Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest typowo rezultatem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na sporo lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych.
Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami, czyli key account managerowie (po strony sprzedażowej) i kupcy (po stronie zakupowej) opanowały sztukę negocjacji i zdobyły kompetencje profesjonalnych negocjatorów, bo od tego zależy sukces ich firmy.
Z pomocą w przygotowaniu się do negocjacji i opanowaniu umiejętności koniecznych na stanowiskach key account managera i kupca przychodzi książka dr. Krzysztofa Kałuckiego. Autor przeprowadził badania, które pozwoliły na opracowanie uniwersalnego modelu przygotowania się do negocjacji w działach zajmujących się współpracą z kluczowymi klientami.
W książce przedstawił trzy możliwości wykorzystania modelu uniwersalnego i do każdej z nich przypisał warunki wdrożenie. Książka daje wskazówki dotyczące zarządzania współpracą z najważniejszymi klientami, porządkuje zagadnienia związane z kompetencjami, jakie powinien posiadać współczesny zawodowy negocjator.
demonstruje strategie negocjacyjne i narzędzia, które ułatwią key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces. Tytuł Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji Autor Krzysztof Kałucki Wydawnictwo Poltext EAN 9788381752527 ISBN 9788381752527 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 384 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1