Zdjęcia Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Audiobooki
Dostępność:Do kupienia
Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Do kupienia w:
39,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Przyjrzyj się swym emocjom i odkryj u siebie charyzmę! Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już korzystnie...
Prezentowany produkt Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review nabędziesz w Empik w naprawdę atrakcyjnej cenie 39,99 zł. Promocja ta stanowi wynik zbiorczych porównan olbrzymiej ilości sklepów oraz hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
Autor
Praca zbiorowa
Wydawnictwo
Onepress
Sprawdź promocyjne oferty na Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review (sklep Empik)
39,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności produktów i zmian cen zastosowane w prezentowanym rankingu są indeksowane w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę! Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swych racji została już korzystnie...
Parametry
Autor
Praca zbiorowa
Wydawnictwo
Onepress
Tematyka
Biznes i ekonomia
Kategoria
Audiobooki
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Wiesław T.
30.05.2024
Przesłane recenzje / opinie produktu pomogą ułatwić decyzję zakupową innym klientom
Jeśli miałeś okoliczność skorzystać z produktu Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review podziel się z odwiedzającymi swoją subiektywną opinią i oceną. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z zakupu oraz czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie dobra.