Rozczarowany klient, który doświadczył negatywnych wrażeń podczas korzystania z produktu, następnym razem wybierze inną ofertę. To zrozumiała reakcja. Z punktu widzenia dostawcy towaru wyjątkowojsze są przyczyny tych negatywnych wrażeń.
Okazuje się, iż problem ten niejednokrotnie wymyka się świadomości osób odpowiedzialnych za towar. Tymczasem uchwycenie wrażeń klientów za pomocą ich zarejestrowanych zachowań może się stać podstawą do zaplanowania i przeprowadzenia konkretnych zmian - takich, które pozwolą przy zachowaniu celów biznesowych spełnić oczekiwania klientów co do oferowanych produktów czy usług.
To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie doskonałego przewodnika po mapowaniu wrażeń użytkownika. W poręczny sposób pokazano tu szereg technik i narzędzi, dzięki którym można łatwo zwizualizować aktualne wrażenia klientów, by na tej bazie zaproponować udoskonalenia produktów.
Zaprezentowano podstawy koncepcji mapowania i diagramów synchronizacji. Opisano, w jaki sposób przeprowadzić cały proces mapowania, co usprawnia zidentyfikowanie obecnych wrażeń użytkowników. Sporo miejsca poświęcono szczegółowemu omówieniu wybranych rodzajów diagramów, takich jak schemat usługi, mapa ścieżek klienta, mapa wrażeń czy mapa ekosystemu - relatywnie nowe narzędzie, które zezwala na wizualizację rozległych systemów części i łączących je zależności.
W książce: analiza bieżących zmian otoczenia biznesowego przy pomocy technik mapowania diagramy dla potrzeb interakcji wielokanałowej facylitacja w mapowaniu zastosowanie wyników mapowania do planowania rzeczywistych działań wykorzystanie technik mapowania w projektach niekomercyjnych Mapowanie wrażeń.
Czego zatem oczekują od Ciebie Twoi konsumenci? Powyższy opis pochodzi od wydawcy.