Zdjęcia Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności - ebook PDF
Audiobooki
Dostępność:Brak produktu
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności - ebook PDF
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Twierdzenie, iż „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a typowo z rosnącą konkurencją na rynku" - nadal poz...
Podstawowe cechy
Tematyka
Biznes i ekonomia
Sprawdź promocyjne oferty na Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności - ebook PDF
Dane o dostępności i aktualnych cenach zastosowane w powyższym zestawieniu indeksowane są praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a z zasady z rosnącą konkurencją na rynku" - nadal poz...
Parametry
Tematyka
Biznes i ekonomia
Kategoria
Audiobooki
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Tadeusz D.
10.01.2025
Każda opublikowana opinia klienta jest dla nas bardzo ważna
Jeżeli miałeś szansę skorzystać z pokazywanego Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności - ebook PDF wyślij do nas recenzję i opinię. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja jakość / cena jest na satysfakcjonującym poziomie.