DJI Care Refresh to ochrona serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci, za niewielką uzupełniającą opłatą, dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu roku. Obejmuje uszkodzenia powstałe między innymi w wyniku kolizji albo kontaktu artykułu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy albo równoważny nowemu. Komplet serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona lub w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału video do DJI. Istnieje jeszcze możliwość przedłużenia ochrony – wystarczy wykupić dodatkowy roczny plan (maksymalnie dwa razy – łącznie zyskujesz nawet 3 lata). Co więcej, w okresie ważności usługi obowiązuje oficjalna gwarancja producenta.
DJI Air 3Dla drona DJI Air 3 koszt każdej zamiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 1529 PLN. Koszt usługi Flyaway to 3349 PLN.*
*w przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota podmiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.
Flyaway Coverage
DJI Care Flyaway to dodatkowa usługa w planie serwisowym DJI Care Refresh, która zezwala na otrzymanie zupełnie nowego drona, jeśli poprzedni odleci z niewiadomych przyczyn i nie uda się go odzyskać. W sytuacji nieintencjonalnego zagubienia drona starczy uiścić odpowiednią opłatę serwisową,otrzymać w pełni nowy artykuł. Usługa jest dostępna dla wszystkich użytkowników, którzy posiadają wykupioną ochronę DJI Care Refresh (dotyczy wybranych modeli dronów) – dodatkowo dla tych osób, które wykupiły ją przed wprowadzeniem usługi Flyaway.
• DJI Care Refresh (plan roczny) proponuje dwie zamiany i możliwość skorzystania z Flyaway Coverage jeden raz.
• DJI Care Refresh (zestaw 2-letni) oferuje cztery zamiany i możliwość skorzystania z Flyaway Coverage dwa razy.
Aktywacja Flyaway Coverage
Aby skorzystać z Flyaway Coverage, użytkownik musi powiązać swoje konto DJI i aparaturę sterującą z dronem za pomocą aplikacji DJI Fly. Jeśli nie zrobi tego przed ewentualną ucieczką urządzenia, nie będzie mógł skorzystać z usługi podmiany.
zwiększona gwarancja
Użytkownicy sprzętów takich jak DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine, a także DJI Action 2 mogą też uzyskać dopełniające benefity. Jeśli w okresie ważności usługi Care Refresh ani razu nie skorzystasz z możliwości podmiany, w ramach nagrody otrzymasz przedłużenie gwarancji na dodatkowy rok.
Jak aktywować DJI Care Refresh1. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active.
2. Podczas procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej komplet (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. Zestaw Serwisowy zostanie aktywowany i samoczynnie przypisany do adekwatnego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!
Istnieje ponadto możliwość przypisania DJI Care Refresh do towaru po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, pokazujący stan urządzenia producentowi. Szczegółowe i przykładowy materiał wideo przystępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload.
Gdy zdarzy się wypadek
Procedura progresywnania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, iż zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI – nie zapomnij o adnotacji, iż korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z podmiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę – wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją,posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź świeże części zamienne tzn. Gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z bezpłatną wysyłką.
Przypadki objęte DJI Care RefreshWykupując DJI Care Refresh, bronisz swego drona pomiędzy innymi przed upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy sprzętu. DJI Care Refresh obejmuje na dodatek wypadki wywołane z winy operatora.
DJI Care Refresh nie obejmuje
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala albo akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia artykułu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń pokrywy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich albo niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, polepszaniem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z wykorzystywania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.