Zdjęcia Jakościowe metody badań marketingowych marki Empik.com

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Jakościowe metody badań marketingowych (Empik.com)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Empik.com
69,00 zł 65,55 zł Rabat 5%
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta Autor Dominika Maison Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-16424-9 Rok wydania 2010 Warszawa...

Prezentowany produkt Jakościowe metody badań marketingowych marki Empik.com można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę niezwykle atrakcyjnej cenie 65,55 zł. Oferta ta jest rezultatem zbiorczej analizy setek sklepów i hurtowni w bazie danych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301164249

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Jakościowe metody badań marketingowych marki Empik.com

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Jakościowe metody badań marketingowych marki Empik.com jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Jakościowe metody badań marketingowych marki Empik.com (sklep TaniaKsiazka.pl)

65,55 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta

Jakościowe metody badań marketingowych marki Empik.com (sklep TaniaKsiazka.pl)

69,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (2)
  • Dane na temat dostępności i cen użyte w prezentowanej klasyfikacji są synchronizowane praktycznie natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta Autor Dominika Maison Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-16424-9 Rok wydania 2010 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 288 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9 Rozdział 1. Miejsce badań wmarketingu – czyli po co nam badania jakościowe 11 Rola badań wpodejmowaniu decyzji marketingowych 11 warianty badań marketingowych 14 Jakościowe czy ilościowe – porównanie metod 16 Marketingowe obszary użycia badań jakościowych 23 Wprowadzanie artykułu na rynek 23 Badania komunikacji 27 Badania postaw, potrzeb, motywów ibarier 30 Rozdział 2. Ewolucja wrozumieniu konsumenta: od świadomości do nieświadomości 33 klasyczne rozumienie konsumenta: istota racjonalna iświadoma własnych postaw ipotrzeb 33 Zmiana wrozumieniu konsumenta: konsument – istota emocjonalna inieświadoma własnych postaw 37 Psychologiczne dowody na istnienie procesów nieświadomych i samoczynnych 39 Efekt ekspozycji 39 Nieświadome przetwarzanie informacji: bodźce peryferyczne i bodźce podprogowe 41 Emocje pierwotne vs. Emocje wtórne 43 Badania nad postawami: postawy utajone 44 Marketingowe dowody na istnienie procesów nieświadomych i automatycznych 47 Podsumowanie 52 Rozdział 3. Ewolucja wbadaniach jakościowych: od zbierania danych do poszukiwania zrozumienia 53 Kierunki zmian wbadaniach jakościowych 53 Czym dysponuje badacz jakościowy – podstawowe metody badań 61 Klasyka badań jakościowych: wywiad grupowy iindywidualny 61 W poszukiwaniu wglądu: mniej, dłużej, inaczej 67 Bliżej doświadczeń – badania etnograficzne 79 W poszukiwaniu nowych rozwiązań – badania poprzez internet 83 Rozdział 4. Najważniejszy pierwszy krok: od pytań marketingowych do pytań badawczych 86 Definicja problemu badawczego 87 Pytania marketingowe apytania badawcze 89 dobór metody badania 93 Ilościowe czy jakościowe? 93 Co, gdzie, kiedy – dobór metody jakościowej 94 Rozdział 5. Najtrudniejszy drugi krok: planowanie schematu badania 100 wybór osób do badania – kryteria selekcyjne 101 Kryteria doboru celowego 104 Kryteria dodatkowe 106 dodatkowe zasady selekcji uczestników 115 Miejsce realizacji badania 121 liczba wywiadów – ostateczny schemat badania 123 Najczęstsze błędy na etapie planowania badania 129 Rozdział 6. Decyzje organizacyjne – proza badań jakościowych 131 Rekrutacja 132 Warunki lokalowe i technologiczne 141 Planowanie czasu i kosztów realizacji badania 148 Rozdział 7. Scenariusz wywiadu, czyli czego chcemy się dowiedzieć, a o co możemy zapytać 152 Kto przygotowuje scenariusz? 152 Podstawowe zasady korzystnego scenariusza 154 Struktura wywiadu 160 Wywiad pilotażowy 164 Rozdział 8. Techniki projekcyjne itechniki wspomagające – sposób na wyjście poza deklaracje 166 Co to są techniki projekcyjne 166 Początki używania technik projekcyjnych wmarketingu 168 Kiedy można albo należy stosować techniki projekcyjne iwspomagające wbadaniach marketingowych 169 Techniki projekcyjne iwspomagające zwykle wykorzystywane wbadaniach marketingowych 173 Typy technik projekcyjnych 174 Przykłady technik projekcyjnych 178 Przykłady technik wspomagających 193 Analiza iinterpretacja technik projekcyjnych iwspomagających 198 Rozdział 9. Prowadzenie wywiadu, czyli co każdy moderator wiedzieć powinien 201 Moderator – umiejętności czy powołanie? 201 Kto może być moderatorem? 201 Doświadczenie – droga do sukcesu 203 wybór moderatora do badania 205 atrybuty prawidłowego moderatora 208 Umiejętności poznawcze 208 Umiejętności związane zprowadzeniem wywiadu 210 Umiejętności związane zkontaktem zinnymi ludźmi 214 odpowiedni wygląd 215 rodzaje badań a warianty umiejętności 217 Wywiad grupowy 217 Pogłębiony wywiad jednostkowy 223 Badanie etnograficzne/badanie w domu respondenta 224 dodatkowe umiejętności potrzebne w badaniach jakościowych 225 Aktywne słuchanie – metoda podtrzymywania kontaktu 225 Komunikacja niewerbalna – narzędzie pracy moderatora 229 Podstawowe typy pytań 232 Język wywiadu 232 Jakie pytanie zadać? 233 Zasady szeregowania pytań 235 Kolejność pytań w zależności od typu pytania 235 Kolejność zagadnień w zależności od miejsca w wywiadzie 237 Najczęstsze błędy moderowania 240 Rozdział 10. Analiza i interpretacja badań jakościowych 243 Podstawowe zasady analizy jakościowej 243 Trudności analizy jakościowej 243 Etapy analizy jakościowej 246 typy prezentacji wyników z jakościowego badania marketingowego 251 Zasady jakościowej analizy informacji 255 Prowadzenie wywiadów – początek analizy jakościowej 255 Rozumienie znaczenia wypowiedzi 257 Poszukiwanie szerszego kontekstu 258 Pułapka myślenia ilościowego – częstotliwość a znaczenie 259 Raport 260 Ogólne zasady pisania raportu 260 stanowcze elementy raportu 261 O czym jeszcze należy pamiętać, pisząc raport zbadania jakościowego 263 Bibliografia 267 ZAŁĄCZNIKI 272 ZAŁĄCZNIK 1. Przykład ankiety selekcyjnej dotyczącej badania na temat wyjazdów turystycznych 273 ZAŁĄCZNIK 2. Przykład scenariusza wywiadu grupowego natemat wyjazdów turystycznych 275 ZAŁĄCZNIK 3. Przykład tabeli porządkującej informacje z transkrypcji ze zogniskowanych wywiadów grupowych 277 ZAŁĄCZNIK 4. Przykłady graficznej prezentacji wyników badania jakościowego 282 Indeks nazwisk 286 O Autorce 288

Parametry

ISBN

9788301164249

Oprawa

Miękka

Autor

Dominika maison

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

288

Rok wydania

2018

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Empik.com

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Renata O.
Renata O.
21.01.2025
Podesłana przez Ciebie recenzja / opinia produktu może ułatwić zakup innym użytkownikom
Jeżeli tylko korzystać z produktu Jakościowe metody badań marketingowych marki Empik.com podziel się z nami oceną lub opinią. Wskaż jakie są Twoje z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja ceny do jakości jest zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Empik.com Wojna o pieniądz Empik.com
Do sklepu Szczegóły

Wojna o pieniądz Empik.com

47,29 zł
Skąd się biorą kryzysy finansowe? by odpowiedzieć na to pytanie, trzeba postawić kilka innych: kto kontroluje emisję waluty? Kto zyskuje...
Rekomendacja
Empik.com Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com
Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie...
Rekomendacja
Empik.com Od nędzy do pieniędzy Empik.com
Do sklepu Szczegóły

Od nędzy do pieniędzy Empik.com

33,05 zł
Książka "Od nędzy do pieniędzy" jest autobiografią Tadeusza "Tada" Witkowicza. Opowiada fascynującą historię człowieka, który wywodząc się...
Rekomendacja
Empik.com Rynki finansowe nowe wyzwania i możliwości Empik.com
W latach 2007-2009 byliśmy świadkami na światowych rynkach finansowychnajwiększej destabilizacji od czasów wielkiego kryzysu finansowego...
Rekomendacja
Empik.com Społeczna gospodarka rynkowa,100KS (8763238)
Do sklepu Szczegóły

Społeczna gospodarka rynkowa,100KS (8763238)

58,58 zł
jednocześnie w Konstytucji RP (art. 20), jak i w projekcie Konstytucji dla Europy (art. I-3) zapisano, iż podstawą ustroju gospodarczego...
Rekomendacja
Empik.com Zasady sprawiedliwego podziału dóbr,562KS (35101)
Do sklepu Szczegóły

Zasady sprawiedliwego podziału dóbr,562KS (35101)

45,23 zł
nieustannie trwają wielki o sprawiedliwe zasady podziału dó, a także o ocenę dokonanych już podziałów. Oponenci powołują się na różnego...
Rekomendacja
Empik.com Modele i kryteria optymalizacji kredytowania budownictwa mieszkaniowego przez banki komercyjne
Książka „Modele i kryteria optymalizacji kredytowania budownictwa mieszkaniowego poprzez banki komercyjne" adresowana jest do bankowców,...
Rekomendacja
Empik.com Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w zapewnianiu ciągłości działania organizacji,647KS (2348057)
Książka pozostała napisana poprzez praktyka i wiodącego specjalistę z zakresu zarządzania zapewnianiem ciągłości działania organizacji....
Rekomendacja
Empik.com Empik.com Kreatywność w reklamie
Do sklepu Szczegóły

Empik.com Kreatywność w reklamie

69,00 zł
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby...
Rekomendacja
Empik.com Empik.com Ekonomia po polsku
Do sklepu Szczegóły

Empik.com Ekonomia po polsku

19,90 zł
Podręcznik "Ekonomia po polsku" to publikacja tłumacząca podstawy ekonomii, to przewodnik dla tych, którzy chcą zrozumieć zjawiska ekonomiczne....
Rekomendacja
Empik.com Ostatnie lata euro Empik.com
Do sklepu Szczegóły

Ostatnie lata euro Empik.com

28,22 zł
Bruno Bandulet od samego początku wyjątkowo ostro krytykował wprowadzenie euro. Już na początku lat 90. Ostrzegał przed destruktywnymi skutkami...
Rekomendacja
Empik.com Giełda kredyt kapitał,098KS (6432120)
Do sklepu Szczegóły

Giełda kredyt kapitał,098KS (6432120)

35,31 zł
Tytuł: Giełda, kredyt, kapitał. Fundamenty rynku papierów wartościowych. - Fritz MachlupAutor: Fritz MachlupKategoria: Ekonomia - następny...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Cedewu Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. tom 28
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. rozdział 3. istota i ocena ryzyka strategicznego
Jednym z najszczególniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na markę jest tzw. Ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu,106KS (7639376)
Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora zebrane podczas badań empirycznych oraz w trakcie wieloletnich cykli wykładów poświęconych...
Rekomendacja
Działalność innowacyjna małych przedsiębiorstw w polsce
Rywalizacja gospodarcza w skali globalnej wymusza na krajach, regionach i przedsiębiorcach poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej....