Spotkania, zebrania, konferencje – to nieodłączne części działalności każdej producenta. Właśnie w ich trakcie najlepiej omawiać strategie, plany, analizować kolejne poczynania i podsumowywać to, co już za nami. Lecz jak wyglądają takie zgromadzenia w większości firm w praktyce? I pracownikom, i tym, którzy odpowiedzialni są za ich organizowanie, kojarzą się raczej z nudą i obowiązkiem. Sposobem na zmianę postrzegania spotkań firmowych jest audiobook na podstawie publikacji marka Stączka: „Spotkanie w organizacji. Od frustrującego zebrania, do twórczego i wydajnego spotkania". Autor udowadnia, iż spotkanie może być czasem ładowania baterii, motywowania pracowników i twórczej współpracy. Do prawidłowych rad, o których bez dwóch zdań słyszał każdy manager, wystarczy dołożyć wskazówki, które Marek Stączek opracował i precyzyjnie omówił w „Spotkaniu w organizacji". To nagranie, po które powinien sięgnąć każdy, kto chciałby aby organizowane i prowadzone poprzez niego zebrania były postrzegane jako przyjemna część pracy zespołu, a nie nudny, frustrujący obowiązek i strata czasu. To pomysły, które można wykorzystać w każdej branży i na spotkaniach mniejszych czy pokaźniejszych grup.