Zdjęcia Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 marki Cedewu

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 (Cedewu)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Cedewu
51,53 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje...

Proponowany produkt Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 marki Cedewu dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w okazyjnej cenie wynoszącej 51,53 zł. Promocja ta stanowi wynik zbiorczych analiz setek sklepów internetowych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788381026178

Autor

Mirosława kaczmarek, iwona olejnik, agnieszka spr

Sprawdź promocyjne oferty na Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 marki Cedewu

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 marki Cedewu jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 marki Cedewu (sklep TaniaKsiazka.pl)

51,53 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o aktualnych cenach i dostępności wykorzystane w prezentowanym rankingu są indeksowane niemal natychmiast.

Pełny opis produktu

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań.

konieczna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola "korzystnej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych.

Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko poprzez wielkie korporacje międzynarodowe i agendy rządowe,jeszcze przez minimalne i przeciętne przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania. Jednocześnie dostrzegany jest coraz pokaźniejszy dysonans między tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania.

wykorzystanie me­todologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do "wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc konieczne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych.

Metody jakościowe umożliwiają "wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie je­go nieświadomych schematów innowacyjnania i zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji. "Autorki, decydując się na przyjęcie pragmatycznego podejścia do problematyki jakościowych badań marketingowych, stworzyły spójną pracę o charak­terze podręcznika, prezentującą zagadnienia skomplikowane w sposób przejrzysty i prosty.

Są to niewątpliwie walory recenzowanego opracowania. (...) Do atutów pracy należą prezentowane w niej liczne przykłady pochodzące z praktyki gospodarczej, zwłaszcza z własnych doświadczeń Autorek, za­angażowanych w sporo przedsięwzięć projektowych dedykowanych przedsiębiorcom.

(...) Praca stanowi niebanalną propozycję wydawniczą, która może wejść do kanonu lektur obowiązkowych dla młodych badaczy, przedsiębiorców zainte­resowanych tematem jakościowych badań marketingowych i studentów kierunków ekonomicznych".

Z recenzji prof. UG dr hab. Anny Marii Nikodemskiej-Wołowik Tytuł Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 Autorzy Mirosława Kaczmarek, Iwona Olejnik, Agnieszka Spr Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026178 ISBN 9788381026178 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 246 Format 235x165 mm Rok wydania 2022

Parametry

ISBN

9788381026178

Autor

Mirosława kaczmarek, iwona olejnik, agnieszka spr

Wydawnictwo

Cedewu

Ilość stron

246

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Cedewu

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Krzysztof B.
Krzysztof B.
25.12.2024
Przesłana przez Ciebie opinia / recenzja produktu pomoże innym odwiedzającym
Jeżeli tylko udało Ci się skorzystać z oferowanego produktu Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 marki Cedewu podziel się z innymi opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy rekomendujesz produkt, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Cedewu Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 Cedewu
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów,...
Rekomendacja
CeDeWu Prowadzenie ksiąg rachunkowych - wymagania prawne
Do sklepu Szczegóły

Prowadzenie ksiąg rachunkowych - wymagania prawne

40,74 zł
Publikacja z zakresu rachunkowości i jej organizacji, w tym zasad jej prowadzenia.W książce przedstawiono zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych...
Rekomendacja
Cedewu Cedewu Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudnienia.. w.2
Książka pt. Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudnienia Milenialsów. HRM po nowemu"", autorstwa Anny Lipki (z Uniwersytetu Ekonomicznego w...
Cedewu Cedewu Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw
Książka podejmuje aktualną i wyraźną jednocześnie dla teorii finansów, jak i praktyki życia gospodarczego problematykę zarządzania płynnością...
Rekomendacja
CeDeWu Przedsiębiorczość społeczna, gospodarka społeczna Cedewu
Książka w sposób syntetyczny porządkuje wiedzę związaną z przedsiębiorczością społeczną, gospodarką społeczną i ekonomią społeczną. Autorka...
Rekomendacja
CeDeWu Cedewu Finanse przedsiębiorstw w przykładach i zadaniach
Publikacja "Finanse przedsiębiorstw w przykładach i zadaniach" przeznaczona jest równocześnie dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego....
Rekomendacja
Cedewu Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Do sklepu Szczegóły

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

61,08 zł
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek danych potrzebnych...
Rekomendacja
Cedewu Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.. w.2
"W książce przedstawiono powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR), jej wady i atuty wynikające z...
Cedewu Pomiar i ocena płynności finansowej podmiotu gosp. Cedewu
Płynność finansowa stanowi najczulszy barometr sytuacji finansowej przedsiębiorstwa. Korzystne funkcjonowanie i rozwój każdego podmiotu...
Rekomendacja
CeDeWu Zarządzanie wartością spółki kapitałowej Cedewu
Tytuł: Zarządzanie wartością spółki kapitałowej (wyd. II zmienione i uzupełnione)Autor: Jan Krzysztof Bielecki, Leszek Pawłowicz (red.)Rok...
Rekomendacja
CeDeWu Cedewu Mechanizmy efektywnego zarządzania bezpiecz
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Mechanizmy efektywnego zarządzania bezpiecz

86,13 zł
Duet autorski, specjalizujący się w problematyce zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym z obszernym dorobkiem teoretycznym...
Rekomendacja
CeDeWu Cedewu Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce
praktyczne użytkowanie wyników badań rynkowych i marketingowych związane jest z podejmowaniem bieżących decyzji, planowaniem oraz kontrolowaniem...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22,077KS (725725)
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają świeże koncepcje zarządzania i rodzą się postępowe i przedsiębiorcze...
Rekomendacja
Aspra Kryzys przychodzi nagle
Do sklepu Szczegóły

Aspra Kryzys przychodzi nagle

37,05 zł
„Autorka poruszyła ciekawe i bardzo aktualne tematy bezrobocia długookresowego, wpływu makroszoków – takich jak brexit i pandemia COVID-19...
Rekomendacja
Aspra Dyskryminacja w zatrudnieniu
Do sklepu Szczegóły

Aspra Dyskryminacja w zatrudnieniu

42,75 zł
Zagadnienie dyskryminacji może być rozpatrywane na najróżniejszych płaszczyznach, np. Prawnej, ekonomicznej, socjologicznej, psychologicznej,...
Rekomendacja
Marketing produktu politycznego
Do sklepu Szczegóły

Marketing produktu politycznego

30,40 zł
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „towar polityczny” jest przynajmniej w...