Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej oraz przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych poprzez Autorkę.
W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania zachowań konsumentów na współczesnym rynku, a także kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania zachowań konsumentów i przesłanki zastosowania modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu.
Przedstawiono także konsumpcję i cykl zakupowy w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji, a także ekonomii behawioralnej. Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak ponadto teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej.
Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów oraz przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu. Tytuł Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów Autor Agata Wawrzyniak Wydawnictwo Difin EAN 9788382702712 ISBN 9788382702712 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Ekonomia liczba stron 252 Format 16x23x1.2 cm Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.427 kg