DJI Care Refresh to ochrona serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci, za niewielką dopełniającą opłatą, dwie podmiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. W wyniku kolizji albo kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona bądź w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI.
DJI Mini 3
Dla dronów z linii DJI Mini 3 koszt pierwszej zamiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 289 PLN. Koszt drugiej zamiany to 349 PLN. Koszt usługi Flyaway to 1149 PLN.*
*w sytuacji zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota podmiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.
Jak aktywować DJI Care Refresh
1. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active.
2. Podczas cyklu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) i dane osoby aktywującej zestaw (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. Komplet Serwisowy zostanie aktywowany i samoczynnie przypisany do adekwatnego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!
Istnieje dodatkowo możliwość przypisania DJI Care Refresh do towaru po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, demonstrujący stan urządzenia producentowi. Szczegółowe , a także przykładowy materiał wideo dostępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload.
Gdy zdarzy się wypadek
Procedura progresywnania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z podmiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją,posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź poprzez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za zamianę i dostaje inny egzemplarz bądź świeże części zamienne tzn. Gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z bezpłatną wysyłką.
Przypadki objęte DJI Care Refresh
Wykupując DJI Care Refresh ochraniasz swojego drona przed m.in. Upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. DJI Care Refresh obejmuje w dodatku wypadki wywołane z winy operatora.
DJI Care Refresh nie obejmuje
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala albo akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia towaru.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie towaru.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z udoskonalaniem modelu, polepszaniem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z stosowania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.