Nauka o zarządzaniu przedsiębiorstwem w XXI w. Dużo uwagi poświęca sposobom konkurowania na rynku. Wymaga to od ludzi nauki nieustannych poszukiwań nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwie i poza nim. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników naukowych dały w konsekwencji wyniki, które mogą wspomóc kadrę kierowniczą przedsiębiorstw w procesie budowania silnej pozycji firmy na rynku.
W przedstawionej publikacji Czytelnik może znaleźć wyniki przemyśleń Autorów związane z:
- kształtowaniem klimatu zaufania,
- społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa,
- postępowaniem według zasady?jeden za wszelkich - wszyscy za jednego?,
- powstawaniem grup kapitałowych,
- ładem korporacyjnym na świecie,
- koncepcjami organizacji wirtualnych,
- identyfikacją ryzyka operacyjnego,
- wynikami badań inwestowania w świeże technologie,
- istotą i użyciem crowdsourcingu i controllingu,
pozyskiwaniem nowych, lojalnych kupujących przez banki.
Podtytuł: Formy - Metody - Koncepcje - Trendy
ISBN: 9788375563313
Kod paskowy: 9788375563313
Redakcja: Falencikowski Tadeusz, Dworak Janusz
Wydanie: 1
Rok wydania: 2010
Kod wydawcy: 31873
Miejscowość: Gdańsk
ilość stron: 212
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19
Format: 16.0x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.35
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka