# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i posiadać poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami.
Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, lecz najpierw nauczyć się widzieć. Poprzez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i miłośników ze wszystkich środowisk, przez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery.
Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin proponuje clue swej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, przystępnym, ponadczasowym komplecie, skategoryzowanym w książce To jest marketing!.
Istotą jego podejścia jest pokaźna idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej marki, ale wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych.
Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, by nauczyć cię: - identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, - zdobywać zaufanie i przyzwolenie swego rynku, - przyjmować narrację już wykorzystywaną poprzez twoich fanów, - jak znaleźć w sobie odwagę,wytwarzać i rozładowywać napięcie, - a z reguły - jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów.
Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem niewiele znaczącej firmy, czy częścią znacznej korporacji, ani od tego, jaki towar albo usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, żeby w stanowczy sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą.
To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum. *** Seth Godin jest autorem 18 międzynarodowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu, m.in. Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, najszczególniejsze ogniwo i Potrząśnij pudełkiem.
Książki te zostały przetłumaczone na 38 języków. Jego codzienne wpisy na seths.blog są czytane przez miliony, a jego warsztaty pomagają ludziom z całego świata. Jest założycielem altMBA, założycielem i byłym dyrektorem generalnym Squidoo.com, byłym wiceprezesem Yahoo!, a także założycielem nowatorskiego startupu internetowego Yoyodyne.
Znalazł się też w Marketingowej Galerii Sław (Marketing Hall of Fame). Więcej danych na sethgodin.com. Podtytuł: Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć Tytuł oryginału: This Is Marketing You Can't Be Seen Until You Learn to See ISBN: 9788380877580 Kod paskowy: 9788380877580 Autorzy: Godin Seth Tłumaczenie: Doroba Anita Wydanie: 1 Rok wydania: 2019 Kod wydawcy: 30294 liczba stron: 320 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami PKWiU: 58.11.1 Format: 14.1x21.8cm Głębokość (mm): 16 Waga: 0.