Komunikowanie się pełni wyraźną rolę we wszelkich relacjach między ludźmi, w zróżnicowanych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania danych jest ważna zarówno dla pełniących rolę menedżera, negocjatora, pracownika zespołu, jak i dla osób nie związanych z tymi zawodami. Umiejętności w komunikowaniu się pomiędzy ludźmi są wyraźne w świecie systemów informatycznych, jak i umiejętności technologiczne i doświadczenie w biznesie.
Książka ta napisana w jasny i przystępny sposób asygnowana jest dla każdego, kto na co dzień zajmuje się klientem i rynkiem zbytu. Rynek ten pokazano na przykładzie konkretnej firmy zajmującej się sprzedażą systemów informatycznych. Autor publikacji, Tony Warner, ukazuje modele komunikowania się i ich użycie podczas pracy w grupie czy podczas zebrań. Odsłania sporo tajników porozumiewania się pomiędzy partnerami, określa znaczenie komunikowania się w negocjacjach (istotnie na etapie ich rozpoczynania, formułowania argumentów), umiejętności niezbędne w procesie negocjacji i taktyki i sposoby osiągania porozumienia, które satysfakcjonowały obie strony. Zainteresowani znajdą dodatkowo cenne rady i wskazówki dotyczące wystąpień przed publicznością, prowadzenia dyskusji, poprawnego przeprowadzania wywiadu, w trakcie selekcji kandydatów do pracy oraz rozmowy oceniającej realizację zadań poprzez pracowników.
Tytuł Umiejętności w komunikowaniu się Autor Tony Warner Wydawnictwo ASTRUM EAN 9788372775801 ISBN 9788372775801 Kategoria Literatura, Zarządzanie ilość stron 338 Format 210x180x19 mm Rok wydania 1995 Oprawa broszurowa