Zdjęcia Metody zarządzania wartością publiczną marki Scholar
Biznes, ekonomia
Dostępność:Do kupienia
Metody zarządzania wartością publiczną (Scholar)
Do kupienia w: Marka: Scholar
26,58 zł23,75 złRabat 11%
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Metody zarządzania wartością publiczną Autor Marek Ćwiklicki Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-65390-31-8 Rok wydania 2019 Wydanie 1 liczba stron 178 Format pdf Spis treści Wstęp 9...
Sugerowany towar Metody zarządzania wartością publiczną marki Scholar kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę kuszącej cenie 23,75 zł. Oferta ta stanowi wynik szerokich analiz ogromnej liczby hurtowni oraz sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788365390318
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Metody zarządzania wartością publiczną marki Scholar
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Metody zarządzania wartością publiczną marki Scholar jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Metody zarządzania wartością publiczną marki Scholar (sklep TaniaKsiazka.pl)
23,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Metody zarządzania wartością publiczną marki Scholar (sklep TaniaKsiazka.pl)
26,58 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (2)
Dane na temat dostępności i zmian cen wykorzystane w powyższym rankingu są synchronizowane w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Metody zarządzania wartością publiczną Autor Marek Ćwiklicki Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-65390-31-8 Rok wydania 2019 Wydanie 1 liczba stron 178 Format pdf Spis treści Wstęp 9 Rozdział 1 Charakterystyka zarządzania wartością publiczną 13 1.1. Wprowadzenie do zarządzania wartością publiczną 13 1.2. Wartość jako koncept teoretyczny 13 1.3. Definicja wartości publicznej 14 1.4. Trójkąt strategiczny – podstawa koncepcji wartości publicznej 20 1.4.1. Wartość publiczna i otoczenie wykonawcze 21 1.4.2. Legitymizacja, poparcie i otoczenie wspierające 22 1.4.3. Zdolności operacyjne i organizacja 23 1.5. Operacjonalizacja wartości publicznej na potrzeby jej pomiaru 25 1.5.1. Model wartości konkurujących 26 1.5.2. Karta wyników wartości publicznej 27 1.5.3. System pomiaru wartości publicznej oparty na dokonaniach 29 1.5.4. Pomiar wartości publicznej Work Foundation 30 1.5.5. The Accenture Public Sector Value Model 31 1.6. Specyfika zarządzania wartością publiczną 32 1.7. Podsumowanie 36 Rozdział 2 Zarządzanie usługami publicznymi 39 2.1. Wprowadzenie 39 2.2. Charakterystyka dziedziny i rodzaje metod zarządzania usługami publicznymi 39 2.3. Badanie pragnień klientów usług publicznych 45 2.3.1. Charakterystyka obszaru 45 2.3.2. Przegląd metod badania pragnień klientów 46 2.3.3. Przykładowa metoda: SERVQUAL 46 2.4. Współprodukcja 49 2.4.1. Charakterystyka obszaru 49 2.4.2. Przegląd metod współprodukcji wartości publicznej 50 2.4.3. Przykładowa metoda 1: budżet obywatelski 52 2.4.4. Przykładowa metoda 2: service blueprinting 53 6 Metody zarządzania wartością publiczną 2.5. Komunikacja zewnętrzna 55 2.5.1. Charakterystyka obszaru 55 2.5.2. Przegląd metod komunikacji zewnętrznej 56 2.5.3. Przykładowa metoda: strona internetowa organizacji 58 2.6. Zarządzanie operacyjne 59 2.6.1. Charakterystyka obszaru 59 2.6.2. Wybrane metody zarządzania operacyjnego 60 2.6.3. Przykładowa metoda: lean government 60 2.7. Podsumowanie 62 Rozdział 3 Zarządzanie ukierunkowane na otoczenie 65 3.1. Wprowadzenie 65 3.2. Charakterystyka dziedziny i rodzaje metod zarządzania ukierunkowanych na otoczenie 65 3.3. Zarządzanie polityczne 71 3.3.1. Charakterystyka obszaru 71 3.3.2. Przegląd metod zarządzania politycznego 72 3.3.3. Przykładowa metoda: deliberacja 73 3.4. Organizacyjne politykowanie 75 3.4.1. Charakterystyka obszaru 75 3.4.2. Przegląd metod organizacyjnego politykowania 76 3.4.3. Przykładowe reguły wywierania wpływu w organizacji 77 3.5. Zarządzanie relacjami z interesariuszami 77 3.5.1. Charakterystyka obszaru 77 3.5.2. Przegląd metod zarządzania relacjami z interesariuszami 79 3.5.3. Przykładowa metoda: analiza interesariuszy 81 3.6. Podsumowanie 83 Rozdział 4 Zarządzanie ukierunkowane na rezultaty 85 4.1. Wprowadzenie 85 4.2. Charakterystyka dziedziny i warianty metod zarządzania ukierunkowanych na rezultaty 85 4.3. Planowanie dla rezultatów 89 4.3.1. Charakterystyka obszaru 89 4.3.2. Przegląd metod planowania dla rezultatów 90 4.3.3. Przykładowa metoda: foresight 91 4.4. Monitorowanie rezultatów 94 4.4.1. Charakterystyka obszaru 94 4.4.2. Przegląd metod monitorowania rezultatów 95 4.4.3. Przykładowa metoda: karta wyników wartości publicznej 97 4.5. Ewaluacja rezultatów 99 4.5.1. Charakterystyka obszaru 99 4.5.2. Przegląd metod ewaluacji rezultatów 101 4.5.3. Przykładowa metoda: analiza kosztów i korzyści 103 4.6. Podsumowanie 105 Rozdział 5 Typologie metod zarządzania wartością publiczną 107 5.1. Wprowadzenie 107 5.2. Założenia przeprowadzenia typologii metod zarządzania wartością publiczną 107 5.2. Typologia metod zarządzania wartością z perspektywy interdyscyplinarnej 109 5.2.1. Opis metody badawczej 109 5.2.2. Analiza grupy metod zarządzania usługami publicznymi 112 5.2.3. Analiza grupy metod zarządzania otoczeniem 116 5.2.4. Analiza grupy metod zarządzania rezultatami 119 5.2.5. Wnioski z typologii metod z perspektywy multidyscyplinarnej 123 5.3. Typologia metod zarządzania wartością ze względu na zakres, sposób i warunki używania 123 5.3.1. Przyjęta metoda i kryteria klasyfikacyjne 123 5.3.2. Typologia ze względu na zakres wykorzystania metod 127 5.3.3. Typologia ze względu na sposób stosowania metod 129 5.3.4. Typologia ze względu na warunki stosowania metod 130 5.3.5. Ogólna typologia metod 132 5.3.6. Wnioski z typologii metod zarządzania wartością publiczną 133 5.4. Podsumowanie 134 Zakończenie 135 Załącznik 1. Scenariusz badania 137 Załącznik 2. Zestawienie danych wejściowych do cząstkowych analiz MFA 139 Spis rycin 143 Spis tabel 145 Literatura 147 Indeks nazwisk 173
Parametry
ISBN
9788365390318
Oprawa
Miękka
Autor
Marek ćwiklicki
Wydawnictwo
Scholar
Ilość stron
178
Rok wydania
2019
Kategoria
Biznes, ekonomia
Producent
Scholar
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Urszula E.
21.11.2024
Każda nadesłana opinia użytkownika ma dla sklepu duże znaczenie
Jeżeli tylko udało Ci się skorzystać z pokazywanego produktu Metody zarządzania wartością publiczną marki Scholar podziel się z odwiedzającymi oceną lub opinią. Napisz jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja ceny do jakości jest dobra.