W książce,,Wprowadzanie innowacji od we wnętrzu" strateg i doradca Kaihan Krippendorff rozprawia się z jednym z największych współczesnych mitów biznesowych, dając ważną lekcję innowatorom i liderom.
Ujawnia, jak mnóstwo spośród najbardziej zasadniczych wytworów dzisiejszego świata jest dziełem pełnych pasji prekursorskich pracowników. Gdybyśmy zdali się wyłącznie na działających na własną rękę przedsiębiorców nie mielibyśmy dzisiaj telefonów komórkowych, komputerów osobistych ani e-maili.
Na podstawie informacji uzyskanych z ponad 150 wywiadów z wewnętrznymi innowatorami i wiodącymi ekspertami, wniosków z najświeższych badań i obserwacji z firm odnoszących dziś największe sukcesy - od Tenceta i Amazona po Mastercard i Starbucksa - Kaihan Krippendorff stworzył podręcznik strategiczny w którym krok po kroku wykłada jak odblokować wewnętrzne innowacje.
demonstruje mapę blokad, które stają na przeszkodzie próbom wprowadzania od środka rewolucyjnych zmian i dostarcza narzędzi, które pozwalają je polikwidować, szczegółowo opisując w jaki sposób wizjonerscy liderzy mogą kreować wyspy wolności we wnętrzu organizacji, powalające aktywować istniejący w pracownikach potencjał i pokonać startupy w ich własnej grze.,,Wprowadzanie innowacji od w środku" to praktyczny i inspirujący przewodnik przywództwa na każdym poziomie, dla tych którzy chcą się realizować zmieniając świat, bez konieczności rezygnowania w tym celu ze swojej pracy.
Kaihan Krippendorff jest założycielem producenta doradztwa nowoczesnego,,Outthinker" i sieci,,Outthinker Strategy Network", globalnej społeczności liderów strategii biznesowych angażujących się w to, aby lepiej od innych radzić sobie z pojawiającymi się w prędkim tempie radykalnymi zmianami.
Uznawany poprzez Thinkers50 za jednego z najważniejszych nowych/wschodzących myślicieli biznesowych, na których warto zwracać uwagę, jest mistrzowskim mówcą oraz autorem wielu książek na temat strategii biznesowych, w tym pozycji,,Outthink the Competition: How a New Generation of Strategists Sees Options Others Ignore (2011)".
Były consultant McKinsey, doradca strategiczny wielu wiodących korporacji. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.