Kompetencja zarządzania zmianą staje się kluczowa dla sukcesu firm XXI w., a książka Zarządzanie zmianą. Od strategii do działania" w kompletny sposób opisuje ten cykl i wskazuje co po winien robić menedżer, aby zakończył się sukcesem. Opierając się na doświadczeniach praktyków zarządzania ukazuje kolejne obszary zagadnień, jakie należy wziąć pod uwagę, by nie zejść z przyjętego kursu.
Autorzy nad wyraz pragmatycznie podchodzą do zawodu menedżera, którego codzienność jest nieraz plątaniną wielu wątków i działań, i w której nawet najkorzystniejsze pomysły rozbijają się o rafy w trakcie wykonania: bo wiedzieć nie znaczy działać, a działać nie znaczy osiągać pożądane wyniki. Gorąco namawiam do tej lektury, aby polskie marki nauczyły się niełatwej sztuki strategicznej transformacji i z powodzeniem stawiły czoła globalnej konkurencji.
Prof. Krzysztof Opolski
Wydział Nauk Ekonomicznych UW
Książka ta, pomyślana jako podręcznik, opisuje plastikowie cały cykl zmiany, od koncepcji do wdrożenia. Ilustrowana jest licznymi, konkretnymi przykładami i schematami analizy, zaczerpniętymi z praktyki menedżerskiej, a modułowy układ pozwala ją czytać zarówno w sposób ciągły, jak i wybiórczy. Publikacja powinna zainteresować kierujących przedsiębiorstwem i konsultantów oraz tych wszystkich, którzy pragną pogłębić wiedzę o prowadzeniu zmiany i roli menedżera.
Tytuł Zarządzanie zmianą. Od strategii do działania Autorzy Michał Kurtyka, Gerard Roth Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381022569 ISBN 978-83-8102-256-9 Kategoria Literatura, Zarządzanie ilość stron 232 Format 16,5x23,5 cm Rok wydania 2019 Oprawa laminowana