Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych.Życie lub śmierć firmy zależą od siły producenta. Każdego dnia padają jakieś producenta, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.mnóstwo firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną firmę, to powinny ją powiększać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała powiększenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału. Coca-Cola zapisała na swym koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O mnóstwo mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką.Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym zawiera się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne.Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego powiększania marek mogą być {pomocn|przydatn)e przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. To pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menedżera, a zainteresuje nie tylko ich. Czyż nie leży w naszej polskiej naturze cicha i skrywana satysfakcja, gdy innym coś się nie udało?
Czas nagrania 108'56
Czyta Marcin Styczeń
Format Audio CD