - Dostawa 0 zł,855KS (6661918)
Rzadko się zdarza, że lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swym bogatym...
Rekomendacja
Gab Sukces rynkowy organizacji Gab
Do sklepu Szczegóły

Sukces rynkowy organizacji Gab

46,02 zł
,,Sukces rynkowy organizacji" autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących...
Rekomendacja
Gab Gab Kultura a rozwój - jerzy hausner, anna karwińska, jacek purchla
Nasz podręcznik niesie przesłanie, iż za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Jedynie bowiem w ten sposób można...
Rekomendacja
Gab Nowoczesny audyt wewnętrzny - robert moeller Gab
Do sklepu Szczegóły

Nowoczesny audyt wewnętrzny - robert moeller Gab

120,57 zł
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest dedykowana dla specjalistów zajmujących...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Cedewu Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. tom 28
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. rozdział 3. istota i ocena ryzyka strategicznego
Jednym z najszczególniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na markę jest tzw. Ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu,106KS (7639376)
Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora zebrane podczas badań empirycznych oraz w trakcie wieloletnich cykli wykładów poświęconych...
Rekomendacja
Działalność innowacyjna małych przedsiębiorstw w polsce
Rywalizacja gospodarcza w skali globalnej wymusza na krajach, regionach i przedsiębiorcach poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej....