Zdjęcia Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Komunikacja wizerunkowa w reklamie (ASTRUM)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: ASTRUM
57,63 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, postępowej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor...

Sugerowany produkt Komunikacja wizerunkowa w reklamie możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę znakomitej cenie wynoszącej 57,63 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnej analizy ogromnej liczby sklepów i hurtowni w bazie danych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788372778208

Oprawa

Broszurowa

Sprawdź promocyjne oferty na Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Komunikacja wizerunkowa w reklamie jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Komunikacja wizerunkowa w reklamie (sklep TaniaKsiazka.pl)

57,63 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat dostępności towaru i zmian cen wykorzystane w klasyfikacji są indeksowane prawie bez żadnych opóźnień.

Pełny opis produktu

Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, progresywnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien posiadać cechy.

Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym.

Ma na celu skłonienie do nabycia albo korzystania z określonych towarów czy usług. Możezachęcać do popierania określonych idei, producenta,spraw itp. Reklama posługuje się swym własnym językiem( język reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten,a nie inny artykuł.

Czyni to przy pomocy haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd. Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego.

potrzebną częścią reklamy jest (Copywriting). Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, głównie pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telwwizji, radia,stylizacji w sieci, itp.Copywriter powinien znać zapotrzebowania klientów, sztukę perswazji.

Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści z reguły reklamowych, scenariuszy itd. To również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących.

Jak sam Czytelniku widzisz,to rewelacyjna pozycja do biblioteki menedżera. Zapraszam do lektury.

Parametry

ISBN

9788372778208

Oprawa

Broszurowa

Autor

Antoni benedikt

Wydawnictwo

Astrum

Ilość stron

170

Rok wydania

2015

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

ASTRUM

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Danuta R.
Danuta R.
21.01.2025
Przesłane przez użytkowników opinie / recenzje produktu mogą pomóc innym odwiedzającym
Jeśli miałeś sposobność skorzystać z pokazywanego Komunikacja wizerunkowa w reklamie podziel się z innymi opinią. Podaj jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu oraz czy relacja cena / jakość jest zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
ASTRUM Komunikacja wizerunkowa w reklamie
Do sklepu Szczegóły

Komunikacja wizerunkowa w reklamie

57,63 zł
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor...
Rekomendacja
ASTRUM Astrum Komunikacja wizerunkowa e-public relations
Do sklepu Szczegóły

Astrum Komunikacja wizerunkowa e-public relations

40,22 zł
Książka umożliwia zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie użycia innowacyjnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public...
Rekomendacja
Astrum Vademecum managera
Do sklepu Szczegóły

Vademecum managera

49,12 zł
Czy jesteś korzystnym organizatorem i menedżerem? Czy wybrałeś właściwy styl kierowania? Jaką masz szansę na zrobienie kariery? Czy planowanie...
Rekomendacja
ASTRUM Astrum Public relations w sytuacjach kryzysowych
Do sklepu Szczegóły

Astrum Public relations w sytuacjach kryzysowych

40,22 zł
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się równocześnie firmom pokaźnym, jak i niewielkim, tak liderom rynku,...
Rekomendacja
ASTRUM Astrum Negocjacje
Do sklepu Szczegóły

Astrum Negocjacje

50,70 zł
Negocjalcje. Język komunikowania w relacjach biznesowych i społecznych Tytuł Negocjacje Autor Wiesław Gomulski Wydawnictwo ASTRUM EAN 9788372779663...
Rekomendacja
Astrum Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach
Do sklepu Szczegóły

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach

40,20 zł
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się jednocześnie firmom obfitym, jak i niewielkim, tak liderom rynku,...
Rekomendacja
Astrum Manipulacja informacją. public relations w organizacjach szczególnego ryzyka Astrum
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszystkich innowacji,...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Cedewu Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. tom 28
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. rozdział 3. istota i ocena ryzyka strategicznego
Jednym z najszczególniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na markę jest tzw. Ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu,106KS (7639376)
Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora zebrane podczas badań empirycznych oraz w trakcie wieloletnich cykli wykładów poświęconych...
Rekomendacja
Działalność innowacyjna małych przedsiębiorstw w polsce
Rywalizacja gospodarcza w skali globalnej wymusza na krajach, regionach i przedsiębiorcach poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej....