DJI Care Refresh to ochrona serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci, za niewielką uzupełniającą opłatą, cztery podmiany uszkodzonego sprzętu w ciągu dwóch lat. Obejmuje uszkodzenia powstałe pomiędzy innymi w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy albo równoważny nowemu. Zestaw serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona albo w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału video do DJI. Istnieje w dodatku możliwość przedłużenia ochrony na kolejny rok (łącznie 3 lata) – starczy wykupić dodatkowy roczny plan. Co więcej, w okresie ważności usługi obowiązuje oficjalna gwarancja producenta.
DJI Mini 3Dla drona DJI Mini 3 koszt każdej zamiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 795 PLN. Koszt usługi Flyaway to 3 495 PLN.*
*w sytuacji zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota podmiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.
Flyaway CoverageDJI Care Flyaway to dodatkowa usługa w planie serwisowym DJI Care Refresh, która zezwala na otrzymanie zupełnie nowego drona, jeśli poprzedni odleci z niewiadomych przyczyn i nie uda się go odzyskać. W sytuacji nieintencjonalnego zagubienia drona wystarczy uiścić odpowiednią opłatę serwisową,otrzymać w pełni nowy artykuł. Usługa jest przystępna dla wszystkich użytkowników, którzy mają wykupioną ochronę DJI Care Refresh (dotyczy wybranych modeli dronów) – ponadto dla tych osób, które wykupiły ją przed wprowadzeniem usługi Flyaway.
• DJI Care Refresh (plan roczny) proponuje dwie wymiany i możliwość skorzystania z Flyaway Coverage jeden raz.
• DJI Care Refresh (komplet 2-letni) proponuje cztery wymiany i możliwość skorzystania z Flyaway Coverage dwa razy.
Aktywacja Flyaway CoverageAby skorzystać z Flyaway Coverage, użytkownik musi powiązać swoje konto DJI, a także aparaturę sterującą z dronem za pomocą aplikacji DJI Fly. Jeśli nie zrobi tego przed ewentualną ucieczką urządzenia, nie będzie mógł skorzystać z usługi wymiany.
powiększona gwarancjaUżytkownicy maszyn takich jak DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine oraz DJI Action 2 mogą również uzyskać uzupełniające benefity. Jeśli w okresie ważności usługi Care Refresh ani razu nie skorzystasz z możliwości podmiany, w ramach nagrody otrzymasz przedłużenie gwarancji na dodatkowy rok.
Jak aktywować DJI Care Refresh1. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active.
2. W trakcie cyklu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej komplet (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i samoczynnie przypisany do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!
Istnieje jeszcze możliwość przypisania DJI Care Refresh do towaru po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, pokazujący stan urządzenia producentowi. Szczegółowe oraz przykładowy materiał video przystępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload.
Gdy zdarzy się wypadekProcedura innowacyjnania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, iż zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI – nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z podmiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę – wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją,ma DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź świeże części zamienne tzn. Gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony artykuł zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z gratisową wysyłką.
Przypadki objęte DJI Care RefreshWykupując DJI Care Refresh, bronisz swego drona pomiędzy innymi przed upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy sprzętu. DJI Care Refresh obejmuje też wypadki wywołane z winy operatora.
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala albo akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z udoskonalaniem modelu, ulepszaniem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z stosowania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
Możliwość przedłużenia ochrony
Użytkownicy mają także możliwość przedłużenia ochrony do maksymalnie 3 lat. By to zrobić, wystarczy wykupić dodatkowy roczny plan.
Uwaga: nie jest realne przedłużenie ochrony przez wykupienie dodatkowego planu 2-letniego.
Aby przedłużenie ochrony było możliwe, spełnione muszą być określone warunki:
Więcej na temat DJI Care Refresh odnajdziesz w tym dokumencie.