Zdjęcia Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań marki C.h. beck
Biznes, ekonomia
Dostępność:Do kupienia
Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań (C.H. Beck)
Do kupienia w: Marka: C.H. Beck
54,87 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami...
Proponowany produkt Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań marki C.h. beck można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie 54,87 zł. Promocja ta jest rezultatem szerokiego porównania ogromnej ilości sklepów i hurtowni w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788325576844
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań marki C.h. beck
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań marki C.h. beck jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań marki C.h. beck (sklep TaniaKsiazka.pl)
54,87 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności towaru i cen użyte w zestawieniu są synchronizowane prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami firmowymi).
pionierskie analizy przeprowadzone zostały w kontekście podnoszenia...
Parametry
ISBN
9788325576844
Oprawa
Miękka
Wydawnictwo
C.h. beck
Ilość stron
126
Rok wydania
2015
Kategoria
Biznes, ekonomia
Producent
C.H. Beck
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Paweł L.
05.11.2024
Wysłana opinia produktu może pomóc innym odwiedzającym
Jeżeli tylko udało Ci się skorzystać z Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań marki C.h. beck podeślij do nas opinię i recenzję. Wskaż jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany, a także czy relacja jakości do ceny jest zadowalająca.