Zdjęcia Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i loj..
Audiobooki
Dostępność:Brak produktu
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i loj
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Twierdzenie, iż „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a zwykle z rosnącą konkurencją na rynku" - nadal poz...
Podstawowe cechy
Tematyka
Biznes i ekonomia
Sprawdź promocyjne oferty na Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i loj..
Informacje o dostępności towaru i obowiązujących cenach wykorzystane w powyższym rankingu są pobierane niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Twierdzenie, iż „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a na ogół z rosnącą konkurencją na rynku" - nadal poz...
Parametry
Tematyka
Biznes i ekonomia
Kategoria
Audiobooki
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Elżbieta P.
10.01.2025
Nadesłane opinie i recenzje pomogą ułatwić decyzję zakupową innym użytkownikom
Jeżeli tylko miałeś sposobność korzystać z proponowanego Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i loj.. podziel się z użytkownikami swoją opinią. Powiedz jakie są Twoje z użytkoania, czy rekomendujesz produkt, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.