Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to k
Podstawowe cechy
ISBN
9788081681196
Sprawdź promocyjne oferty na Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu
Informacje o cenach i dostępności zastosowane w powyższym zestawieniu są synchronizowane praktycznie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to k
Parametry
ISBN
9788081681196
Kategoria
Biznes, ekonomia
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Zofia B.
31.05.2024
Utwórz razem z innymi wspaniałą wspólnotę i wysyłaj opinie opinie / komentarze produktu
Jeżeli tylko skorzystać z prezentowanego produktu Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu podeślij swoją subiektywną opinię. Powiedz jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja ceny do jakości jest na satysfakcjonującym poziomie.
Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...