Zdjęcia Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców, 9788382310559

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (Poltext)

EAN: 9788382310559 Do kupienia w: Sklep Empik Marka: Poltext
40,05 zł 38,62 zł Rabat 4%
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Konsument w erze cyfrowej hiper-danych obecnie kupujący funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone poprzez Google i Forrester wykazały, że...

Sugerowany towar Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców, 9788382310559 możesz nabyć w Empik w naprawdę świetnej cenie 38,62 zł. Oferta ta stanowi wynik zbiorczej analizy ogromnej liczby sklepów w internecie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788382310559

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców, 9788382310559

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców, 9788382310559 jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców, 9788382310559 (sklep Empik)

38,62 zł
Sklep Empik
Idź do sklepuSuper oferta

Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców, 9788382310559 (sklep Bee.pl)

40,05 zł
Sklep Bee.pl
Idź do sklepuSuper oferta

Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców, 9788382310559 (sklep TaniaKsiazka.pl)

40,05 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (3)
  • Informacje na temat dostępności towaru i zmian cen wykorzystane w rankingu synchronizowane są praktycznie bez żadnych opóźnień.

Pełny opis produktu

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji

obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności danych. Niezależne badania przeprowadzone poprzez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swych badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W efekcie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient odszuka o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy.

Słuchaj o co pytają kupujący, a następnie szczerze odpowiadaj

Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się na ogół na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować trafne treści, żeby wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują głównie, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.

Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak:

- zastosować świeże technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym;

- tworzyć produktywne treści na firmową stronę www, żeby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego;

- wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, iż materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie);

- użyć moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia genialnych treści.

Co chce wiedzieć klient? to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, poręcznych case studies, a także prekursorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która przedstawia jak prowadzić sprzedaż i marketing, żeby zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.

***

Kolejna książka o content marketingu? Nie! To TA książka! wyszukasz w niej prostą i efektywną metodę pozyskiwania klientów przy pomocy ich własnych pytań. Zmień perspektywę. Zapomnij o swych wyobrażeniach. Przyjmij perspektywę klienta. Słyszałem to sporo razy, ale Marcus Sheridan pokazał konkretnie jak to zrobić.

Łukasz Kosuniak, ekspert marketingu B2B, autor książki „ABC marketingu B2B", prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Grow Consulting

Marcus Sheridan udowadnia, iż istotą skutecznych działań marketingowych jest zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania – nawet jeśli te są dla Ciebie „niewygodne". Co chce wiedzieć klient? to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy i content managera.

Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu skuteczny.marketing

Marcus Sheridan dotyka istoty inbound marketingu – stawania się nauczycielem, przewodnikiem, latarnią morską dla swych klientów. (…) Świat się zmienił i ludzie dziś odmiennie robią zakupy, odrzucając to, co było wcześniej. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu zadać optymalne pytania. (…) Skoncentruj się na lękach, pragnieniach, obawach i zmartwieniach twoich klientów. Co chce wiedzieć klient? to zwykle swoista filozofia biznesu. Sposób podejścia do strategii komunikacji, która oparta jest na otwartości, argumentacji i szczerości.

Jacek Kotarbiński, ekonomista, marketer, rynkolog, kotarbinski.com

To także jedna z najbardziej klarownych książek o content marketingu, jakie czytałem. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie mówi o cenach i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych klientów, radzeniu sobie z trudnymi konkurentami i angażowaniu handlowców w proces tworzenia treści. Przypomniały mi się wszystkie lekcje, jakie wyniosłem z pracy w handlu (…) podstawy, które większość firm ignoruje (a większość sporych agencji nie może pojąć). Jako obszerny amator pisanych z uważnością, mądrych i {pomocn|przydatn)ych lektur chciałem wyrazić swój szacunek za świeżość i trafność tej książki.

Roger C. Parker

***

MARCUS SHERIDAN jest znanym ekspertem w dziedzinie inbound i content marketingu. Występuje na międzynarodowych konferencjach jako prelegent o niezwykłej umiejętności ekscytowania, angażowania i motywowania publiczności. Współpracując z setkami firm, pomaga im zyskać status najbardziej zaufanych marek w branży. Teksty Marcusa ukazują się w licznych publikacjach branżowych, między innymi w „New York Timesie", dla którego Marcus pisze teksty jako „guru marketingu sieciowego", czy w magazynie „Forbes", na łamach którego został uznany za jednego z 20 „najbardziej intrygujących mówców" w 2017 roku. Opowieść o tym, jak zdołał uratować swoją firmę River Pools od katastrofy gospodarczej w 2008 r., znalazła się w wielu książkach, publikacjach i uniwersyteckich case studies na całym świecie.

Tytuł Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców Autor Marcus Sheridan Tłumacz Monika Malcherek Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382310559 ISBN 9788382310559 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing Liczba stron 404 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Parametry

ISBN

9788382310559

Oprawa

Miękka

Autor

Sheridan marcus

Wydawnictwo

Mt biznes

Ilość stron

404

Rok wydania

2021

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Poltext

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Kazimierz J.
Kazimierz J.
20.05.2024
Podesłane przez użytkowników opinie i recenzje produktu Poltext mogą pomóc innym użytkownikom
Jeżeli miałeś sposobność korzystać z proponowanego produktu Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców, 9788382310559 podziel się z odwiedzającymi opinią i recenzją. Powiedz jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy jesteś zadowolony z zakupu oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Poltext Proces akceptacji koncepcji lean six sigma w organizacji Poltext
Koncepcja zarządzania six sigma, mimo iż powstała w połowie lat 80. Ubiegłego wieku, nie doczekała się wielu naukowych opracowań równocześnie...
Rekomendacja
Poltext Bankowość emocjonalna Poltext
Do sklepu Szczegóły

Bankowość emocjonalna Poltext

64,90 zł
Egzemplarz outletowy. Może mieć minimalne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technologia...
Rekomendacja
Poltext Poltext Systemy vbm i zysk ekonomiczny.projektowanie,wdrażanie,stosow
Autorzy książki podejmują w niej tematykę zarządzania wartością przedsiębiorstwa, z pewnością jest to więc praca, której treść wpisuje się...
Rekomendacja
Poltext Proces uszczelniania podatku vat w polsce Poltext
Do sklepu Szczegóły

Proces uszczelniania podatku vat w polsce Poltext

86,15 zł
Uszczelnianie podatku od towarów i usług stało się synonimem zmian w polskim podatku VAT w ostatnich latach. Książka stanowi pierwszą próbę...
Rekomendacja
POLTEXT Biznesplan w 10 krokach. przewodnik od pomysłu do wdrożenia Poltext
Książka stanowi przewodnik po problematyce związanej z opracowaniem biznesplanu. Jego podstawowym celem jest ułatwienie czytelnikowi przygotowania...
Poltext Poltext Kapitał ludzki w warunkach integracji europejskiej na przykładzie małopolski
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych,...
Poltext Poltext Nagrody biznesowe - paweł krzyworzeka
Do sklepu Szczegóły

Poltext Nagrody biznesowe - paweł krzyworzeka

35,02 zł
Laur progresywności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty towar, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane...
Rekomendacja
Poltext Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024
Do sklepu Szczegóły

Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024

55,97 zł
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć jednocześnie jako podręcznik akademicki, jak...
Rekomendacja
Poltext Poltext Poradnik innowacyjnego samorządowca inspiracje narzędzia dobre praktyki - jan fazlagić
Na najnowszą historię polskich samorządów składa się sporo sukcesów i pięknych dokonań. Jednak czas biegnie ekspresowo i rzeczywistość rodzi...
Rekomendacja
Poltext Polityka wiedzy, a współczesne procesy innowacyjne
Współczesny świat opiera się na wiedzy, wynalazkach i postępowych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja,...
POLTEXT Poltext Alfabet motywacji
Do sklepu Szczegóły

Poltext Alfabet motywacji

30,60 zł
"ALFAbet motywacji. Powiedz TAK swoim możliwościom budząc uśpione talenty" Artura Wikiery to optymistyczny, inspirujący przekaz adresowany...
Rekomendacja
Poltext Poltext Pandenomia. czy koronawirus zakończył erę neoliberalizmu?
Pandemia COVID-19 ustawiła nas w punkcie zwrotnym historii. Kryzys zdrowotny i postępujące za nim załamanie gospodarcze boleśnie ujawniły...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 800 x 420 mm, szary/orzech
wytwarzana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Regał biurowy niski długi SOLID, 1800 x 400 x 1075 mm, orzech
detale praktyczne Linia mebli Solid znajduje wykorzystanie na ogół w nowoczesnych wnętrzach, w których wyróżniać się będzie jej proste i...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, wiśnia
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 740 x 400 x 420 mm, szary/buk
produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 740 x 400 x 420 mm, szary/orzech
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Governance. Wybór tekstów klasycznych
Do sklepu Szczegóły

Governance. Wybór tekstów klasycznych

37,01 zł
Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek
Do sklepu Szczegóły

Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek

56,39 zł
\nZasady rachunkowości finansowej - Bożena Padurek\n
Rekomendacja
Zdumiewająca siła przetrwania
Do sklepu Szczegóły

Zdumiewająca siła przetrwania

19,95 zł
Poradnik "Zdumiewająca siła przetrwania" asygnowany jest wszystkim, którzy większość czasu w pracy - i nie tylko - spędzają w pozycji siedzącej,...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, wiśnia
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WHITE, 740 x 400 x 420 mm, biały
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, orzech
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk
Do sklepu Szczegóły

Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk

774,90 zł
wytwarzana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...