Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!
UX writing, choć jest terminem angielskim, na korzystne rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały za każdym razem i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak korzystne, jak aktualnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie powodują, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.
Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się skomplikowane - i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, optymalnie zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie?
Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bezproblemowo wykorzystać do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej.