Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest konsekwencją współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego i Uniwersytetu Warszawskiego.
Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów i ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach kupujących pod wpływem zmieniającego się otoczenia, a także zachodzących w nich procesów.
W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach w trakcie podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane jednocześnie użytkowaniem mediów społecznościowych, usług przenośnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wyrózniono współczesne problemy i przedstawiono specyfikę segmentów klientów cechujących rynki rozwinięte.
Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu, a także nauk o zarządzaniu. Adresowana jest także do naukowców, badaczy i praktyków.
Informacja o autorze/ redaktorze:
dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się w głównej mierze wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań kupujących na rynku międzynarodowym, a także międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.
Podtytuł: Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
ISBN: 9788301194604
Kod paskowy: 9788301194604
Redakcja: Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20411
ilość stron: 282
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.11
Format: 16.5x23.5
Głębokość (mm): 16
Waga: 0.47
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka