Zdjęcia Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku - ebook PDF
Audiobooki
Dostępność:Brak produktu
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku - ebook PDF
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Twierdzenie, iż „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a zwykle z rosnącą konkurencją na rynku" - nadal poz...
Podstawowe cechy
Tematyka
Biznes i ekonomia
Sprawdź promocyjne oferty na Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku - ebook PDF
Dane o zmianach cen i dostępności towaru wykorzystane w prezentowanym rankingu synchronizowane są prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Twierdzenie, iż „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a na ogół z rosnącą konkurencją na rynku" - nadal poz...
Parametry
Tematyka
Biznes i ekonomia
Kategoria
Audiobooki
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Lidia B.
10.01.2025
Każda opublikowana opinia klienta jest dla nas niesamowicie ważna
Jeśli tylko korzystać z Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku - ebook PDF podziel się z odwiedzającymi swoją opinią. Napisz jakie są Twoje ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja jakość / cena jest satysfakcjonująca.