Zdjęcia Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Marketing doświadczeń (Wydawnictwo Naukowe PWN)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
59,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyodrębnić...

Prezentowany produkt Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń można kupić w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie 59,00 zł. Promocja ta stanowi efekt kompleksowego porównania kilkuset sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301174293

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń (sklep TaniaKsiazka.pl)

59,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat dostępności i zmian cen zastosowane w prezentowanej klasyfikacji synchronizowane są praktycznie natychmiast.

Pełny opis produktu

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyszczególnić towar na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń. Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego,towar będzie użyteczny i wysokiej jakości, ale także że zapewni mu optymalne doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem,jeszcze z tak zwyczajnymi produktami jak tenisówki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców. Pozytywne nastawienie wpływa na to, jak solidnie klienci pożądają towaru lub usługi konkretnej producenta, co z kolei przekłada się na możliwość osiągania wyższej marży. W prezentowanej publikacji Autorki przybliżają Czytelnikowi koncepcje marketingu doświadczeń. Korzystając z przykładów takich marek jak np. Apple, wyjaśniają jego mechanizm, i korzyści, które producent może osiągnąć. Książka może się stać źródłem inspiracji dla pracowników działów marketingu, promocji, agencji kreatywnych, product managerów, brand managerów, a także kadry kierowniczej. Dr Katarzyna Dziewanowska i dr Agnieszka Kacprzak wykładają na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania i są związane z Katedrą Marketingu oraz z Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.
  • Autorzy: Dziewanowska Katarzyna, Kacprzak Agnieszka
  • Ciężar: 0,32
  • Format: 16.8x23.8
  • ISBN: 9788301174293
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20411
  • Miejscowość: Warszawa
  • objętość: 192
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Rok wydania: 2019
  • Rok wydania: 2013
  • typ publikacji: KS
  • Wydanie: 1
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Wysokość: 10

Parametry

ISBN

9788301174293

Oprawa

Miękka

Autor

Dziewanowska katarzyna, kacprzak agnieszka

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

192

Rok wydania

2013

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Wydawnictwo Naukowe PWN

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Marzena S.
Marzena S.
24.12.2024
Stwórz z nami znakomitą zbiorowość - podsyłaj opinie komentarze i opinie produktu Wydawnictwo Naukowe PWN
Jeśli tylko udało Ci się korzystać z prezentowanego Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń podziel się z innymi opinią i oceną. Podaj jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy polecasz produkt, a także czy relacja jakość / cena jest na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Hotelarstwo. usługi - eksploatacja - zarządzanie Wydawnictwo naukowe pwn
Podręcznik akademicki do hotelarstwa jest kierowany do wykładowców i studentów uczelni wyższych na kierunkach turystyka i rekreacja, a także...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Logistyka w biznesie międzynarodowym
Do sklepu Szczegóły

Logistyka w biznesie międzynarodowym

53,10 zł
Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej.Jej celem jest...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Igrzyska Talentów w Dolinie Krzemowej. Rozmowy z mistrzami start-upów - mamy na stanie, wyślemy natychmiast,100KS (4673320)
Pomysł na napisanie książki zrodził się z zapotrzebowania opowiedzenia o odważnych młodych ludziach, którzy postanowili zrewolucjonizować...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN ład korporacyjny w erze cyfrowej
Do sklepu Szczegóły

ład korporacyjny w erze cyfrowej

83,75 zł
Przewodnik dla członków rad nadzorczych, zarządów i wszystkich innych osób zaangażowanych w kształtowanie ładu korporacyjnego, który stał...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady używania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Big data w przemyśle - hyunjoung lee, il sohn
Tytuł Big Data w przemyśle Podtytuł Jak użyć analizę danych do optymalizacji kosztów procesów? Autorzy Lee Hyunjoung, Sohn Il Język polski...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Regionalne wzorce akumulacji wiedzy technicznej w krajach europy środkowo-wschodniej Wydawnictwo naukowe pwn
Książka omawia zagadnienia ważne równocześnie z punktu widzenia teorii ekonomii, jak i polityki gospodarczej. Przedmiotem rozważań jest...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Longterm. jak inwestować na giełdzie i osiągnąć zysk
"Nie jest to poradnik, z którego dowiesz się, jak w miesiąc zarobić milion na giełdzie. Nie jest to podręcznik, w którym znajdziesz oderwaną...
Rekomendacja
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN Uwarunkowania innowacyjności polskich przedsiębiorstw Wydawnictwo naukowe pwn
Głównym celem książki jest prezentacja stanu postępowości polskich przedsiębiorstw i wybranych uwarunkowań formujących to zjawisko. Książka...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Zasady rachunkowości zarządczej Wydawnictwo naukowe pwn
Podręcznik akademicki, w którym zostały przedstawione te wszystkie zagadnienia, które stanowią podstawową wiedzę z zakresu rachunkowości...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Współczesna makroekonomia a teoria dynamicznej gospodarki,100KS (7539144)
Dr hab. Józef Chmiel ur. W 1947 r. W 1979 r. Obronił pracę doktorską w ówczesnej SGPiS w Warszawie. Tytuł doktora habilitowanego uzyskał...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Odrodzenie rynku kapitałowego w polsce. w latach 1991-1994
Jak reaktywowano w Polsce giełdę i rynek kapitałowy po 1989 roku$410 Kim byli ludzie, którzy tego dokonali$411 Jaka wizja im przyświecała$412...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22,077KS (725725)
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają świeże koncepcje zarządzania i rodzą się postępowe i przedsiębiorcze...
Rekomendacja
Aspra Kryzys przychodzi nagle
Do sklepu Szczegóły

Aspra Kryzys przychodzi nagle

37,05 zł
„Autorka poruszyła ciekawe i bardzo aktualne tematy bezrobocia długookresowego, wpływu makroszoków – takich jak brexit i pandemia COVID-19...
Rekomendacja
Aspra Dyskryminacja w zatrudnieniu
Do sklepu Szczegóły

Aspra Dyskryminacja w zatrudnieniu

42,75 zł
Zagadnienie dyskryminacji może być rozpatrywane na najróżniejszych płaszczyznach, np. Prawnej, ekonomicznej, socjologicznej, psychologicznej,...
Rekomendacja
Marketing produktu politycznego
Do sklepu Szczegóły

Marketing produktu politycznego

30,40 zł
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „towar polityczny” jest przynajmniej w...