Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce wydajnego zespołu mistrzowskich handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten mały, lecz treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, aby wywiązać się z tej roli.
Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, aby odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty – a dzisiaj podaje w pigułce detale ich prostych, wydajnych strategii.
Z książki dowiesz się pomiędzy innymi, jak: - pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców – i zapewnić im jak najlepszy start, - opracować plan działań sprzedażowych, - obudzić w zespole poczucie wspólnego celu, - właściwie motywować ludzi, - podwyższać ich samoocenę i tym samym powiększać zyski, - okazywać szacunek i podziw, - prowadzić twórcze dyskusje, - przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze, - świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi.
Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swych sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze! *** Brian Tracy jest jednym z najkorzystniejszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z rozmaitych branż.
Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dobrane do różnych grup odbiorców.
Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, zawiadamiające i motywujące". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.