Zdjęcia Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowyc..
Audiobooki
Dostępność:Brak produktu
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowyc
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Twierdzenie, iż „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku" - nadal poz...
Podstawowe cechy
Tematyka
Biznes i ekonomia
Sprawdź promocyjne oferty na Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowyc..
Dane na temat zmian cen i dostępności produktów użyte w naszym zestawieniu indeksowane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a głównie z rosnącą konkurencją na rynku" - nadal poz...
Parametry
Tematyka
Biznes i ekonomia
Kategoria
Audiobooki
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Eugeniusz I.
10.01.2025
Czy chcesz przesłać nam recenzję i opinię o produkcie
Jeśli tylko udało Ci się korzystać z proponowanego Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowyc.. podziel się z innymi swoją subiektywną opinią lub oceną. Zaakcentuj jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja ceny do jakości jest wystarczająca.