Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, szczególnie kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. Badania i rozwój. Równocześnie zadania delegowane na pracowników są coraz bardziej złożone, a wiedza i informacja są główną wartością organizacji, czego przykładem może być działalność firm consultingowych. Wszystkie te aspekty wymagają od przedsiębiorstw uwzględnienia tak ważnego czynnika, jakim jest zaufanie.
Autorka wnikliwie analizuje takie aspekty zaufania w zarządzaniu, jak:
zaufanie w teoriach zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania wiedzą i zarządzania kryzysem,
zarządzanie i kreowanie zaufania w zarządzaniu przedsiębiorstwem,
zaufanie w relacjach między współpracownikami, podwładnymi i przełożonymi,
zaufanie między partnerami biznesowymi i pomiędzy firmą i jej klientami.
Teorie przedstawione w książce poparte są badaniami przeprowadzonymi na grupie polskich przedsiębiorstw.
Książka adresowana jest do osób zajmujących się badaniami kapitału ludzkiego, menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania i socjologii zarządzania. Może być zastosowana dodatkowo w procesie dydaktycznym na uczelniach wyższych do przedmiotu - zarządzanie zaufaniem.
ISBN: 9788301173135
Kod paskowy: 9788301173135
Autorzy: Paliszkiewicz Joanna
Wydanie: 1
Rok wydania: 2013
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 196
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 12
Waga: 0.34
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka