Wyobraź sobie, jak mogłoby zmienić się twoje życie, gdyby produkowany przez ciebie artykuł zyskiwał codziennie nieprawdopodobną liczbę 100 000 nowych użytkowników – i to bez wydawania ani grosza na reklamę. A co, jeśli inwestorzy zaczęliby walić do ciebie drzwiami i oknami.
To właśnie przydarzyło się Cliffowi Lernerowi, kiedy postanowił zainwestować pieniądze zarobione na internetowym serwisie randkowym w aplikację działającą na nieznanej wówczas nikomu platformie o nazwie Facebook. Aplikacja zaczęła się wkrótce gwałtownie rozwijać i w niedługim czasie cena akcji producenta Lernera wzrosła o 2000%, uruchomiając niezwykły łańcuch wydarzeń złożony z nieprzewidzianych sukcesów i bolesnych doświadczeń.
Co mówią o książce inni:
stanowczo cenne lekcje - dotyczące uzyskiwania efektu wybuchowego wzrostu, marketingu i innowacyjności - dla właścicieli start-upów i dyrektorów generalnych, pochodzące od jednego z najmądrzejszych przedsiębiorców, jakich znam...
- Andrew Weinreich, przedsiębiorca z branży serwisów społecznościowych