Zdjęcia Jakościowe metody badań marketingowych marki Empik.com

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Jakościowe metody badań marketingowych (Empik.com)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Empik.com
68,99 zł 65,55 zł Rabat 5%
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta Autor Dominika Maison Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-16424-9 Rok wydania 2010 Warszawa...

Prezentowany produkt Jakościowe metody badań marketingowych marki Empik.com można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę niezwykle atrakcyjnej cenie 65,55 zł. Oferta ta jest rezultatem zbiorczej analizy setek sklepów i hurtowni w bazie danych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301164249

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Jakościowe metody badań marketingowych marki Empik.com

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Jakościowe metody badań marketingowych marki Empik.com jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Jakościowe metody badań marketingowych marki Empik.com (sklep TaniaKsiazka.pl)

65,55 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta

Jakościowe metody badań marketingowych marki Empik.com (sklep TaniaKsiazka.pl)

68,99 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (2)
  • Dane na temat dostępności i cen użyte w prezentowanej klasyfikacji są synchronizowane praktycznie natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta Autor Dominika Maison Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-16424-9 Rok wydania 2010 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 288 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9 Rozdział 1. Miejsce badań wmarketingu – czyli po co nam badania jakościowe 11 Rola badań wpodejmowaniu decyzji marketingowych 11 warianty badań marketingowych 14 Jakościowe czy ilościowe – porównanie metod 16 Marketingowe obszary użycia badań jakościowych 23 Wprowadzanie artykułu na rynek 23 Badania komunikacji 27 Badania postaw, potrzeb, motywów ibarier 30 Rozdział 2. Ewolucja wrozumieniu konsumenta: od świadomości do nieświadomości 33 klasyczne rozumienie konsumenta: istota racjonalna iświadoma własnych postaw ipotrzeb 33 Zmiana wrozumieniu konsumenta: konsument – istota emocjonalna inieświadoma własnych postaw 37 Psychologiczne dowody na istnienie procesów nieświadomych i samoczynnych 39 Efekt ekspozycji 39 Nieświadome przetwarzanie informacji: bodźce peryferyczne i bodźce podprogowe 41 Emocje pierwotne vs. Emocje wtórne 43 Badania nad postawami: postawy utajone 44 Marketingowe dowody na istnienie procesów nieświadomych i automatycznych 47 Podsumowanie 52 Rozdział 3. Ewolucja wbadaniach jakościowych: od zbierania danych do poszukiwania zrozumienia 53 Kierunki zmian wbadaniach jakościowych 53 Czym dysponuje badacz jakościowy – podstawowe metody badań 61 Klasyka badań jakościowych: wywiad grupowy iindywidualny 61 W poszukiwaniu wglądu: mniej, dłużej, inaczej 67 Bliżej doświadczeń – badania etnograficzne 79 W poszukiwaniu nowych rozwiązań – badania poprzez internet 83 Rozdział 4. Najważniejszy pierwszy krok: od pytań marketingowych do pytań badawczych 86 Definicja problemu badawczego 87 Pytania marketingowe apytania badawcze 89 dobór metody badania 93 Ilościowe czy jakościowe? 93 Co, gdzie, kiedy – dobór metody jakościowej 94 Rozdział 5. Najtrudniejszy drugi krok: planowanie schematu badania 100 wybór osób do badania – kryteria selekcyjne 101 Kryteria doboru celowego 104 Kryteria dodatkowe 106 dodatkowe zasady selekcji uczestników 115 Miejsce realizacji badania 121 liczba wywiadów – ostateczny schemat badania 123 Najczęstsze błędy na etapie planowania badania 129 Rozdział 6. Decyzje organizacyjne – proza badań jakościowych 131 Rekrutacja 132 Warunki lokalowe i technologiczne 141 Planowanie czasu i kosztów realizacji badania 148 Rozdział 7. Scenariusz wywiadu, czyli czego chcemy się dowiedzieć, a o co możemy zapytać 152 Kto przygotowuje scenariusz? 152 Podstawowe zasady korzystnego scenariusza 154 Struktura wywiadu 160 Wywiad pilotażowy 164 Rozdział 8. Techniki projekcyjne itechniki wspomagające – sposób na wyjście poza deklaracje 166 Co to są techniki projekcyjne 166 Początki używania technik projekcyjnych wmarketingu 168 Kiedy można albo należy stosować techniki projekcyjne iwspomagające wbadaniach marketingowych 169 Techniki projekcyjne iwspomagające zwykle wykorzystywane wbadaniach marketingowych 173 Typy technik projekcyjnych 174 Przykłady technik projekcyjnych 178 Przykłady technik wspomagających 193 Analiza iinterpretacja technik projekcyjnych iwspomagających 198 Rozdział 9. Prowadzenie wywiadu, czyli co każdy moderator wiedzieć powinien 201 Moderator – umiejętności czy powołanie? 201 Kto może być moderatorem? 201 Doświadczenie – droga do sukcesu 203 wybór moderatora do badania 205 atrybuty prawidłowego moderatora 208 Umiejętności poznawcze 208 Umiejętności związane zprowadzeniem wywiadu 210 Umiejętności związane zkontaktem zinnymi ludźmi 214 odpowiedni wygląd 215 rodzaje badań a warianty umiejętności 217 Wywiad grupowy 217 Pogłębiony wywiad jednostkowy 223 Badanie etnograficzne/badanie w domu respondenta 224 dodatkowe umiejętności potrzebne w badaniach jakościowych 225 Aktywne słuchanie – metoda podtrzymywania kontaktu 225 Komunikacja niewerbalna – narzędzie pracy moderatora 229 Podstawowe typy pytań 232 Język wywiadu 232 Jakie pytanie zadać? 233 Zasady szeregowania pytań 235 Kolejność pytań w zależności od typu pytania 235 Kolejność zagadnień w zależności od miejsca w wywiadzie 237 Najczęstsze błędy moderowania 240 Rozdział 10. Analiza i interpretacja badań jakościowych 243 Podstawowe zasady analizy jakościowej 243 Trudności analizy jakościowej 243 Etapy analizy jakościowej 246 typy prezentacji wyników z jakościowego badania marketingowego 251 Zasady jakościowej analizy informacji 255 Prowadzenie wywiadów – początek analizy jakościowej 255 Rozumienie znaczenia wypowiedzi 257 Poszukiwanie szerszego kontekstu 258 Pułapka myślenia ilościowego – częstotliwość a znaczenie 259 Raport 260 Ogólne zasady pisania raportu 260 stanowcze elementy raportu 261 O czym jeszcze należy pamiętać, pisząc raport zbadania jakościowego 263 Bibliografia 267 ZAŁĄCZNIKI 272 ZAŁĄCZNIK 1. Przykład ankiety selekcyjnej dotyczącej badania na temat wyjazdów turystycznych 273 ZAŁĄCZNIK 2. Przykład scenariusza wywiadu grupowego natemat wyjazdów turystycznych 275 ZAŁĄCZNIK 3. Przykład tabeli porządkującej informacje z transkrypcji ze zogniskowanych wywiadów grupowych 277 ZAŁĄCZNIK 4. Przykłady graficznej prezentacji wyników badania jakościowego 282 Indeks nazwisk 286 O Autorce 288

Parametry

ISBN

9788301164249

Oprawa

Miękka

Autor

Dominika maison

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

288

Rok wydania

2018

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Empik.com

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Renata O.
Renata O.
21.11.2024
Podesłana przez Ciebie recenzja / opinia produktu może ułatwić zakup innym użytkownikom
Jeżeli tylko korzystać z produktu Jakościowe metody badań marketingowych marki Empik.com podziel się z nami oceną lub opinią. Wskaż jakie są Twoje z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja ceny do jakości jest zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Empik.com Rynki finansowe nowe wyzwania i możliwości Empik.com
W latach 2007-2009 byliśmy świadkami na światowych rynkach finansowychnajwiększej destabilizacji od czasów wielkiego kryzysu finansowego...
Rekomendacja
Empik.com Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com
Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie...
Rekomendacja
Empik.com Od nędzy do pieniędzy Empik.com
Do sklepu Szczegóły

Od nędzy do pieniędzy Empik.com

31,44 zł
Książka "Od nędzy do pieniędzy" jest autobiografią Tadeusza "Tada" Witkowicza. Opowiada fascynującą historię człowieka, który wywodząc się...
Rekomendacja
Empik.com Wojna o pieniądz Empik.com
Do sklepu Szczegóły

Wojna o pieniądz Empik.com

47,29 zł
Skąd się biorą kryzysy finansowe? by odpowiedzieć na to pytanie, trzeba postawić kilka innych: kto kontroluje emisję waluty? Kto zyskuje...
Rekomendacja
Empik.com Ekonomika kultury Empik.com
Do sklepu Szczegóły

Ekonomika kultury Empik.com

68,99 zł
"Przesłanie książki jest jednoznaczne: nie wystarczy wdrożyć optymalnego zestawu wymiernych parametrów (prawo, technologia, finanse, kwalifikacje...
Rekomendacja
Empik.com Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. Empik.com
Do książki została załączona płyta CD z najnowszą wersją programu finansowo-księgowego dla niedużych i średnich przedsiębiorstw - Rewizor...
Rekomendacja
Empik.com Modele i kryteria optymalizacji kredytowania budownictwa mieszkaniowego przez banki komercyjne
Książka „Modele i kryteria optymalizacji kredytowania budownictwa mieszkaniowego poprzez banki komercyjne" adresowana jest do bankowców,...
Rekomendacja
Empik.com Społeczna gospodarka rynkowa,100KS (8763238)
Do sklepu Szczegóły

Społeczna gospodarka rynkowa,100KS (8763238)

52,97 zł
jednocześnie w Konstytucji RP (art. 20), jak i w projekcie Konstytucji dla Europy (art. I-3) zapisano, iż podstawą ustroju gospodarczego...
Rekomendacja
Empik.com Lekcje biznesu przy rodzinnym stole
Do sklepu Szczegóły

Lekcje biznesu przy rodzinnym stole

19,50 zł
atrakcyjne, że uderzająca liczba właścicieli znanych firm, przedsiębiorców, ludzi kreatywnych, zawodowych sportowców i CEO sporych spółek...
Rekomendacja
Empik.com Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w zapewnianiu ciągłości działania organizacji,647KS (2348057)
Książka pozostała napisana poprzez praktyka i wiodącego specjalistę z zakresu zarządzania zapewnianiem ciągłości działania organizacji....
Rekomendacja
Empik.com Fuzje i przejęcia,100KS (1225652)
Do sklepu Szczegóły

Fuzje i przejęcia,100KS (1225652)

71,46 zł
Fuzje i przejęcia to znakomita metoda strategicznego rozwoju przedsiębiorstwa, bardzo w czasie kryzysu gospodarczego. Cykl ten jest jednak...
Rekomendacja
Empik.com Rachunkowość grup kapitałowych,100KS (724929)
Do sklepu Szczegóły

Rachunkowość grup kapitałowych,100KS (724929)

78,99 zł
postępowy podręcznik do rachunkowości grup kapitałowych według polskiego prawa bilansowego i Międzynarodowych kanonów Rachunkowości! Książka...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
Pracownik call center, PKCLCRWO-9804
Do sklepu Szczegóły

Pracownik call center, PKCLCRWO-9804

18,90 zł
Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie...
Rekomendacja
Ordynacja Podatkowa NIP 2017 Podatki Część 3
Do sklepu Szczegóły

Ordynacja Podatkowa NIP 2017 Podatki Część 3

14,95 zł
Publikacja posiada komplet podstawowych przepisów podatkowych regulujących sytuację prawno-podatkową podatników: Ordynację podatkową, ustawę...
Rekomendacja
Wydawnictwo naukowe pwn Content marketing i social media. jak przyciągnąć klientów. wyd. 2 - barbara stawarz-garcia
nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak tworzyć strategię content marketingową...
Rekomendacja
Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie
Do sklepu Szczegóły

Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie

48,00 zł
Współczesne rolnictwo stało się rynkowo zorientowanym systemem,charakteryzuje się wysokim poziomym dezintegracji między poszczególnymi elementami...
Rekomendacja
Program lojalnościowy
Do sklepu Szczegóły

Program lojalnościowy

32,00 zł
Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie jednocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już...