W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyszczególnić towar na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń. Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego,towar będzie użyteczny i wysokiej jakości, ale także że zapewni mu optymalne doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem,jeszcze z tak zwyczajnymi produktami jak tenisówki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców. Pozytywne nastawienie wpływa na to, jak solidnie klienci pożądają towaru lub usługi konkretnej producenta, co z kolei przekłada się na możliwość osiągania wyższej marży. W prezentowanej publikacji Autorki przybliżają Czytelnikowi koncepcje marketingu doświadczeń. Korzystając z przykładów takich marek jak np. Apple, wyjaśniają jego mechanizm, i korzyści, które producent może osiągnąć. Książka może się stać źródłem inspiracji dla pracowników działów marketingu, promocji, agencji kreatywnych, product managerów, brand managerów, a także kadry kierowniczej. Dr Katarzyna Dziewanowska i dr Agnieszka Kacprzak wykładają na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania i są związane z Katedrą Marketingu oraz z Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.
- Autorzy: Dziewanowska Katarzyna, Kacprzak Agnieszka
- Ciężar: 0,32
- Format: 16.8x23.8
- ISBN: 9788301174293
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20411
- Miejscowość: Warszawa
- objętość: 192
- Oprawa: Miękka
- PKWiU: 58.11.1
- Rok wydania: 2019
- Rok wydania: 2013
- typ publikacji: KS
- Wydanie: 1
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Wysokość: 10