Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich.. Wizerunek-Relacje-Komunikacja - Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Krzysztof Lipecki, Michał Rudnicki - opis książki: Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen i możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu.
Rozwinęły się w dodatku serwisy społecznościowe, które stały się widocznym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu dobór problematyki uważam za bardzo optymalny, a temat aktualny i ważny jednocześnie z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej.
Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, iż autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały równocześnie analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych, a także ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych.
Przeprowadzona analiza została na dodatek zbogacona atrakcyjnymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu zastosowania nowych technologii w hotelarstwie. (...) praca jest atrakcyjną publikacją o charakterze analityczno-informacyjnym, wnoszącą do polskiej literatury znaczną nowość z zakresu relacji między tworzeniem wizerunku a zastosowaniem nowych technologii na rynku usług hotelarskich.
Dr. Hab. Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński Autorzy książki są pracownikami Instytut Zarządzania w Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Książka,,Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich..
Wizerunek-Relacje-Komunikacja" - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck.