Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Możnawyszczególnić projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły efektowną porażkę.
Co decyduje o losie nowego produktu? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera? Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, praktyczne i wykonalne.
Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Choćby jednak najkorzystniejsze pomysły mogą się okazać klapą przy niewłaściwym zarządzaniu nowym projektem. Za każdym perfekcyjnym produktem stoi ktoś, kto godzi sprzeczne interesy i wykonuje tytaniczną pracę.
Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technicznych. Umożliwia zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii.
Znalazło się w niej niemało wskazówek zezwalających na budowanie wysoce rozciągliwych i efektywnych zespołów i wypracowanie sprawnej kultury organizacji. Nie zabrakło funkcjonalnych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży.
Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady przeróżnych aspektów testowania nowych produktów. Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie produktu wzbudzającego zachwyt użytkowników okaże się o niemało łatwiejsze.
Najważniejsze zagadnienia: dobór właściwego rozwiązania produktowego atrybuty udanych produktów, które posiadają szansę na sukces błędy projektowe i przyczyny porażek pogodzenie sprzecznych wymagań wszystkich zainteresowanych nowym produktem metodyka Agile w środowisku produktu komercyjnego Stwórz wybitny towar i ciesz się sukcesem!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.