Zdjęcia Ekonomika turystyki i rekreacji marki Wydawnictwo naukowe pwn

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Ekonomika turystyki i rekreacji (Wydawnictwo Naukowe PWN)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
75,05 zł 73,82 zł Rabat 2%
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Ekonomika turystyki i rekreacji Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-16680-9 kolekcja TURYSTYKA Rok wydania 2011 Warszawa Wydanie 2 ilość stron 416 Format pdf Spis...

Proponowany wporownywarce cen produkt Ekonomika turystyki i rekreacji marki Wydawnictwo naukowe pwn można kupić w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie wynoszącej 73,82 zł. Promocja ta jest rezultatem zbiorczych porównan wielu sklepów i hurtowni w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301166809

Oprawa

Kartonowa

Sprawdź promocyjne oferty na Ekonomika turystyki i rekreacji marki Wydawnictwo naukowe pwn

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Ekonomika turystyki i rekreacji marki Wydawnictwo naukowe pwn jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Ekonomika turystyki i rekreacji marki Wydawnictwo naukowe pwn (sklep TaniaKsiazka.pl)

73,82 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta

Ekonomika turystyki i rekreacji marki Wydawnictwo naukowe pwn (sklep TaniaKsiazka.pl)

75,05 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (2)
  • Dane na temat aktualnych cen i dostępności towaru wykorzystane w prezentowanym rankingu są pobierane prawie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł Ekonomika turystyki i rekreacji Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-16680-9 linia TURYSTYKA Rok wydania 2011 Warszawa Wydanie 2 ilość stron 416 Format pdf Spis treści Wstęp Aleksander Panasiuk 11 ROZDZIAŁ 1. EKONOMIKA TURYSTYKI I REKREACJI W SYSTEMIE NAUK EKONOMICZNYCH Aleksander Panasiuk 15 1.1. Zadania badawcze nauk ekonomicznych 15 1.2. Ekonomika turystyki i rekreacji jako dyscyplina badawcza ekonomii 19 1.3. Nauki o turystyce i rekreacji 22 Pytania i zadania 25 Literatura zalecana 26 ROZDZIAŁ 2. PODSTAWY TURYSTYKI I REKREACJI 27 2.1. Wzajemne relacje turystyki i rekreacji Aleksander Panasiuk 27 2.2. Turystyka i ruch turystyczny Agnieszka Sawińska 29 2.3. Uczestnicy ruchu turystycznego Agnieszka Sawińska 35 2.4. Pojęcie rekreacji Katarzyna Orfin 39 2.5. Uczestnicy rekreacji Katarzyna Orfin 42 Pytania i zadania 45 Literatura zalecana 45 ROZDZIAŁ 3. FUNKCJE TURYSTYKI I REKREACJI 46 3.1. Zróżnicowanie i charakter funkcji turystyki Beata Meyer 46 3.2. Warianty funkcji pełnionych przez turystykę Beata Meyer 48 3.2.1. Typologia funkcji turystyki 48 3.2.2. Funkcje turystyki realizowane na ogół na płaszczyźnie społeczno--kulturowej 49 3.2.3. Funkcje turystyki realizowane zwykle na płaszczyźnie gospodarczej 55 3.2.4. Funkcje turystyki realizowane najczęściej na płaszczyźnie przestrzenno-środowiskowej 58 3.3. Funkcje rekreacji Katarzyna Orfin 62 Pytania i zadania 65 Literatura zalecana 65 ROZDZIAŁ 4. MIEJSCE TURYSTYKI I REKREACJI W GOSPODARCE 66 4.1. Gospodarka turystyczna i przemysł turystyczny Aleksander Panasiuk 66 4.2. Struktura gospodarki turystycznej Aleksander Panasiuk 71 4.3. Turystyka i rekreacja w gospodarce narodowej i regionalnej Aleksander Panasiuk 75 4.4. Mnożnik turystyczny Dawid Milewski 78 4.5. Rachunek satelitarny turystyki Dawid Milewski 86 4.6. Czynniki produkcji w gospodarce turystycznej i rekreacji Aleksander Panasiuk 90 4.7. Rola turystyki i rekreacji w rozwoju społeczno-gospodarczym Tomasz Mańkowski 99 4.8. Stabilny rozwój turystyki i rekreacji Beata Meyer 103 4.8.1. Zasady zrównoważonego rozwoju 103 4.8.2. Negatywne aspekty rozwoju turystyki i rekreacji 105 4.8.3. Cele i zasady zrównoważonego rozwoju turystyki i rekreacji 107 Pytania i zadania 112 Literatura zalecana 112 ROZDZIAŁ 5. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH 113 5.1. Podstawowe pojęcia dotyczące rynku usług turystycznych i rekreacyjnych Aleksander Panasiuk, Anna Tokarz-Kocik 113 5.2. Struktura rynku usług turystycznych i rekreacyjnych Aleksander Panasiuk, Anna Tokarz-Kocik 117 5.3. Modele rynku usług turystycznych i rekreacyjnych Aleksander Panasiuk 123 5.4. Koniunktura na rynku usług turystycznych Adam Pawlicz 126 5.5. Globalizacja rynku usług turystycznych Kamila Mańko 132 Pytania i zadania 138 Literatura zalecana 138 ROZDZIAŁ 6. POPYT TURYSTYCZNY I REKREACYJNY Dawid Milewski, Katarzyna Orfin 139 6.1. Definicja i specyfika popytu w turystyce i rekreacji 139 6.2. Parametry popytu turystycznego i rekreacyjnego 143 6.3. Czynniki określające wielkość popytu turystycznego i rekreacyjnego 156 6.4. Mierniki popytu turystycznego i rekreacyjnego 162 6.5. Współczesne tendencje popytu w turystyce i rekreacji 168 6.5.1. Tendencje w turystyce 168 6.5.2. Tendencje w rekreacji 171 Pytania i zadania 174 Literatura zalecana 175 ROZDZIAŁ 7. PROBLEMY KONSUMPCJI W TURYSTYCE I REKREACJI Agnieszka Sawińska 176 7.1. Gospodarstwo domowe na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych 176 7.2. Uwarunkowania konsumpcji w turystyce i rekreacji 180 7.3. Modele konsumpcji usług turystycznych i rekreacyjnych 192 Pytania i zadania 201 Literatura zalecana 201 ROZDZIAŁ 8. PODAŻ TURYSTYCZNA I REKREACYJNA 202 8.1. Istota i atrybuty podaży turystycznej i rekreacyjnej Dawid Milewski 202 8.2. Istota i typy towaru turystycznego Aleksander Panasiuk,Anna Tokarz-Kocik 206 8.3. Części produktu turystycznego Beata Meyer, Aleksander Panasiuk, Anna Tokarz-Kocik 212 8.3.1. Dobra i urządzenia turystyczne 212 8.3.2. Usługi turystyczne 223 8.4. Usługi rekreacyjne Anna Tokarz-Kocik 230 8.5. Mierniki podaży turystycznej i rekreacyjnej Anna Tokarz-Kocik 234 Pytania i zadania 238 Literatura zalecana 238 ROZDZIAŁ 9. CENY USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH 239 9.1. Teoretyczne podstawy cen Adam Pawlicz 239 9.2. Koncepcje wyjściowe ustalania cen na usługi turystyczne i rekreacyjne Aleksander Panasiuk 242 9.3. Metody ustalania cen na usługi turystyczne i rekreacyjne Adam Pawlicz 245 9.3.1. Ustalanie cen w sektorze prywatnym 245 9.3.2. Ustalanie cen w sektorze publicznym i organizacjach non profit 250 9.4. Yield management Adam Pawlicz 252 9.5. Kalkulacja ceny imprezy turystycznej Adam Pawlicz 255 9.6. Normy prawne w zakresie wykorzystywania cen usług turystycznych Adam Pawlicz 265 Pytania i zadania 268 Literatura zalecana 269 ROZDZIAŁ 10. JAKOŚĆ USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH 270 10.1. Istota jakości usług turystycznych i rekreacyjnych Kamila Mańko,Aleksander Panasiuk 270 10.2. Kryteria oceny i możliwości pomiaru jakości usług turystycznych i rekreacyjnych Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska 277 10.3. Marketingowe aspekty jakości usług turystycznych i rekreacyjnych Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska 288 10.4. Jakość jako informacja rynkowa dla konsumentów usług turystycznych i rekreacyjnych Adam Pawlicz 291 10.5. Postulaty jakościowe wybranych usług turystycznych i rekreacyjnych Aleksander Panasiuk 294 Pytania i zadania 298 Literatura zalecana 298 ROZDZIAŁ 11. POLITYKA PAŃSTWA W OBSZARZE TURYSTYKI I REKREACJI 299 11.1. Miejsce turystyki i rekreacji w polityce społeczno-gospodarczej państwa Tomasz Mańkowski 299 11.2. Państwo jako podmiot rynku usług turystycznych i rekreacyjnych Anna Gardzińska 302 11.3. Struktura polityki turystycznej Anna Gardzińska 304 11.3.1. Istota polityki turystycznej 304 11.3.2. Podmioty polityki 307 11.3.3. Adresaci polityki 319 11.3.4. Metody polityki 321 11.3.5. Instrumenty polityki 323 11.4. Strategie rozwoju turystyki i rekreacji w Polsce Tomasz Mańkowski, Aleksander Panasiuk 326 11.5. Polityka turystyczna Unii Europejskiej Anna Gardzińska 329 11.6. Struktura polityki w obszarze rekreacji Tomasz Mańkowski 334 Pytania i zadania 342 Literatura zalecana 343 ROZDZIAŁ 12. TURYSTYKA MIĘDZYNARODOWA Adam Pawlicz 344 12.1. Podstawowe pojęcia z zakresu turystyki międzynarodowej 344 12.2. Ruch turystyczny na świecie 348 12.3. Wpływ turystyki zagranicznej na bilans płatniczy 356 12.4. Wpływy z turystyki zagranicznej a PKB 359 12.5. Czynniki decydujące o wielkości ruchu turystycznego w skali międzynarodowej 363 12.6. Międzynarodowe organizacje turystyczne 367 Pytania i zadania 370 Literatura zalecana 370 ROZDZIAŁ 13. PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE I REKREACYJNE Marta Sidorkiewicz 371 13.1. Podstawy funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych 371 13.2. Klasyfikacja przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych 376 13.3. Formy organizacyjne i prawne przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych 380 13.4. Organizacja przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych 382 13.5. Innowacyjne formy zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi i rekreacyjnymi 386 Pytania i zadania 392 Literatura zalecana 393 SŁOWNICZEK Adam Pawlicz 394 BIBLIOGRAFIA Aleksander Panasiuk 400 INDEKS RZECZOWY Anna Tokarz-Kocik 410

Parametry

ISBN

9788301166809

Oprawa

Kartonowa

Autor

Panasiuk aleksander

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

416

Rok wydania

2011

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Wydawnictwo Naukowe PWN

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Mieczysław U.
Mieczysław U.
17.05.2024
Stwórz z innymi użytkownikami cudowną zbiorowość i przesyłaj opinie komentarze i opinie produktu
Jeżeli tylko udało Ci się korzystać z produktu Ekonomika turystyki i rekreacji marki Wydawnictwo naukowe pwn podeślij swoją subiektywną opinię lub recenzję. Wskaż jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej
Podręcznik z zakresu ekonomii przeznaczony dla studentów kierunku Turystyka i rekreacja i kierunków pokrewnych. Jako pierwszy na rynku łączy...
Rekomendacja
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN Uwarunkowania innowacyjności polskich przedsiębiorstw Wydawnictwo naukowe pwn
Głównym celem książki jest prezentacja stanu postępowości polskich przedsiębiorstw i wybranych uwarunkowań formujących to zjawisko. Książka...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN ład korporacyjny w erze cyfrowej
Do sklepu Szczegóły

ład korporacyjny w erze cyfrowej

78,29 zł
Przewodnik dla członków rad nadzorczych, zarządów i wszystkich innych osób zaangażowanych w kształtowanie ładu korporacyjnego, który stał...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Logistyka w biznesie międzynarodowym
Do sklepu Szczegóły

Logistyka w biznesie międzynarodowym

53,10 zł
Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej.Jej celem jest...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady używania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Rekiny biznesu w mediach,100KS (5192141)
Do sklepu Szczegóły

Rekiny biznesu w mediach,100KS (5192141)

55,13 zł
Jak stworzyć wizerunek lidera$238 Lider, przywódca, rekin biznesu - jak sprawić, żeby otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało$239 To sztuka...
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Big data w przemyśle - hyunjoung lee, il sohn
Tytuł Big Data w przemyśle Podtytuł Jak użyć analizę danych do optymalizacji kosztów procesów? Autorzy Lee Hyunjoung, Sohn Il Język polski...
Wydawnictwo Naukowe PWN Regionalne wzorce akumulacji wiedzy technicznej w krajach europy środkowo-wschodniej Wydawnictwo naukowe pwn
Książka omawia zagadnienia ważne równocześnie z punktu widzenia teorii ekonomii, jak i polityki gospodarczej. Przedmiotem rozważań jest...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw,100KS (4622921)
Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza obfity zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Igrzyska Talentów w Dolinie Krzemowej. Rozmowy z mistrzami start-upów - mamy na stanie, wyślemy natychmiast,100KS (4673320)
Pomysł na napisanie książki zrodził się z zapotrzebowania opowiedzenia o odważnych młodych ludziach, którzy postanowili zrewolucjonizować...
Wydawnictwo Naukowe PWN Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Wydawnictwo naukowe pwn
zintegrujeng Up - dlaczego niektóre producenta odnoszą sukces, a inne nie$278 świeże wydanie bestsellerowego podręcznika do rozwoju biznesu!...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Zdumiewająca siła przetrwania
Do sklepu Szczegóły

Zdumiewająca siła przetrwania

19,95 zł
Poradnik "Zdumiewająca siła przetrwania" asygnowany jest wszystkim, którzy większość czasu w pracy - i nie tylko - spędzają w pozycji siedzącej,...
Rekomendacja
Półka ścienna 800 x 200 x 350 mm, wenge
Do sklepu Szczegóły

Półka ścienna 800 x 200 x 350 mm, wenge

397,29 zł
Półki ścienne oferują dodatkowe miejsce do przechowywania rozmaitych rzeczy i są odpowiednim dodatkiem do mebli biurowychtworzone z laminowanej...
Rekomendacja
Inwestycje zagraniczne jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem magdalena stawicka
Eksport i import, obsługa inwestycji zagranicznych czy budowanie międzynarodowej sieci franczyzowej -- współpraca z zagranicą to ogromna...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek
Do sklepu Szczegóły

Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek

56,39 zł
\nZasady rachunkowości finansowej - Bożena Padurek\n
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 078,71 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Biznes po prostu. Następny krok
Do sklepu Szczegóły

Biznes po prostu. Następny krok

25,00 zł
Prowadzenie biznesu jest za każdym razem wielkim wyzwaniem. Rozwijanie firmy poprzez fuzje i przejęcia to już biznesowa sztuka. Wymagająca...
Rekomendacja
Sprawozdawczość ostrożnościowa i finansowa firm inwestycyjnych Wolters kluwer
Celem książki jest wyznaczonie granic i różnic, a także wzajemnych relacji pomiędzy sprawozdawczością finansową a sprawozdawczością ostrożnościową,...
Rekomendacja
Governance. Wybór tekstów klasycznych
Do sklepu Szczegóły

Governance. Wybór tekstów klasycznych

37,01 zł
Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
Rekomendacja
Regał biurowy niski długi SOLID, 1800 x 400 x 1075 mm, orzech
detale praktyczne Linia mebli Solid znajduje wykorzystanie na ogół w nowoczesnych wnętrzach, w których wyróżniać się będzie jej proste i...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, wiśnia
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
Regał CASCADE, 800x300x1766 mm, biały
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 800x300x1766 mm, biały

845,01 zł
designowy regał o nieregularnych półkach doskonale uzupełni nowoczesne biuro i salonjest tworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...