Zdjęcia komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym (Cedewu)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Cedewu
61,08 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek danych niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów...

Prezentowany artykuł komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym można kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę świetnej cenie wynoszącej 61,08 zł. Oferta ta jest wynikiem szerokiego porównania olbrzymiej ilości sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788381027014

Autor

Anna rogala, bogna pilarczyk

Sprawdź promocyjne oferty na komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym (sklep TaniaKsiazka.pl)

61,08 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o aktualnych cenach i dostępności użyte w naszym zestawieniu synchronizowane są prawie natychmiast.

Pełny opis produktu

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek danych niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie - wymaga szczególnych kompetencji.

Na jej specyfikę wpływa głównie zasobność kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), leków z ograniczoną możliwością zakupu, leków OTC (wydawanych bez recepty) i suplementów diety i dermokosmetyków (nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty). Poszczególne kategorie z kolei podlegają regulacjom prawnym, które m.in. Ograniczają możliwość użytkowania określonych form i narzędzi komunikacji marketingowej, w zależności od tego, jakiej kategorii produktu dotyczy przekaz. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na specyfikę komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym są względy etyczne. Bywa,powodują one odmienną ocenę zachowań podmiotów uczestniczących w procesie komunikacji.

W książce przeanalizowano następujące zagadnienia:

  • procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych
  • uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym
  • narzędzia komunikacji marketingowej użytkowane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę
  • wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej
  • dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków).

Autorki podkreślają potrzebę odpowiedzialnej komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie - odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie publiczne.

Tytuł Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym Autorzy Anna Rogala, Bogna Pilarczyk Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381027014 ISBN 9788381027014 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 296 Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa

Parametry

ISBN

9788381027014

Autor

Anna rogala, bogna pilarczyk

Wydawnictwo

Cedewu

Ilość stron

296

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Cedewu

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Ewa Z.
Ewa Z.
25.12.2024
Czy możesz podać nam opinię i komentarz na temat produktu **producer
Jeżeli tylko udało Ci się skorzystać z proponowanego komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym podeślij nam swoją subiektywną recenzję lub opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z zakupu oraz czy relacja cena / jakość jest wystarczająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Cedewu Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 Cedewu
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów,...
Rekomendacja
CeDeWu Prowadzenie ksiąg rachunkowych - wymagania prawne
Do sklepu Szczegóły

Prowadzenie ksiąg rachunkowych - wymagania prawne

40,74 zł
Publikacja z zakresu rachunkowości i jej organizacji, w tym zasad jej prowadzenia.W książce przedstawiono zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych...
Rekomendacja
Cedewu Cedewu Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudnienia.. w.2
Książka pt. Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudnienia Milenialsów. HRM po nowemu"", autorstwa Anny Lipki (z Uniwersytetu Ekonomicznego w...
Cedewu Cedewu Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw
Książka podejmuje aktualną i wyraźną jednocześnie dla teorii finansów, jak i praktyki życia gospodarczego problematykę zarządzania płynnością...
Rekomendacja
CeDeWu Przedsiębiorczość społeczna, gospodarka społeczna Cedewu
Książka w sposób syntetyczny porządkuje wiedzę związaną z przedsiębiorczością społeczną, gospodarką społeczną i ekonomią społeczną. Autorka...
Rekomendacja
CeDeWu Cedewu Finanse przedsiębiorstw w przykładach i zadaniach
Publikacja "Finanse przedsiębiorstw w przykładach i zadaniach" przeznaczona jest równocześnie dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego....
Rekomendacja
Cedewu Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Do sklepu Szczegóły

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

61,08 zł
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek danych potrzebnych...
Cedewu Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.. w.2
"W książce przedstawiono powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR), jej wady i atuty wynikające z...
Cedewu Pomiar i ocena płynności finansowej podmiotu gosp. Cedewu
Płynność finansowa stanowi najczulszy barometr sytuacji finansowej przedsiębiorstwa. Korzystne funkcjonowanie i rozwój każdego podmiotu...
Rekomendacja
CeDeWu Zarządzanie wartością spółki kapitałowej Cedewu
Tytuł: Zarządzanie wartością spółki kapitałowej (wyd. II zmienione i uzupełnione)Autor: Jan Krzysztof Bielecki, Leszek Pawłowicz (red.)Rok...
Rekomendacja
CeDeWu Cedewu Mechanizmy efektywnego zarządzania bezpiecz
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Mechanizmy efektywnego zarządzania bezpiecz

86,13 zł
Duet autorski, specjalizujący się w problematyce zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym z obszernym dorobkiem teoretycznym...
Rekomendacja
CeDeWu Cedewu Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce
praktyczne użytkowanie wyników badań rynkowych i marketingowych związane jest z podejmowaniem bieżących decyzji, planowaniem oraz kontrolowaniem...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22,077KS (725725)
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają świeże koncepcje zarządzania i rodzą się postępowe i przedsiębiorcze...
Rekomendacja
Aspra Kryzys przychodzi nagle
Do sklepu Szczegóły

Aspra Kryzys przychodzi nagle

37,05 zł
„Autorka poruszyła ciekawe i bardzo aktualne tematy bezrobocia długookresowego, wpływu makroszoków – takich jak brexit i pandemia COVID-19...
Rekomendacja
Aspra Dyskryminacja w zatrudnieniu
Do sklepu Szczegóły

Aspra Dyskryminacja w zatrudnieniu

42,75 zł
Zagadnienie dyskryminacji może być rozpatrywane na najróżniejszych płaszczyznach, np. Prawnej, ekonomicznej, socjologicznej, psychologicznej,...
Rekomendacja
Marketing produktu politycznego
Do sklepu Szczegóły

Marketing produktu politycznego

30,40 zł
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „towar polityczny” jest przynajmniej w...