Zdjęcia Metody zarządzania wartością publiczną marki Scholar

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Metody zarządzania wartością publiczną (Scholar)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Scholar
26,58 zł 23,75 zł Rabat 11%
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Metody zarządzania wartością publiczną Autor Marek Ćwiklicki Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-65390-31-8 Rok wydania 2019 Wydanie 1 liczba stron 178 Format pdf Spis treści Wstęp 9...

Sugerowany towar Metody zarządzania wartością publiczną marki Scholar kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę kuszącej cenie 23,75 zł. Oferta ta stanowi wynik szerokich analiz ogromnej liczby hurtowni oraz sklepów internetowych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788365390318

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Metody zarządzania wartością publiczną marki Scholar

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Metody zarządzania wartością publiczną marki Scholar jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Metody zarządzania wartością publiczną marki Scholar (sklep TaniaKsiazka.pl)

23,75 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta

Metody zarządzania wartością publiczną marki Scholar (sklep TaniaKsiazka.pl)

26,58 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (2)
  • Dane na temat dostępności i zmian cen wykorzystane w powyższym rankingu są synchronizowane w zasadzie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł Metody zarządzania wartością publiczną Autor Marek Ćwiklicki Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-65390-31-8 Rok wydania 2019 Wydanie 1 liczba stron 178 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Rozdział 1
Charakterystyka zarządzania wartością publiczną 13
1.1. Wprowadzenie do zarządzania wartością publiczną 13
1.2. Wartość jako koncept teoretyczny 13
1.3. Definicja wartości publicznej 14
1.4. Trójkąt strategiczny – podstawa koncepcji wartości publicznej 20
1.4.1. Wartość publiczna i otoczenie wykonawcze 21
1.4.2. Legitymizacja, poparcie i otoczenie wspierające 22
1.4.3. Zdolności operacyjne i organizacja 23
1.5. Operacjonalizacja wartości publicznej na potrzeby jej pomiaru 25
1.5.1. Model wartości konkurujących 26
1.5.2. Karta wyników wartości publicznej 27
1.5.3. System pomiaru wartości publicznej oparty na dokonaniach 29
1.5.4. Pomiar wartości publicznej Work Foundation 30
1.5.5. The Accenture Public Sector Value Model 31
1.6. Specyfika zarządzania wartością publiczną 32
1.7. Podsumowanie 36
Rozdział 2
Zarządzanie usługami publicznymi 39
2.1. Wprowadzenie 39
2.2. Charakterystyka dziedziny i rodzaje metod zarządzania usługami
publicznymi 39
2.3. Badanie pragnień klientów usług publicznych 45
2.3.1. Charakterystyka obszaru 45
2.3.2. Przegląd metod badania pragnień klientów 46
2.3.3. Przykładowa metoda: SERVQUAL 46
2.4. Współprodukcja 49
2.4.1. Charakterystyka obszaru 49
2.4.2. Przegląd metod współprodukcji wartości publicznej 50
2.4.3. Przykładowa metoda 1: budżet obywatelski 52
2.4.4. Przykładowa metoda 2: service blueprinting 53
6 Metody zarządzania wartością publiczną
2.5. Komunikacja zewnętrzna 55
2.5.1. Charakterystyka obszaru 55
2.5.2. Przegląd metod komunikacji zewnętrznej 56
2.5.3. Przykładowa metoda: strona internetowa organizacji 58
2.6. Zarządzanie operacyjne 59
2.6.1. Charakterystyka obszaru 59
2.6.2. Wybrane metody zarządzania operacyjnego 60
2.6.3. Przykładowa metoda: lean government 60
2.7. Podsumowanie 62
Rozdział 3
Zarządzanie ukierunkowane na otoczenie 65
3.1. Wprowadzenie 65
3.2. Charakterystyka dziedziny i rodzaje metod zarządzania ukierunkowanych
na otoczenie 65
3.3. Zarządzanie polityczne 71
3.3.1. Charakterystyka obszaru 71
3.3.2. Przegląd metod zarządzania politycznego 72
3.3.3. Przykładowa metoda: deliberacja 73
3.4. Organizacyjne politykowanie 75
3.4.1. Charakterystyka obszaru 75
3.4.2. Przegląd metod organizacyjnego politykowania 76
3.4.3. Przykładowe reguły wywierania wpływu w organizacji 77
3.5. Zarządzanie relacjami z interesariuszami 77
3.5.1. Charakterystyka obszaru 77
3.5.2. Przegląd metod zarządzania relacjami z interesariuszami 79
3.5.3. Przykładowa metoda: analiza interesariuszy 81
3.6. Podsumowanie 83
Rozdział 4
Zarządzanie ukierunkowane na rezultaty 85
4.1. Wprowadzenie 85
4.2. Charakterystyka dziedziny i warianty metod zarządzania ukierunkowanych
na rezultaty 85
4.3. Planowanie dla rezultatów 89
4.3.1. Charakterystyka obszaru 89
4.3.2. Przegląd metod planowania dla rezultatów 90
4.3.3. Przykładowa metoda: foresight 91
4.4. Monitorowanie rezultatów 94
4.4.1. Charakterystyka obszaru 94
4.4.2. Przegląd metod monitorowania rezultatów 95
4.4.3. Przykładowa metoda: karta wyników wartości publicznej 97
4.5. Ewaluacja rezultatów 99
4.5.1. Charakterystyka obszaru 99
4.5.2. Przegląd metod ewaluacji rezultatów 101
4.5.3. Przykładowa metoda: analiza kosztów i korzyści 103
4.6. Podsumowanie 105
Rozdział 5
Typologie metod zarządzania wartością publiczną 107
5.1. Wprowadzenie 107
5.2. Założenia przeprowadzenia typologii metod zarządzania wartością
publiczną 107
5.2. Typologia metod zarządzania wartością z perspektywy
interdyscyplinarnej 109
5.2.1. Opis metody badawczej 109
5.2.2. Analiza grupy metod zarządzania usługami publicznymi 112
5.2.3. Analiza grupy metod zarządzania otoczeniem 116
5.2.4. Analiza grupy metod zarządzania rezultatami 119
5.2.5. Wnioski z typologii metod z perspektywy multidyscyplinarnej 123
5.3. Typologia metod zarządzania wartością ze względu na zakres, sposób
i warunki używania 123
5.3.1. Przyjęta metoda i kryteria klasyfikacyjne 123
5.3.2. Typologia ze względu na zakres wykorzystania metod 127
5.3.3. Typologia ze względu na sposób stosowania metod 129
5.3.4. Typologia ze względu na warunki stosowania metod 130
5.3.5. Ogólna typologia metod 132
5.3.6. Wnioski z typologii metod zarządzania wartością publiczną 133
5.4. Podsumowanie 134
Zakończenie 135
Załącznik 1. Scenariusz badania 137
Załącznik 2. Zestawienie danych wejściowych do cząstkowych analiz MFA 139
Spis rycin 143
Spis tabel 145
Literatura 147
Indeks nazwisk 173

Parametry

ISBN

9788365390318

Oprawa

Miękka

Autor

Marek ćwiklicki

Wydawnictwo

Scholar

Ilość stron

178

Rok wydania

2019

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Scholar

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Urszula E.
Urszula E.
21.11.2024
Każda nadesłana opinia użytkownika ma dla sklepu duże znaczenie
Jeżeli tylko udało Ci się skorzystać z pokazywanego produktu Metody zarządzania wartością publiczną marki Scholar podziel się z odwiedzającymi oceną lub opinią. Napisz jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja ceny do jakości jest dobra.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Scholar Scholar Governance
Do sklepu Szczegóły

Scholar Governance

43,64 zł
Świat społeczny nieprzerwanie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie....
Rekomendacja
SCHOLAR Analiza ekonomiczna w polityce publicznej
Do sklepu Szczegóły

Analiza ekonomiczna w polityce publicznej

28,78 zł
Książka ta stanowi nieprzeciętne wprowadzenie do ekonomicznej analizy polityk publicznych. Opisanie skomplikowanych pojęć teorii ekonomicznej...
Rekomendacja
SCHOLAR Społeczność na granicy,562KS (120807)
Do sklepu Szczegóły

Społeczność na granicy,562KS (120807)

35,28 zł
Od tego, jak społeczności lokalne wykorzystują i kreują zasoby, zależy nie tylko ich sytuacja, lecz także szanse modernizacyjne całego kraju....
Rekomendacja
Scholar Scholar Społeczny wymiar kryzysu
Do sklepu Szczegóły

Scholar Społeczny wymiar kryzysu

22,28 zł
Choć Autorzy prezentowanej książki stosują rozmaite perspektywy teoretyczne i dyscyplinarne, to jednak ich teksty łączy zainteresowanie...
Rekomendacja
Scholar Scholar Niemiecki proszek do prania i polnische wirtschaft
Książka jest owocem przeprowadzonych w Polsce i w Niemczech badań terenowych. Autorzy, naukowcy z Polski i Niemiec, zatrudnili się jako...
Rekomendacja
SCHOLAR Becoming Transnational Professional Kariery i mobilność
Becoming Transnational Professional to książka o tym, w jaki sposób osoby zajmujące się nauką stają się członkami międzynarodowej społeczności...
Rekomendacja
SCHOLAR Financial crisis in central and eastern europe,562KS (53367)
The financial crisis of 2008–2009 has become the most serious challenge for the Central and Eastern European countries after they had completed...
Rekomendacja
Scholar Scholar Zmierzch decentralizacji?
Do sklepu Szczegóły

Scholar Zmierzch decentralizacji?

10,00 zł
Książka Dawida Sześciło jest genialnym przewodnikiem po meandrach instytucjonalnego krajobrazu opieki zdrowotnej w Europie. Nie tylko rzetelnym...
Rekomendacja
Scholar Polski greenpoint a nowy jork Scholar
Do sklepu Szczegóły

Polski greenpoint a nowy jork Scholar

35,28 zł
Miasto Nowy Jork wciąż jest stolicą świata - centrum wytwarzania dochodu i świadczenia usług finansowych, wyznaczania trendów w modzie i...
Rekomendacja
Scholar O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Scholar Scholar Współpraca międzyorganizacyjna w systemie zarządzania bezpieczeństwem publicznym
Tytuł WSPÓŁPRACA MIĘDZYORGANIZACYJNA w systemie zarządzania bezpieczeństwem publicznym Autor Katarzyna Sienkiewicz-niewielkijurek Język...
Rekomendacja
Scholar Wyzwania wspólnej polityki rolnej po rozszerzeniu unii europejskiej 1 maja 2004 roku Scholar
Niniejsza publikacja obejmuje całość materiałów konferencji zorganizowanej przez France-Pologne pour l`Europe na terenie Szkoły Głównej...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
Pracownik call center, PKCLCRWO-9804
Do sklepu Szczegóły

Pracownik call center, PKCLCRWO-9804

18,90 zł
Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie...
Rekomendacja
Ordynacja Podatkowa NIP 2017 Podatki Część 3
Do sklepu Szczegóły

Ordynacja Podatkowa NIP 2017 Podatki Część 3

14,95 zł
Publikacja posiada komplet podstawowych przepisów podatkowych regulujących sytuację prawno-podatkową podatników: Ordynację podatkową, ustawę...
Rekomendacja
Wydawnictwo naukowe pwn Content marketing i social media. jak przyciągnąć klientów. wyd. 2 - barbara stawarz-garcia
nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak tworzyć strategię content marketingową...
Rekomendacja
Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie
Do sklepu Szczegóły

Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie

48,00 zł
Współczesne rolnictwo stało się rynkowo zorientowanym systemem,charakteryzuje się wysokim poziomym dezintegracji między poszczególnymi elementami...
Rekomendacja
Program lojalnościowy
Do sklepu Szczegóły

Program lojalnościowy

32,00 zł
Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie jednocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już...